Москва
Резюме № 26260656
Обновлено 5 мая 2014
Превью фото соискателя

Account manager

Была больше месяца назад
По договорённости
43 года (родилась 10 сентября 1982), cостоит в браке, детей нет
Москваготова к переезду
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 11 лет и 11 месяцев

    • Декабрь 2011 – февраль 2014
    • 2 года и 3 месяца

    Senior account executive

    OOO "ROSSTROY 27", Хабаровск

    Обязанности и достижения:

    Start up. Creation and development of business from the beginning to advanced. - assist clients as they enter office and via phone - active search for customers - advice on repair and reconstruction - advice on the choice of building materials - making the package for client - active sales - preparation of estimates, contracts and agreements - contracts with corporate clients, negotiations with the directors - the employment of staff, including the foreign people - assist with new employee training including store policies, services, financing options and register operations - marketing programs for successful sales - in charge of a 20 members staff
    • Май 2010 – ноябрь 2011
    • 1 год и 7 месяцев

    Deputy director of sales (luxury sanitary engineering)

    OOO "KRAN", Хабаровск

    Обязанности и достижения:

    - active search for customers - sales via phone, and showroom - working with estimates, contracts and agreements - receiving and processing applications from the clients - procurement planning and implementation - cooperation with foreign suppliers - market analysis of competitors, market research, gleaning insights into consumer behavior and preferences to ensure accurate targeting of advertising campaigns - control of delivery and shipment plumbing - marketing programs for successful sales - in charge of a 8 members staff
    • Сентябрь 2009 – апрель 2010
    • 8 месяцев

    Assistant of deputy Advance English Academy

    Advance English Academy.

    Обязанности и достижения:

    - registration of new students from the different countries, help with translation - search for student housing - organization of festivals and events - working with contracts and agreements 1-20 form - scheduling appointments - preparing contracts and agreements; maintaining manual payment records, invoicing and performing minor clerical duties.
    • Октябрь 2007 – февраль 2010
    • 2 года и 5 месяцев

    Director

    Owner of business, Хабаровск

    Обязанности и достижения:

    - delivery of food to OAO "RZD" - cooperation with Russian Railways - preparation of tender documentation - working with contracts and agreements - preparing reports of shipment of products to OAO "RZD" - working with HR documentation
    • Март 2006 – сентябрь 2007
    • 1 год и 7 месяцев

    Materialist accountant

    "Elecroshit- Samara" , trade mission of Samara at the Far East, Хабаровск

    Обязанности и достижения:

    - control and stock-taking of material assets movements, expenses of company - material and fixed assets accounting. Recording fixed assets and material documents - material and fixed asses annually inventory - draw up and product statutorily required reports at a stated time - stock tacking of accounts with suppliers - keeps purchase ledger and invoice log book - working out documentation from business and tax accounting - preparation of reports for cash compensation - HR document control, hiring and employment termination documentation, employment contracts processing, personnel files, work books, time sheets recording
    • Ноябрь 2001 – сентябрь 2005
    • 3 года и 11 месяцев

    Accountant

    Diagnostic Center "VIVEA", Хабаровск

    Обязанности и достижения:

    - managed accounts payable, accounts receivable, and payroll departments - managed payroll function for 300 employees - enter new employees details correctly - advising employees - maintaining a payroll database - prepared annual, quarterly company accounts and reports. - working with HR documentation

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), 1S, etc. - excellent communication and interpersonal skills - ability to be organized and multitask effectively - focus on results - customer-oriented approach - fluent English

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено вчераПоследнее место работы (2 мес.)Продавец-консультантИюль 2020 – сентябрь 2020
Обновлено вчераПоследнее место работы (8 мес.)Специалист по ведению документацииАпрель 2025 – работает сейчас
Обновлено 22 декабряПоследнее место работы (1 год и 10 мес.)Менеджер оптового отдела продажЯнварь 2016 – ноябрь 2017
Обновлено 18 декабряПоследнее место работы (7 мес.)АдминистраторДекабрь 2024 – июль 2025
Работа в МосквеРезюмеПродажиГСМ, нефтьМенеджер

Смотрите также резюме




Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob