Москва
Резюме № 28332353
Обновлено 15 ноября 2017
no-avatar

Head of Service / Service Manager / Project Manager

Был больше месяца назад
По договорённости
54 года (родился 24 сентября 1971)
Москва
Занятость
не указано
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 20 лет и 4 месяца

    • Апрель 2016 – сентябрь 2016
    • 6 месяцев

    Head of Service

    MILLAB LLC

    Обязанности и достижения:

    Head of Service 1. Evaluation of the service units efficiency (profitability, field efficiency, partners contacts, end users contacts, marketing activities of field engineers, optimal spare parts stock, business processes, effectiveness of coordinators, etc.) 2. Moving of service unit to profitability and turnover increase (at least 5% of the company turnover). 3. Planning and implementing sales of service (including spare parts). 4. Support sales of equipment. 5. Stock control of spare parts: the maintenance of the required number of spare parts for warranty and post-warranty warehouses. 6. Coordination of interactions between divisions of the company. 7. Management and planning of the service staff (KPI, subordinates development, definition of personal plans, etc.) 8. Service pricing (inc. s/parts) control, optimal pricing policy achievement. 9. Maintaining and developing relationships with sales and service partners, end users. 10. Development and implementation of annual service contracts to end users.
    • Сентябрь 2010 – ноябрь 2014
    • 4 года и 3 месяца

    Head of Service Department (Russia and CIS), A/O BAYER

    А/О "BAYER", Москва

    Обязанности и достижения:

    Head of Service Department (Russia and CIS), A/O «BAYER». 1.Service strategy development and implementation, providing support to CDH "Radiology and Intervention" for business development in Russia and CIS countries. 2. Creation and development of Service Department, obtaining a service license. 3. Planning and implementing service sales (including spare parts). 4. Support equipment sales. 5. Stock control of spare parts: maintenance required number of spare parts for warranty and post-warranty warehouses. 6. Launch new equipment lines for sales (full providing and implementation of service requirements for warehouses, prices, policies, etc.) 7. Development and implementation of interactions between departments of company to optimize processes. 8. Development and implementation service and spare parts prices applicable to the controlled territory. 9. Hiring for service unit (engineers, coordinators), planning, development and management of service staff (personal plans, KPI, etc). 10. Analysis, selection and conclusion of contracts with service partners in regions. 11. Establishment and development relationships to partners and end users. 12. Development and implementation of annual service contracts to end users. 13. The main task after creating the service department: support sales and moving to service profitability and turnover increase.
    • Март 1999 – сентябрь 2010
    • 11 лет и 7 месяцев

    Senior service engineer

    "OLYMPUS Moscow" LLC, Москва

    Обязанности и достижения:

    Senior service engineer (medical and industrial endoscopy equipment) of the Technical Department of «OLYMPUS Moscow» LLC. Major tasks and responsibilities: 1. Control and inspections of the service network (Russia and CIS countries). 2. Establish and support relations with companies-service partners and medical institutions. 3. Ensure repair shop`s quality control, adherence rules of ISO certification. 4. Adaptation technologies of equipment repair and trainings. 5. Develop service of industrial equipment.
    • Февраль 1995 – февраль 1999
    • 4 года и 1 месяц

    Service engineer

    "OLYMPUS Moscow" LLC, Москва

    Обязанности и достижения:

    Service engineer (medical endoscopy equipment) of the Technical Department of «OLYMPUS Moscow» LLC. Major tasks and responsibilities: 1. Establish and support relations with medical institutions. 2. Repairs, installations and preventative maintenance of equipment. 3. Researching of the equipment park in Russia and CIS countries for development of the service network.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Communicative, work well individually and in team.

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
  • Японский язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 122 похожих резюме
Обновлено 16 сентябряПоследнее место работы (6 лет и 9 мес.)Руководитель проектаМарт 2019 – работает сейчас
Обновлено 16 ноября 2021
Превью фото соискателя
Service manager, engineerз/п не указана
Последнее место работы (7 лет и 5 мес.)Manager of Warranty/ Field Support/ Technical Trainings departmentИюнь 2018 – работает сейчас
Обновлено 9 марта 2022Последнее место работы (12 лет и 4 мес.)Директор по техническому и информационному обеспечениюИюнь 1998 – октябрь 2010
Обновлено 28 октября 2017Последнее место работы (8 лет и 10 мес.)Заместитель генерального директораЯнварь 2017 – работает сейчас
Обновлено 5 марта 2013
Превью фото соискателя
Customer Service Managerз/п не указана
Последнее место работы (11 мес.)Директор штаб-квартирыИюль 2011 – июнь 2012
Обновлено 24 ноября 2013Последнее место работы (2 года)Инженер-строительЯнварь 2011 – январь 2013
Обновлено 7 сентября 2013Последнее место работы (11 мес.)Заместитель генерального директора по капитальному строительствуИюль 2012 – июнь 2013
Обновлено 10 октября 2014Последнее место работы (8 мес.)Менеджер проектов / Менеджер отдела франчайзингаНоябрь 2013 – июль 2014
Обновлено 27 сентября 2016Последнее место работы (3 года и 10 мес.)Менеджер коммерческого отделаСентябрь 2012 – июль 2016
Обновлено 1 февраля 2021
Превью фото соискателя
Service and Aftersales managerз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 2 мес.)Service and warranty managerОктябрь 2018 – декабрь 2020
Работа в МосквеРезюмеМедицина, фармацевтика, ветеринарияМедицинское оборудованиеДиректор