Москва
Резюме № 37043821
Обновлено 13 ноября 2016
no-avatar

Head of IT development / IT Program manager

Был больше месяца назад
По договорённости
43 года (родился 30 апреля 1982)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 21 год и 9 месяцев

    • Август 2013 – работает сейчас
    • 12 лет и 5 месяцев

    Head of IT Development

    First Collection Bureau, Москва

    Обязанности и достижения:

    • Providing leadership to IT team; • Program management; • Innovations implementation; • High quality and cost effective systems implementation; • Vendor and Budget management; • IT systems initiatives direction using Agile and Scrum; • Directing and managing staff, including hiring, performance management and assessment, development, mentoring, training and staff budgeting; • Providing reports for top-management and Board members. Done • 5 project managers team lead, development and motivation; • Implementation of cost-effective project management process; • CRM integration and deployment project resulting in 10% profit growth; • Implementation of alternative payment solution, leading to significant increase of received payments; • 30% communication services cost reduction; • Data Quality solution integration; • Various on line integration services.
    • Июль 2010 – июль 2013
    • 3 года и 1 месяц

    Head of Department

    Orient Express Bank, OJSC

    Обязанности и достижения:

    • Department lead (75 employees); • Initialization of necessary software updates; • Customer complaints process management; • Fraud detection and warning process direction; • Social media complaints handling management; • Forecasting development; • Customer data relevance management process creation; • Process optimization; • Present local CEO board and Corporate monthly results. • Solution development for service operations automation. Done • Team reorganization to improve complaints and claims handling process; • Development and integration of passive sales into complaints and claims processing operations, resulting in 15% sales growth; • Development and implementation of universal complaints and claims processing, ; • Implementation of SLA, OLA and forecasting for complaints management; • Deployment of FTR (First Time Resolution) techniques resulting in considerable client satisfaction increase; • Development and implementation of customer data relevance management concept and process; • General data corruption reasons analysis, followed by more than 20 solutions for eliminating and avoiding data errors, resulting in 80% growth of data quality; • Data actualization process integration, resulting in client connectivity increase and direct sales growth; • Implementation of client connectivity evaluation.
    • Апрель 2004 – июнь 2010
    • 6 лет и 3 месяца

    Leading IT expert

    ROSBANK, OJSC JSCB

    Обязанности и достижения:

    • User support; • Software support and development; • Software integration. Done • Development and implementation of Optical document recognition, resulting in significant increase of operations department productivity; • Accounting report software development; • Loan issue software deployment lead.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

• Strong and dynamic professional and team player with IT experience; • Proven ability of team lead and motivation (up to 75 officers); • Talent search and recruitment experience; • Strong decision making and problem solving skills; • Ability to work in conditions of uncertainty; • Ability to build team and provide experience growth required in order to achieve key goals; • Project and program management experience; • Experience in process creation and optimization; • Practical experience in Complaints management, Web, E-commerce and Operational areas; • Proactive in searching new information, new ideas to convert into company’s value; • Experience in process modification under new context during merge and acquisition.

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 3 похожих резюме
Обновлено 9 января 2007Последнее место работы (4 года и 5 мес.)Руководитель проекта/программыЯнварь 2002 – июнь 2006
Обновлено 27 мая 2014Последнее место работы (7 мес.)Senior Project ManagerИюнь 2013 – январь 2014
Обновлено 2 июня 2019Последнее место работы (11 лет и 3 мес.)Генеральный директорСентябрь 2014 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналIT, Интернет, связь, телеком

Смотрите также резюме




Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob