Москва
Резюме № 33434958
Обновлено 7 сентября 2016
no-avatar

Финансовый контролер

Была больше месяца назад
По договорённости
46 лет (родилась 10 сентября 1979)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 18 лет

    • Январь 2008 – работает сейчас
    • 18 лет

    Financial Controller / Chief Financial Officer

    TEREX MHPS Rus LLC, Москва

    Обязанности и достижения:

    Company activity – sales, installation and maintenance of cranes and spare parts of Demag and Gottwald brands. Parent company - Terex MHPS GmbH, Germany. Final owner of the company – TEREX CORPORATION (NYSE: TEX). Responsibilities & experience: • Finance reporting to the parent company on a monthly basis. Annual budget planning and budget adjustment on a three-monthly basis. Transformation data from RAS with IFRS and US GAAP standards. Creating marring files in Excel with automatic calculation. • Operational reports for management in the week-month-quarter form. Monthly analysis and explanation of incongruities (sales, COGS, ADM and M&S, other expenses, Cost-benefit analysis, Analyzing projects costs, Targets deviation, Balance, CAPEX, OPEX, GM, Tax work Books, Accruals to returned, Permanent and Temporary difference analysis, FX and other) • Implementation Sales and GM forecast report for 18 months form and coordinating its completing by business units on a monthly basis. Implementation forecast forms for all departments for put together data and create realistic team forecast. • Coordinating and control the Accounting Department at the stages of closings and base testing for the subsequent transformation, internal and external accounting and tax audit, SOX checks. (Deloitte, PWC, EY and other) • Administrating and controlling procedures for monthly closing. All department implemented in process. • Implementation additional statements for Group analysis in standard 1С program (Order Entry, Order Backlog, GM for Group, WIP with Business Units details). • Implementing and adapting global group procedures and policy (including local policy during Startup). • Local procedures including relation between departments. • SOX procedures (evidence, manual and automatization procedures) • Price calculation and report files/forms for project analysis IFRS and US GAAP allocation • Transfer pricing and other issues of interaction within the Group • Supervising the main activities of the company - Auditing, Legal, IT services, system info, banking, guarantees, insurance of responsibility of officials, civil liability. • In 2008-2009 for Startup - implementation whole documents, HR, administration and accounting documentation (orders, acceptance certificates, local regulation and policy, Travel reports, Price calculation and other) • In 2008 experience with accounting statement and other reports for Russian Rep office (was closed in 2009)

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Personal characteristics • Analytical skills • Purposeful • Interpersonal skills • Systematic approach • Ability to handle stress and work under pressure Computer skills • Legal systems and analytical information • Reporting systems – Oracle (HFM), Cognos, • Accounting software -1C 8.1, 8.2, 8.3, • MS office, Excel 2013 (advance level) Smart View. Visual Basic Language skills • Russian - Native • English - Business communication • Polish - Fluent

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено в 14:50Последнее место работы (8 лет и 7 мес.)БухгалтерМай 2017 – работает сейчас
Обновлено в 12:50Последнее место работы (3 мес.)Специалист по дебиторской задолженностиАпрель 2024 – июль 2024
Обновлено 14 декабряПоследнее место работы (2 года и 11 мес.)ЭкономистИюнь 2017 – май 2020
Обновлено 9 декабря
Обновлено 6 ноябряПоследнее место работы (4 года и 2 мес.)Ведущий экономистОктябрь 2021 – работает сейчас
Обновлено 20 декабряПоследнее место работы (6 мес.)Финансовый контролерИюль 2024 – январь 2025
Обновлено 4 декабряПоследнее место работы (3 мес.)Финансовый менеджерАпрель 2025 – июль 2025
Обновлено 17 декабряПоследнее место работы (6 мес.)Финансовый контролёрМарт 2016 – сентябрь 2016
Обновлено 3 ноябряПоследнее место работы (6 лет и 6 мес.)Начальник группы финансового планирования и контроля затрат регионовСентябрь 2018 – март 2025
Обновлено 11 декабряПоследнее место работы (3 года и 9 мес.)Начальник отдела бюджетирования и договорной работыМарт 2022 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеБухгалтерия, финансы, аудитGAAPФинансовый контролер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob