Москва
Резюме № 48386412
Обновлено 20 апреля 2020
Превью фото соискателя

Administrative assistant / Business support assistant

Была больше месяца назад
50 000 ₽
39 лет (родилась 19 октября 1986)
Санкт-Петербургготова к переезду: Москва
Приморская
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 10 лет и 11 месяцев

    • Декабрь 2016 – март 2020
    • 3 года и 4 месяца

    Head of Administrative and Informational Support

    Sorp Management Consulting
    Translation, Interpreting, Consulting Services, Legal Services, Quality Control, Assessment, Testing and Certification

    Обязанности и достижения:

    Outline: Employed initially as a sales department assistant I managed to create well-structured and efficient Information Department working with 3 remote employees. Created Knowledge Base of all licensing process in the UAE including FZE and Mainland operations. Created a data of service suppliers and partners as well as created conditions for confidential relations with the representatives in all governmental departments. Numerous presentations and articles (more than 5 000 files) have been written during the period of my being employee of Sorp Management Consulting. Main responsibilities: 1. Legal advices and information support in the sphere of business Setup in the UAE; 2. Management of the department: development of the internal regulations; scheduling; recruitment; ongoing tasks solvation; 3. Creation and instant ongoing update of the knowledge base and changes of legal UAE framework; 4. Translation and interpretation of decrees, laws and orders; 5. Training of staff and informing all departments regarding changes of legal framework; 6. Market researches, creation of statistics and reports, information reviews and web-site content production; 7. Formulating of presentations and showcasing of new regulations and governmental initiatives to encourage sales department and business growth 8. Internet Surfing – gathering, structuring and collecting the information (I am able to work on 5-7 tasks simultaneously) 9. Search and cooperation with partners (lawyers, logistics providers, banks) 10. Direct cooperation with governmental bodies and authorities regarding licensing aspects and legal base for licensing.
    • Июль 2014 – ноябрь 2016
    • 2 года и 5 месяцев

    Translator and business assistant

    FASTWAY

    Обязанности и достижения:

    Translation, consecutive interpretation; assistance in negotiations with foreign partners; management of real estate in Germany; scheduling working day of the CEO; travel and administrative support; interaction with other departments of the company; office-management; registration, sorting and processing business documentation.
    • Июль 2013 – июнь 2014
    • 1 год

    Partner relations manager

    Soft – Project IRIS Hotel

    Обязанности и достижения:

    Maintaining and expanding the clients’ base, negotiations with existing and new clients, preparing presentations, conducting business correspondence, office management.
    • Октябрь 2008 – ноябрь 2012
    • 4 года и 2 месяца

    Sales Manager in the field of Hospitality and tourism

    TUI Russia & CIS
    Travel Companies

    Обязанности и достижения:

    Development and implementation of travel packages as well as individual travel programs, coordination with guides and tour operators, direct sales of touristic products, negotiations with hotels and transfers suppliers, coordination of business trips, MICE programs implementation. During that period of time I had been working in AIS program.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Core Skills: • Strong MS Office user • CRM Bitrix-24 and AMO friendly • Strong ‘Google’ services user • Surfing information and internet analyzing skills • Remote work friendly • Translation and interpretation skills (Russian / English and vice versa) • Content development and researches preparation Personal Traits: • Dynamic and result oriented with a successful track record. • Ability to plan, organize and supervise • Team Player having excellent communication skills. • Exceptionally well organized with demonstration of self-motivation and initiative to achieve both personal and corporate goals. • Passion for continuous learning and personal growth. • Good communication with written and oral skills. • Excellent conceptual and analytical skills. Internet, Project Documentation, Interpersonal skills, MS PowerPoint, MS Office XP, Google Docs, Legal Writing, Legal Translation, Business English, Business Etiquette, Business Administration, Data collection

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 8 похожих резюме
Обновлено 23 августа 2013Последнее место работы (7 мес.)SpecialistЯнварь 2013 – август 2013
Обновлено 22 декабря 2009Последнее место работы (6 мес.)Order making and shipment arrangement Coordinator inМай 2009 – ноябрь 2009
Обновлено 5 сентября 2012Последнее место работы (1 год и 6 мес.)Monitoring journalistМарт 2010 – сентябрь 2011
Обновлено 29 ноября 2016
Превью фото соискателя
Administrative assistantз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 10 мес.)Headmaster Assistant, Teacher of English, LibrarianОктябрь 2013 – август 2016
Обновлено 29 марта 2019
Превью фото соискателя
Administrative assistantз/п не указана
Последнее место работы (3 года и 3 мес.)Переводчик, Ведущий специалист отдела маркетинга и коммуникацийСентябрь 2015 – декабрь 2018
Обновлено 26 марта 2019Последнее место работы (6 лет и 10 мес.)Assistant directorФевраль 2019 – работает сейчас
Обновлено 5 мая 2020Последнее место работы (11 мес.)Менеджер отдела продаж/ Администратор проектовМай 2019 – апрель 2020
Обновлено 2 августа 2022Последнее место работы (6 лет и 3 мес.)АдминистраторСентябрь 2019 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджмент



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob