Обязанности и достижения:
Определение, развертывание, оценка и поддержка общих вычислительных стандартов, ИТ-процессов, инструментов и процессов / показателей производительности.
• Участие в определении планов для поддержки общих стандартов и процессов
• Определение качественных и количественных мер по улучшению
• Выбор ключевых показателей эффективности, ключевых параметров и стандартов, которые помогут отслеживать прогресс
• Разработка руководящих процессов для улучшения и обслуживания программного обеспечения
• Обзор и оценка новых технологий и их влияние на стратегии улучшения процессов
• 2019: Integration & commissioning GSEP (global service engagement platform) based on service-now solution. Metrics/reporting for Incident management module
o Gathering requirements based on business needs, visualization priorities and KPIs from IT perspective, providing the draft metrics and reporting dashboards for direct managers and for developers team
• 2018: Integration & commissioning GSEP (global service engagement platform) based on service-now solution. Metrics/reporting for Service Catalog module
o Gathering requirements based on business needs, visualization priorities and KPIs from IT perspective, providing the draft metrics and reporting dashboards for direct managers and for developers team
• 2017: B787-8 Hot & humid flight-test at Curacao
o Gathering IT requirements for remote test site without local IT support, planning IT inventory for remote flight-test, hardware installation for test & pilots teams, 24x7 IT support
• 2016: B787-9 Hot & humid flight-test at Curacao