Москва
Резюме № 28111992
Обновлено 6 октября 2014
no-avatar

IT Manager

Был больше месяца назад
По договорённости
42 года (родился 16 октября 1983)
Москва
Занятость
не указано
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 6 лет и 10 месяцев

    • Июль 2013 – август 2014
    • 1 год и 2 месяца

    System Engineer

    SMART Technologies (education)

    Обязанности и достижения:

    - Established and ran office infrastructure in Moscow (Russia) - Organised and handled effective RMA procedures between SMART and distributors - Localised training materials and launched assessment platform - Provided support logistics and technical at out-of-office events, including seminars, exhibitions, conferences, training sessions and Ministry of Education activities - Organised and handled cloud-based software platform for demo sessions (SMARTamp)
    • Октябрь 2011 – июнь 2013
    • 1 год и 9 месяцев

    Global Support Quality and Training Manager (Operations Manager)

    Acronis (Software - Backup solutions)

    Обязанности и достижения:

    - Build the team of four professional trainers/coaches from the scratch (Moscow, Munich); - Managed team of 10+ trainers and coaches for remote vendor teams (India, Japan, Romania); - Managed training and coaching processes and KPI’s for remote vendor teams of 150+ support engineers (India, Japan, Romania); - Build new hire certification with 20+ training topics – presentations, tests, practical tasks; - Developed and administered Global training documentation (Support/Sales/Partners); - Organised external certifications (MCTS, MCTIP, MPN). - Microsoft MPN certification for four employees achieved within a strict deadline (5 certifications on 4 weeks). - Organised and handled effective technical training for GroupLogic integration.
    • Октябрь 2008 – октябрь 2011
    • 3 года и 1 месяц

    Primary Service Centre Technician

    Mars LLC (FMCG)

    Обязанности и достижения:

    - Hosted SPOC role between Mars IS and Wrigley IT for service specific questions; - Enrolled successful call routing project to ensure fasted coverage in emergency situations between Russia, Brazil and China; - Chair operational review meetings for conferencing service (incident and problem management, performance reports, quality and service improvements).
    • Апрель 2010 – июль 2010
    • 4 месяца

    Primary Service Centre Technician (assignment within Mars LLC)

    “Wrigley Company Ltd”

    Обязанности и достижения:

    - Contributed to training development – building presentations of the software applications; - Delivered functional and technical training to the Global team; - Assisted in knowledge base update/migration project.
    • Ноябрь 2007 – октябрь 2008
    • 1 год

    GE Money Bank

    Helpdesk Specialist

    Обязанности и достижения:

    - incident management

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

- Strong Customer Service Skills; - Incident and Problem Management; - People Management; - Remote management skills; - Effective planning and organizational skills; - Project management; - Training delivery: - Excellent English written and oral communication skills; - Valid driving license category A, A1, B, B1, M to support business travel
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 19 ноября
Превью фото соискателя
Manager IT130 000 ₽
Последнее место работы (1 год и 11 мес.)Начальник управленияЯнварь 2020 – декабрь 2021
Обновлено 19 июня
Превью фото соискателя
Project manager ITз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 4 мес.)Менеджер проектовИюль 2024 – работает сейчас
Обновлено 26 октября
Превью фото соискателя
Support Manager100 000 ₽
Последнее место работы (10 мес.)Support Disput SeniorДекабрь 2024 – октябрь 2025
Обновлено 16 октябряПоследнее место работы (1 год и 6 мес.)Разработчик, project managerМай 2024 – работает сейчас
Обновлено 21 октября
Превью фото соискателя
Community manager, Customer Supportз/п не указана
Последнее место работы (5 лет и 10 мес.)Комьюнити-менеджерЯнварь 2020 – работает сейчас
Обновлено 20 октябряПоследнее место работы (10 мес.)Project manager с обязанностями системного администратораНоябрь 2021 – сентябрь 2022
Обновлено 31 июля
Обновлено 9 июня
no-avatar
Incident managerз/п не указана
Последнее место работы (11 мес.)Младший системный инженерДекабрь 2024 – работает сейчас
Обновлено в 5:10Последнее место работы (1 год и 1 мес.)Системный администратор, IT-специалистИюль 2024 – август 2025
Работа в МосквеРезюмеIT, Интернет, связь, телекомСистемное администрирование