Москва
Резюме № 23893040
Обновлено 14 июля 2013
no-avatar

Нead of department / Business analyst

Был больше месяца назад
150 000 ₽
50 лет (родился 16 сентября 1975), cостоит в браке, есть дети
Москва
Алтуфьево
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 24 года и 5 месяцев

    • Июнь 2010 – работает сейчас
    • 15 лет и 7 месяцев

    Head of Contract management (Operational department)

    Societe Generale Insurance, Москва

    Обязанности и достижения:

    Areas of responsibility • People management (16 people). Yearly evaluation and KPIs • Project management. Assigned as a business project manager for Operational department • Risk management, permanent supervision and anti money laundry reporting • Internal financial reporting • External statistical reporting (report 1C, 2C, 1Ck) • IT system development for Operational department • Premium and commission management Major achievements 1. 2010. Department efficiency increased on 2,5 times. Criteria: supported portfolio for one person and monthly integrated contracts per person 2. 2011. Created new department structure (4 groups). Because of business growing number of employees increased from 5 to 16 3. 2012. Managing global company projects  Re-engineering and industrialization of operational processes  Premium and commission management  Data securitization and reports automation  Managing clients information and originals of policies
    • Июнь 2007 – май 2010
    • 3 года

    Head of sales support

    ING LIFE, Москва

    Обязанности и достижения:

    “ING-Life” started sales from 07.2007. Unfortunately, business was closed in Russia at the beggining of 2010. Areas of responsibility: • Commission system • Risk management and operational costs management • Internal Hot Line (for agents) • Internal sales reporting • IT system development for Sales department • Bad debts and overdue problems • Agent’s trainings Major achievements 1. Organized sales support department and sales administrators department Developed business processes and KPIs 2. Started premium collection channels via external provider 3. Implemented commission system for retail agents 4. Took part in IT steering comity, Product development comity and Operational Risks management team 5. Nominated to international development program “ING young talents”
    • Январь 2005 – июнь 2007
    • 2 года и 6 месяцев

    Head of underwriting and sales support

    Ingosstrakh-life, Москва

    Обязанности и достижения:

    “Ingosstrakh-Life” started retail business at the end of 2004. I come to the company at startup stage and my job responsibilities changed many times during company extensive growth. Managed Retail sales support department (11 people) and was responsible for: • Underwriting • Bancassurance and direct sales for VIP clients • Sales administrators • Recruiting of agents • Clients service and Hot line for agents • Planning budget for retail sales channels (~$ 600.000 yearly). • IT systems development for sales department Major achievements in “Ingosstrakh-Life” 1. Organized sales support department and created all internal business processes 2. Opened first Moscow Retail Sales Agency 3. Developed and started unique credit product for bancassurance 4. Developed retail insurance products and company insurance rules (member of Ingosstrakh Product comity) 5. Created and implemented commission\motivation system for agents 6. Implemented CRM and sales reporting system 7. Developed and started telemarketing cross-sales
    • Август 2001 – январь 2005
    • 3 года и 6 месяцев

    IT service manager for Eastern Europe

    Procter & Gamble, Москва

    Обязанности и достижения:

    Managed IT service Call Center in Eastern Europe (Russia, Ukraine, Belorussia, 7 people) • Worked in multinational project team • Managed corporate internal web-site • Managed IT hardware budget (about $400.000 yearly) • Created and conducted trainings for employees • Managed service contracts of externals providers (service for IT equipment) • Conducted IT assets management (inventory, stock keeping, disposal processes) • Managed videoconferencing service for Eastern Europe

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Обо мне

Дополнительные сведения:

Have good communication skills, responsibility and ability to work under pressure and without supervision. Able to plan and organize team work to achieve best results in the shortest time. Professional in project management and able to lead cross countries projects. Have good presentation skills.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 372 похожих резюме
Обновлено в 18:50Последнее место работы (3 года и 2 мес.)Заместитель генерального директораАвгуст 2022 – октябрь 2025
Обновлено в 18:10Последнее место работы (9 лет и 1 мес.)Управляющий розничной сетиСентябрь 2016 – октябрь 2025
Обновлено 15 декабряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Начальник отдела мониторинга и контроляМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено 15 декабряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Начальник отдела мониторинга и контроляМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено 19 ноябряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Финансовый консультантМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено 6 ноябряПоследнее место работы (3 года и 5 мес.)Старший бизнес-аналитикИюль 2022 – работает сейчас
Обновлено 29 октябряПоследнее место работы (4 года и 11 мес.)Главный бухгалтерЯнварь 2021 – работает сейчас
Обновлено 23 октябряПоследнее место работы (8 мес.)Главный бухгалтерИюль 2021 – март 2022
Обновлено 23 октябряПоследнее место работы (1 год)АудиторИюль 2021 – июль 2022
Обновлено 26 сентябряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Руководитель проекта / Бизнес аналитикИюль 2023 – апрель 2025
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналБухгалтерия, финансы, аудит



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob