Москва
Резюме № 3715093
Обновлено 18 января 2024
Превью фото соискателя

Personal аssistant, business assistant

Была в этом месяце
200 000 ₽
50 лет (родилась 11 июля 1975), не состоит в браке, есть дети
Москваудаленная работа
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 16 лет и 10 месяцев

    • Февраль 2013 – октябрь 2014
    • 1 год и 9 месяцев

    Personal Assistant

    Express Retail (X5 Retail Group)

    Обязанности и достижения:

    Administrative support to top managers, managing diary, arranging meetings, travel arrangements (visa support, tickets, hotels booking), preparation presentations, other office documents, translation.
    • Октябрь 2012 – февраль 2013
    • 5 месяцев

    Frelance Translator

    Обязанности и достижения:

    Transaltion of texts and documents in finacial, business, general sphere.
    • Сентябрь 2010 – октябрь 2012
    • 2 года и 2 месяца

    Specialist, rate policy department

    JSC Holding MRSK, Москва

    Обязанности и достижения:

    • Supervision of tasks execution given by the Company's mamgememt to the subsidiaries • Participaton in formulation of proposals to Russian regulatory acts; • Analysis of Russian and international tariffs systems and practices; • preparation of analytical reports, presentations • documets flow
    • Апрель 2009 – сентябрь 2010
    • 1 год и 6 месяцев

    Personal Asistant to VP

    JSC Holding MRSK, Москва

    Обязанности и достижения:

    Administrative support, arranging meetings, travel support (visas, hotels, tickets), presentation preparation, translating/interpreting, supervision of tasks execution, investors and media relations.
    • Апрель 2008 – декабрь 2008
    • 9 месяцев

    Assistant to the General Manager (expatriate)

    Managing Company “Masshtab”

    Обязанности и достижения:

    Administrative support, scheduling meetings, translation (written and oral), preparation of analytical researches and reports, preparation and participation in tenders, keeping records, control of assignments execution.
    • Сентябрь 2007 – март 2008
    • 7 месяцев

    CEO Assistant

    LLC Promet

    Обязанности и достижения:

    Administrative support, handling all official correspondence, upgrade office filing system, type all the necessary documents and correspondence, arranging meetings, create databases, travel arrangements (visas, hotels, tickets), translation, presentation preparation, translating/interpreting.
    • Сентябрь 2004 – сентябрь 2007
    • 3 года и 1 месяц

    On maternity leave

    • Сентябрь 2002 – сентябрь 2004
    • 2 года и 1 месяц

    Assistant to the Vice President on Finance

    Lukoil Oveseas

    Обязанности и достижения:

    Administrative support, handling all official correspondence, upgrading office filing system, typing documentation and correspondence, arranging meetings, creating databases.
    • Март 2002 – август 2003
    • 1 год и 6 месяцев

    Manager of International client services department

    Imageland PR agency

    Обязанности и достижения:

    Press-releases writing-up, press-conferences organization, preparation reports to the client, cooperation with the press, budgets preparation, media relations.
    • Март 1999 – март 2002
    • 3 года и 1 месяц

    Assistant of Global Markets department

    Deutsche Bank

    Обязанности и достижения:

    Administrative support to members of the Board (expatriates), travel and visas support, correspondence, file maintenance, making appointments, participation in the special projects – clients search and negotiations, full control of the project, business trips.
    • Октябрь 1997 – апрель 1999
    • 1 год и 7 месяцев

    CFO Assistant

    Alfa Bank

    Обязанности и достижения:

    Administrative support to the CFO (expatriate), edition, translation and typing of finance and other documents and correspondence, control for the account payments and salary, all the necessary trips arrangements (booking hotels, tickets, etc.), visitor’s reception, making appointments.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

- Extensive translation and interpreting experience (finance, technical, business, PR, dubbing, general) - Successful track record of Administration and Client activities in the major international and Russian companies and banks - Project and event management - Ability to provide solutions under pressure - Excellent communication, presentation and organizational skills - Ability to effectively work in teams, independently and make things happen - Time management and multi-tasking, solid problem-solving skills - Client mentality, ability to build and maintain long-term relationships with clients, - colleagues, partners and VIPs - Fluent English, practical experience of working with Expatriates on a daily basis - Professional stability, loyalty and responsibility Компьютерные навыки: MS Office, Lotus Notes, Corel Draw, Power Point, e-mail, Internet

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — базовый
  • Итальянский язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 11 ноябряПоследнее место работы (4 года и 9 мес.)Translator / Corporate AssistantДекабрь 2017 – сентябрь 2022
Обновлено 29 сентябряПоследнее место работы (8 лет)Executive assistant, interpreterНоябрь 2017 – работает сейчас
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено 16 июня
no-avatar
Sales manager / Business assistantз/п не указана
Обновлено 13 ноябряПоследнее место работы (2 года и 8 мес.)Ведущий специалист-эксперт группы по работе с обращениями граждан, застрахованных лиц и страхователейОктябрь 2022 – июнь 2025
Обновлено в 11:20Последнее место работы (3 года и 10 мес.)Помощник руководителяНоябрь 2021 – сентябрь 2025
Обновлено в 13:40Последнее место работы (7 лет и 2 мес.)Оператор сканированияСентябрь 2018 – работает сейчас
Обновлено в 13:30Последнее место работы (7 лет и 2 мес.)Оператор сканированияСентябрь 2018 – работает сейчас
Обновлено в 11:30Последнее место работы (2 года)Руководитель отдела делопроизводстваИюль 2023 – июль 2025
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментpersonal assistant