Москва
Резюме № 27104557
Обновлено 30 сентября 2014
Превью фото соискателя

Business assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
42 года (родилась 11 августа 1983)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 18 лет и 8 месяцев

    • Ноябрь 2013 – работает сейчас
    • 12 лет и 2 месяца

    Independent guide / Interpreter

    Обязанности и достижения:

    - Independent guide & interpreter (Russian-English); - Elaborate briefs for websites creation and am engaged in programming; - Made researches in history and culture, participate in charitable projects (English language schools).
    • Сентябрь 2012 – ноябрь 2013
    • 1 год и 3 месяца

    Executive Assistant

    Enerfund, Москва

    Обязанности и достижения:

    - VIP assistance to the Head of the Company; - Controlled Company’s day-to-day activities: international accounting, funding, legal check, staff hire, office-management; - Elaborated and coordinated Company’s website creation.
    • Июль 2011 – июль 2012
    • 1 год и 1 месяц

    Business Assistant and Сonsultant

    World Bank

    Обязанности и достижения:

    - Supported development and expansion of new models, including implementation with the policy, compliance and legal processes; - Collected, compiled and processed various data, conducted in-country researches (for Latin America and Asia countries); - Managed preparation and logistical planning for events, such as meetings and conferences.
    • Апрель 2008 – июнь 2011
    • 3 года и 3 месяца

    Business Analyst in the Decision Management Department

    Citibank, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Was responsible for analysis of staff incentives, customer communication for marketing campaigns and compliance; - Analyzed customer behavior and executed related data mining; - Reported on company-wide operational results. Joined the Bank as Personal Assistant and Project Coordinator with following responsibilities: - Coordinated above activities performed by analysts; - Prepared internal and external presentations by the Department; - Was responsible for HR communications, social actions aimed at elevating staff morale.
    • Декабрь 2006 – ноябрь 2007
    • 1 год

    Assistant Commercial Director

    Hotel "Splendid" 4*

    Обязанности и достижения:

    - Was responsible for pricing and yield-management policies; sales stimulation through corporate clients policies; Quality management; - Analyzed hotel's position in the market; - Assisted in customer base and website maintenance; - Executed - planned and organized - promo actions, presentations, receptions.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Computer skills: Microsoft Office (including Access, FrontPage, MovieMaker), HTML, CSS, Adobe Photoshop, Pinnacle Studio, CRM (Bpmonline), accounting (1C, Ciel), analytical (SAS and SQL) and hotels (Hotix, Fidelio) software. Experience in exhibition, seminars and congress organization: Participation in the preparation of the World Flower Council (France), Salon des Vins de Loire (France), etc. - Communication/Client relations/HR (including knowledge of foreign languages); - International experience in decision-making analytics/industrial organization: finance, hospitality and retail sectors; - Excellent computer skills, including special accounting and data analysis software, websites creation; - Organizational: exhibitions/congresses/seminars.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
  • Французский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 58 похожих резюме
Обновлено 16 июляПоследнее место работы (10 лет и 1 мес.)Бизнес-ассистент руководителяАпрель 2015 – май 2025
Обновлено 29 сентябряПоследнее место работы (8 лет и 1 мес.)Executive assistant, interpreterНоябрь 2017 – работает сейчас
Обновлено 13 января 2010Последнее место работы (1 год и 7 мес.)PA to DirectorИюнь 2007 – январь 2009
Обновлено 20 марта 2009Последнее место работы (17 лет и 6 мес.)Assistant to Chairman of the BoardИюнь 2008 – работает сейчас
Обновлено 18 января 2024Последнее место работы (1 год и 8 мес.)Personal AssistantФевраль 2013 – октябрь 2014
Обновлено 9 июля 2013Последнее место работы (14 лет и 6 мес.)Администратор офиса / Личный помощникИюнь 2011 – работает сейчас
Обновлено 1 октября 2015Последнее место работы (1 год и 3 мес.)Translation CoordinatorНоябрь 2012 – февраль 2014
Обновлено 24 апреля 2012Последнее место работы (5 мес.)IB Team Assistant and Personal Assistant to Managing DirectorsОктябрь 2011 – март 2012
Обновлено 13 мая 2010Последнее место работы (7 мес.)Project coordinator/Personal assistant to Commercial Director (expat)Июль 2009 – февраль 2010
Обновлено 11 октября 2012Последнее место работы (15 лет и 2 мес.)Sales Team AssistantОктябрь 2010 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОПереводыАссистент



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob