Москва
Резюме № 55173160
Обновлено 30 августа 2024
no-avatar

Head of Marketing / Head of Performance / Head of Growth

Был больше месяца назад
По договорённости
33 года (родился 20 июня 1992)
Москваготов к переезду
Улица 1905 года
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Профессиональные навыки
  • Показать еще
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 9 лет и 3 месяца

    • Октябрь 2023 – август 2024
    • 11 месяцев

    Head of Digital Marketing

    Обязанности и достижения:

    FBS provides opportunities for trading Forex, stocks, metals, energies, and indices My responsibilities include planning, developing and implementing performance marketing and media advertising strategies for seven countries where our company operates. I lead a team of 10 specialists who are responsible for managing and optimizing traffic, conversion, ROI and brand awareness on various channels, such as Google Ads, Facebook Ads, YouTube, TikTok, Instagram, Twitter, Snapchat and others. Results summary: - Planning and implementation of Branformance marketing strategy - Creating and implementing an effective product release process in a new country - Increasing the effectiveness of advertising investments by almost 3 times in six months - introduction of a media buying and UA team
    • Октябрь 2022 – октябрь 2023
    • 1 год и 1 месяц

    Growth Marketing Manager

    InDrive, Алматы
    Интернет-компания (поисковики, платежные системы, соц. сети, информационно-познавательные и развлекательные ресурсы, продвижение сайтов и прочее)

    Обязанности и достижения:

    InDrive, is an international ride-hailing service with more than 150 million downloads operating in 47 countries In this position, utilizing all digital marketing tools, I successfully launched the new product InDrive.Job in the markets of Kazakhstan, Mexico, and Peru. Results summary: - I increased the metric "new applicants per day" from 50 to 600, utilizing performance tools, CRM, SMM and digital media. - I increased the average number of responses per vacancy from 3 to 12, with a linear growth in the number of vacancies on the platform. - I increased the number of applications from SMBs (Small and Medium-sized Businesses) from approximately 20 per week to 130+ per week in each of the countries where we operate. - Through research, I identified the countries and cities where it is crucial to launch our product first.
    • Июль 2021 – октябрь 2022
    • 1 год и 4 месяца

    B2B marketing manager

    Яндекс, Москва
    Интернет-компания (поисковики, платежные системы, соц. сети, информационно-познавательные и развлекательные ресурсы, продвижение сайтов и прочее)

    Обязанности и достижения:

    My responsibilities included managing and increasing the quantity of merchants at platform and strategy of acquisition and another B2B projects of Yandex.Market Results summary: - I increased the number of sellers on the marketplace from 9,000 to 50,000+. - I identified the product categories with imbalances between supply and demand and implemented controlled acquisition strategies for those categories which increased GMV by 10-14% MoM - I increased the share of "high-quality" SMB sellers from 44% to 64%. - I planned and executed the launch of a federal media campaign. As a result, the spontaneous brand awareness for our B2B brand increased from 34% to 48%. - I initiated a project to attract applications for opening order pickup points and for affiliate with the company as a Marketplace associate.
    • Июнь 2018 – июнь 2020
    • 2 года и 1 месяц

    Head of SMM

    Like центр, Москва

    Обязанности и достижения:

    Likeсentre is one of the largest Russian-speaking business networks of entrepreneurs and an educational center that holds online and offline courses. It has over a million students. In this position, I completely revamped the SMM department's operations. I developed SMM and communication strategies for the company and Ayaz Shabutdinov's social media presence. Additionally, I restructured the performance department and optimized cross-functional collaboration processes. Results summary: - Increased organic registrations from 15% to 27% - Increased paid leads from social media by 5-17% every month - Increased the number of totall subscribers from 1,2 million to 2,7 million with maintaining ER and ERR
    • Июль 2016 – июнь 2018
    • 2 года

    CPA manager

    Lingualeo, Москва

    Обязанности и достижения:

    Lingualeo is an English learning service based on gamification methods. As of May 2018, over 20 million people worldwide used Lingualeo. It expanded to Russia and CIS, Brazil, Turkey, Spain, and Spanish-speaking countries in Latin America. Monetization app includes subscriptions. - In my current position, I was responsible for driving revenue growth from the CPA channel, optimizing communication with partners, and transitioning all partners to our in-house affiliate program. Results summary: - Created an inhouse CPA-program based on Affise. Increased the number of users from by 13% - Built a team of trusted partners for the user acquisition by CPA model - Decreased fraud traffic from new partners from 28% to 12%
    • Июнь 2014 – июль 2016
    • 2 года и 2 месяца

    User Acquisition Manager GetCource

    GetCource, Москва

    Обязанности и достижения:

    GetCource is a platform for selling and managing online lessons. The largest Russian platform for online education - My responsibilities included managing user acquisition from paid channels to the different online schools and increasing CR at all funnel steps Results summary: - Increased the CR to visit free webinar from 5-7% to 12-25% - Increased the CR to order from 38% to 52% - Increased the number of students base from 180k to 400k

Обо мне

Дополнительные сведения:

Маркетинговые коммуникации, Обучение персонала, Медиапланирование, Продвижение бренда, Управление проектами, Подбор персонала, Организаторские навыки, SMM, Таргетинг, Креативность, Социальные сети, Лидогенерация, Интернет маркетинг, SMO, Планирование маркетинговых кампаний

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный

Водительские права

  • A — мотоциклы
  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 7 ноябряПоследнее место работы (2 года и 10 мес.)Маркетолог / Marketing Manager / Head Of MarketingФевраль 2023 – работает сейчас
Обновлено 7 ноября
no-avatar
Head of influence marketingз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 9 мес.)Head of influence marketing & SMMИюль 2023 – апрель 2025
Обновлено 10 октябряПоследнее место работы (3 года и 4 мес.)Head of Department / Руководитель отделаАвгуст 2022 – работает сейчас
Обновлено 3 августаПоследнее место работы (7 мес.)Performance DirectorДекабрь 2024 – июль 2025
Обновлено 30 июля
Превью фото соискателя
Head of digital marketingз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 3 мес.)Руководитель отдела маркетинга и рекламыНоябрь 2023 – февраль 2025
Обновлено 25 августаПоследнее место работы (1 год и 4 мес.)Коммерческий директор (CCO)Март 2024 – июль 2025
Обновлено 9 сентябряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Сооснователь / стратег AI-направления / экспертМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено 9 сентября
Превью фото соискателя
CMO / Head of Marketingз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 9 мес.)Сооснователь | стратег AI-направления | экспертМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено в 16:50Последнее место работы (10 мес.)Руководитель отдела маркетингаЯнварь 2025 – ноябрь 2025
Обновлено 8 декабряПоследнее место работы (7 мес.)Руководитель отдела маркетинга и рекламыФевраль 2018 – сентябрь 2018
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналМаркетинг, реклама, PRHead of marketing

Смотрите также резюме



Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.

© 2000–2025 SuperJob