Москва
Резюме № 46672616
Обновлено 10 сентября 2019
Превью фото соискателя

Business Assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
40 лет (родилась 27 декабря 1984), cостоит в браке, есть дети
Москва
Царицыно
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 9 лет и 1 месяц

    • Июнь 2017 – июнь 2019
    • 2 года и 1 месяц

    Business Assistant to the Owner/Executive Director

    Architectural and engineering company DPM
    Строительство жилищное, Строительство коммерческих объектов (торговые площади, офисные здания), Архитектура, проектирование

    Обязанности и достижения:

    1. Administrative Support: - scheduling and planning meetings, video conferences, business calls; - participating in meetings, taking minutes, monitoring their performance; controlling and pushing the process of the Director’s tasks, controlling the deadlines; - providing full business travel support (tickets, hotels, ground travel arrangements, visa). 2. Business Support: - interacting with the Customer services and Contractors in the framework of the Project: - agreeing on the terms of contracts, controlling of coordination and signing of working documents: contracts, invoices, acts of the executed works; - tracking the work execution schedule; - monitoring the timeliness and quality of fulfillment of contractual obligations, mutual settlements, sending closing documents and tracking their return. - participating in Tenders: - working on tender sites, formatting of tender packages; - holding tenders for selection of subcontractors and suppliers; - drawing up of commercial offers. - translating documents, maintaining CRM database, preparing of Presentations.
    • Декабрь 2012 – ноябрь 2016
    • 4 года

    Business Assistant to Partners

    Bright Capital Advisors, Москва
    Управляющая, инвестиционная компания (управление активами)

    Обязанности и достижения:

    - providing administrative support to the Partners, scheduling and planning meetings, video conferences and business calls; - providing full business support to the Partners; drafting, compiling, updating presentations for potential investors; organizing communication with potential investors, preparing of business documentation: reports, presentations, letters for on behalf of CEO; - providing full business travel support to the Partners and of those who accompany them; organizing meeting agenda for business traveling (contacting partners/investors and setting up meetings with them), providing visa support (USA, EU, United Kingdom, United Arab Emirates, etc.), compiling complex travel itineraries including travel agenda, tickets and hotel booking, ground travel arrangements - participating in meetings/video conferences/business calls, taking minutes, monitoring their performance; controlling and pushing the process of the Partners' tasks; - formulating communications on behalf of the Partners: (writing letters, presentations etc. as required)
    • Октябрь 2007 – сентябрь 2010
    • 3 года

    Personal assistant to the Directors

    Trade Promotion Agency of Andalucia, Spain, Москва
    Государственные организации

    Обязанности и достижения:

    - providing secretarial and administrative support to the directors; - scheduling and planning meetings and business calls; - arranging and booking travel and accommodation etc, and compiling travel itineraries; - supporting marketing events organization, including workshops, showrooms, conferences, business social receptions; - assisting in preparing presentations, business letter, reports, articles and other special documentation in Russian, English and Spanish; - effecting control of document flow; - preprating expenses; - managing, prioritizing and responding to email where appropriated; - providing support to the Translation Team as and when required; - assisting projects; - researching of the market; - fulfilling all the other administrative duties.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Professional skills I have good educational background, study of linguistics gave me excellent interpersonal, written and oral communication skills. Fluent English and Spanish Language Skills help me at work and out work, I love working with foreign languages. I am a team player but ready to work independently even under pressure. My flexibility and stress-resistency gave me an opportunity to work with such interesting and multi-faceted people as my directors. Most of all they appreciated my responsibility, initiative and punctuality. Strong IT skills particularly in Outlook, Word, Excel, PowerPoint and Photoshop improve the quality of my work. I love multi-task work and appreciate if I have more responsibility and different types of work. I know how to do: listen and hear, seek and find, analyse, be proactive, show initiative, prioritize, record everything, i.e. not to forget, achieve goals, effectively work to neutralize a conflict situation, not to spread confidential information. Английский язык, MS PowerPoint, Time management, Travel Support, Business English, Adobe Photoshop, MS Outlook, Деловая переписка, Driving Licence B

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Испанский язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 16 похожих резюме
Обновлено 13 января 2010Последнее место работы (1 год и 7 мес.)PA to DirectorИюнь 2007 – январь 2009
Обновлено 24 апреля 2012Последнее место работы (5 мес.)IB Team Assistant and Personal Assistant to Managing DirectorsОктябрь 2011 – март 2012
Обновлено 13 мая 2010Последнее место работы (7 мес.)Project coordinator/Personal assistant to Commercial Director (expat)Июль 2009 – февраль 2010
Обновлено 4 февраля 2013
Превью фото соискателя
Business assistantз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 1 мес.)Бизнес-ассистент президента группы компаний, председателя советаИюль 2010 – август 2012
Обновлено 15 марта 2011Последнее место работы (2 мес.)Legal SecretaryОктябрь 2010 – декабрь 2010
Обновлено 29 февраля 2012Последнее место работы (1 год)Administrator HallФевраль 2011 – февраль 2012
Обновлено 18 ноября 2014
Превью фото соискателя
Business assistant100 000 ₽
Последнее место работы (1 год и 6 мес.)Личный помощник руководителяМарт 2013 – сентябрь 2014
Обновлено 21 декабря 2017Последнее место работы (3 мес.)Operations specialist Protocol&Guest ManagementАпрель 2017 – июль 2017
Обновлено 11 марта 2015Последнее место работы (1 год и 1 мес.)Chief specialist, Department of International Law and CooperationЯнварь 2014 – февраль 2015
Обновлено 8 февраля 2017
no-avatar
Business Assistantз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 4 мес.)Personal assistantАпрель 2014 – август 2016
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджмент



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob