Москва
Резюме № 45282464
Обновлено 19 июля 2019
no-avatar

Бухгалтер / Офис-менеджер / Секретарь

Была больше месяца назад
40 000 ₽
42 года (родилась 28 июня 1983), не состоит в браке
Москваготова к переезду
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Азербайджан
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 7 лет и 2 месяца

    • Август 2013 – август 2017
    • 4 года и 1 месяц

    Бухгалтер / Помощник по платежам счет-фактур

    Intertek Global Ltd, Баку
    - Сертификация;- Консалтинг.

    Обязанности и достижения:

    O Control the integrity, the source and review the calculation of the documents related to Vendors, Subcontractors, Clients, including but not limited to invoices and relevant supporting documents. Production of Clients invoices (verification, computation, submission to Clients, etc.) o Format, maintain, store the documentation, assigning references and any other information needed for the data processing and bookkeeping o Interact with third parties (Vendors, Subcontractors, Clients) according to internal procedures in order to verify data and to eventually adjust incorrect documentation o Keep record of the documents related to Vendors, Subcontractors, Clients, including but not limited to invoices and relevant supporting documents o Maintain and update bank accounts status report o Maintain and update Clients settlements status report o Perform the required reconciliation of bank statements and bank transactions o Support the preparation of the Payments Proposal and review it by informing the Administration, Finance & Control Manager of any incorrect data o Perform monthly reconciliation of financial accounts/data as instructed by the Administration, Finance & Control Manager o Support for the timely complete monthly, quarterly and annual financial reports, as instructed by the Administration, Finance & Control Manager o Prepare analysis, reporting, reconciliation, cash flow and closing package, as instructed by the Administration, Finance & Control Manager o Liaise with External Providers for Accounting & other Financial Services to support the correct implementation of principles and recording of the transactions o Ensure compliance of Corporate Accounting Policies. o Participate in controls improvement, compliance and fulfilling GROUP requirement with the internal control team. o Support for the timely complete managerial reporting, budget and revised budget as instructed by the Administration, Finance & Control Manager o In co-ordination with and as instructed by the Administration, Finance and Control Manager, ensure documentation of General Ledger work process and procedures are accurate o Reconciles all statements, requests missing invoices (Supplier), and makes adjustments as necessary o Summarizes payments due and communicates cash needs to the Financial Controller for approval o Ensures appropriate support documentation is obtained and attached to the invoices before payment is made o Controlling cash box, cash flow and outflow; o preparing daily, weekly and monthly cash flow reports for management; entering all cash transactions to SUN accounting system and Cash Flow Register (excel file); o reconciliation of all bank accounts, receiving and registering all payable invoices, preparing all bank payment orders; o updating all bank payment logs and incoming invoices log; o Entering payments to the accounting system, working in both International Bank of Azerbaijan and HSBC internet banking systems (entering payment orders, preparing interaccount exchanges, checking outflows).
    • Февраль 2011 – сентябрь 2012
    • 1 год и 8 месяцев

    Кассир/ Бухгалтер по кредиторской задолженности

    Rapid Solutions Ltd, Баку

    Обязанности и достижения:

    - Controlling cash box, cash flow and outflow; - preparing daily, weekly and monthly cash flow reports for management; - entering all cash transactions to QBE accounting system and Cash Flow Register (excel file); - reconciliation of all bank accounts, receiving and registering all payable invoices, preparing all bank payment orders; - updating all bank payment logs and incoming invoices log; - Entering payments to the accounting system, working in both International Bank of Azerbaijan and HSBC internet banking systems (entering payment orders, preparing interaccount exchanges, checking outflows); - Dealing with all salary card issues, preparing card requests to receive or update salary cards, providing department with all bank receipt vouchers.
    • Сентябрь 2009 – сентябрь 2012
    • 3 года и 1 месяц

    Ресепшионист

    Rapid Solutions Ltd, Баку
    "RAPID SOLUTIONS" является ведущим поставщиком комплексных решений в следующих областях:- Электричество;- Техническая Проверка;- Тщательный осмотр и ремонт двигателей;- Производство энергии ветра;- Контроль и Приборостроение;- Телекоммуникация;- Ин

    Обязанности и достижения:

    - Receive, direct and relay phone, fax and e-mail messages; - direct the customer to the appropriate staff member; - pick up and deliver the mail; - open and date stamp all general correspondence; maintain the general filing system and file all correspondence; - assist in the planning and preparation of meetings, conferences and conference telephone calls; - make preparations for staff meetings; - maintain an adequate inventory of office supplies; - respond to public inquiries; - provide word-processing and secretarial support; - monitor the use of supplies and equipment; - coordinate the repair and maintenance of office equipment; - assist SME and other staff as required; - provide administrative services for all staff; maintain, control and keep updated Customer List file (including full details)

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Обо мне

Дополнительные сведения:

MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, Fidelio, In tour, 1C Accounting System, QBE Accounting system, Oracle based accounting system (ORION), MIWA Accounting system, SUN AC, IFIT financial system, EVO financial system; Journey X FS.

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено вчераПоследнее место работы (2 года и 6 мес.)Младший юристИюнь 2023 – работает сейчас
Обновлено 18 декабряПоследнее место работы (2 года и 8 мес.)Офис-менеджер / Помощник руководителя / СекретарьМай 2016 – январь 2019
Обновлено вчераПоследнее место работы (5 лет)Главное управление по информационной политике МООктябрь 2016 – октябрь 2021
Обновлено 7 ноябряПоследнее место работы (1 год)Специалист по охране трудаДекабрь 2020 – декабрь 2021
Обновлено 5 ноябряПоследнее место работы (3 года и 10 мес.)СекретарьМарт 2013 – январь 2017
Обновлено 10 декабряПоследнее место работы (1 год и 3 мес.)ТехникИюль 2024 – октябрь 2025
Обновлено 19 декабряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Оператор-бухгалтерМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено 20 декабря
Обновлено 25 ноябряПоследнее место работы (2 года и 6 мес.)СпециалистМай 2023 – ноябрь 2025
Обновлено 14 декабряПоследнее место работы (1 год и 10 мес.)ПромоутерМарт 2013 – январь 2015
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДелопроизводствоОфис-менеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob