Москва
Резюме № 3138203
Обновлено 2 октября 2015
Превью фото соискателя

Assistant to expat / Customer Service Manager

Была больше месяца назад
45 000 ₽
35 лет (родилась 02 сентября 1990), cостоит в браке, детей нет
Москва
Комсомольская
Курская
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 16 лет и 7 месяцев

    • Июль 2010 – работает сейчас
    • 15 лет и 6 месяцев

    Customer Service Manager

    Diggory Group
    • Октябрь 2011 – март 2012
    • 6 месяцев

    Internship

    ProCordoba

    Обязанности и достижения:

    Internship in the area of International Relations
    • Сентябрь 2009 – сентябрь 2009
    • 1 месяц

    Sales Assistant at World Food Trade Show

    U.S. Embassy Moscow, Москва

    Обязанности и достижения:

    Represented New Mexico Pecan Co. entering the Russian market. Advertized the product to potential partners, exchanged contacts with local distributors. Analyzed the consumers’ attitude towards the product, based on the opinions of more than 100 testers of pecan. Reported observations and concerns to the managers of the company.
    • Апрель 2009 – сентябрь 2009
    • 6 месяцев

    Transportation Sales/Service Assistant

    Marriott Hotels/Business Class Car

    Обязанности и достижения:

    - Coordinated transportation for up to 40 business executives daily with average revenue of $2,000 - Managed a team of 7 drivers - Prepared financial reporting for top-management - Provided excellent customer service, which resulted in a high level of guests’ satisfaction and an increased number of returning customers
    • Март 2008 – сентябрь 2008
    • 7 месяцев

    Business Development Manager

    1 point MSC, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Designed and marketed more than 40 new services, tour programs and incentives for business travelers and corporate clients; - Implemented qualitative customer satisfaction research of more than 200 people, identifying key aspects of the service to be improved and implementing the changes in the customer service. - Maximized opportunities with new and existing supply partners worldwide; In a team of department managers created a new database of the most profitable and high-quality suppliers, which resulted in reducing costs for the company. - Evaluated and improved the content of more than 50 corporate web-sites, making them more attractive, convenient and useful for the customers, proved by users’ survey made after the changes. - Analyzed direct and potential competitors of the company, identifying its strengths and weaknesses, competitive advantages and key strategies. - Represented the company at RAPPA Trade Show, 04.2008. Advertized the company’s services; obtained new contacts of international suppliers. Made research on each company and communicated with its representatives after the trade show.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

В данный момент интересуют только временные проекты и удалённая работа. - Won U.S. Government sponsored competition FLEX. Received a full scholarship to study a 2006-2007 academic year in the USA. Was selected in top 3%. - Made Dean’s Honor Roll in 2007 and 2008 with Grade Point Average 3.9/4 Компьютерные навыки: ПК- опытный пользователь, MS Office, Opera

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Испанский язык — cвободное владение
  • Итальянский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 7 похожих резюме
Обновлено 16 сентября 2003Последнее место работы (6 мес.)Переводчик, помощник координатора проекта.Январь 2003 – июль 2003
Обновлено 1 декабря 2005Последнее место работы (2 года и 2 мес.)Менеджер по обучению, менеджер по работе с ключевыми клиентами учебно-методического центраСентябрь 2003 – ноябрь 2005
Обновлено 13 апреля 2006Последнее место работы (11 мес.)CoordinatorМарт 2005 – февраль 2006
Обновлено 12 ноября 2010Последнее место работы (3 года и 10 мес.)Менеджер по работе с клиентамиСентябрь 2006 – июль 2010
Обновлено 15 октября 2019Последнее место работы (9 мес.)Junior Outbound Sales ManagerНоябрь 2018 – август 2019
Обновлено 12 ноября 2019
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОПереводыМенеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob