Москва
Резюме № 43408228
Обновлено 4 января
Превью фото соискателя

Тренинг-менеджер

Был в этом месяце
250 000 ₽
51 год (родился 21 января 1974), cостоит в браке, есть дети
Домодедовоготов к переезду
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 18 лет и 10 месяцев

    • Октябрь 2010 – работает сейчас
    • 15 лет и 3 месяца

    Russia and CIS Training Manager

    John Deere Agricultural Holdings, Inc., Домодедово
    Мировой лидер по производству сельхозтехники; другие направления деятельности: производство, сбыт и сервисное обслуживание дорожно-строительной и лесозаготовительной техники; входит в список компаний S&P 500, а также в рейтинг 100 крупнейших промышленных

    Обязанности и достижения:

    • Training Center management (there are six reports: training coordinator, four technical trainers, instructor and promotion specialsits + 1 remote technical instructor in Ukraine); • Budget management (not more 1MEuro); • Creation of Training Annual Schedule in close touch with Branch stakeholders based on sales strategy; • Consideration of next items listed below in Training Scheduling:  Dealership training demands and expectations;  Internal Branch demands in terms of new product promotion and introduction, strategy application; materials and content adaptation for local goals and purposes, market demands and Training capabilities; • Products, solutions and soft skills training delivery in different modus-Instructor-Led, Distant and Web-Based; • Organization semi-annual dealership evaluation of Learning Plans execution and curricula completions; • Collaboration with third-part training vendors in terms of soft-skills classes delivery: • Core competences pool targeted curricula creation, in accordance to individual development plan; • Development management and quality verification; • Training team development using individual development plan; goal and metrics settings (podium days # and students satisfaction ratio), development management and internal training booking; • Regular technical information and sales features collection in close touch with Field Team for update training materials with most common issues and practical cases; • Material and technical provvision of educational process: receiving equipment, details, parts and components, preparation of tools, displaying equipment, training aids and rigs producing; • Cross-functional project participation and job-shadowing for experience and knowledge sharing and interchanging in collaboration with Customer Product Support, Marketing and Dealer Development Depts (invitiation of training team members to machines field tests, customer events and other field activities); • Development, preparation and delivery field trainings with purpose of practical exercises and demonstration of real values (duration- by 1 month, quantity– 1-2 events per year, up to 110 PAX):  Field lending with appropriate crop;  Machine delivery, unloading and preparation for field operation;  Accommodation management-tents, displays, flip-charts, catering, another convenience); - Charges and asset management. • Training Satisfaction analisys based on participants feedbacks; • Implementation of project “Development Your Team” (training of dealership sales leaders on individual development plan creation, employee evaluation and assessment, harmonization IDP with personal specifics using DISC-analysis tool:  Content adaptation for Russian market;  Development and delivery distant promo introduction using Adobe Connect;  Third part vendor funding. Key achievements • Starting “Development Your Team” project (11.2017) there are about 85�of dealership leaders learnt; • In 2017 I have provided the record growth of proceeds from sales of training in dealers: more than 140�to 2016 and more than 190�to 2012 (despite training team optimization in two times); • Increase of virtual trainings quantity more than two times; • Decreased receivables comparing to 2012 in 5 times; • Annual increase of delivered student training hours is secured on 35� • In 2012 have achieved 112 podium\training days with 210 working days in total-second results in EU&CIS; • During I taken over position I have increased the level of satisfaction with the held training events from 90 to 95 points, reaching, thus, target value on this metric.
    • Ноябрь 2009 – сентябрь 2010
    • 11 месяцев

    Regional Salesmen

    «Agro-Construction Technology» LLC, Ростов-на-Дону
    Official John Deere dealer since 2005 in Rostovskaya oblast and Krasnodarskiy kray, one of the five biggest John Deere dealership, 16 outlets, total employee quantity is about 500

    Обязанности и достижения:

    • Customer relationship maintenance and development at the respective area: - Customer negotiations and prospecting, needs and demands on equipment evaluation; - offering and closing deal; - Participation in banking documentation process. Key achievement • Successfully closed the deal of biggest in area of responsibility irrigation linear machine (9 units, length about 900 meters, raining performance about 100 Ha per day), organization of delivery, assembling and put into operation before potato vegetation.
    • Март 2007 – октябрь 2009
    • 2 года и 8 месяцев

    Outlet Service Manager

    «Agro-Construction Technology» LLC, Ростов-на-Дону
    Official John Deere dealer since 2005 in Rostovskaya oblast and Krasnodarskiy kray, one of the five biggest John Deere dealership, 16 outlets, total employee quantity is about 500

    Обязанности и достижения:

    • Management of service department with 15 reports, 11 vehicles and about 350 machines in area of responsibility; • Workload of personnel and profitability management of department: customer fundings on acquisition of parts and additional services); • Customer visits, equipment diagnosis, repair organization, necessary parts ordering; • Accounting and cost management; • Customers feedback and concerns collection and processing to mitigate ones concerns and unsatisfactory; • Control and management of overdue; • Pre-delivery inspection and preparation, setting into the operation, operators trainings preparation and execution; • Tools, special tools and instruments ordering, repairing and accounting, service vehicles maintenance; • Support of demo events and field days; • Providing internal technical trainings based on real dynamics, issues monitored and experienced on tools, catalogs and; • Participation in 1C integration process-composing labor catalog, service pricing, customers profiles verification and validation. • I achieved reduction of time of specialist response of service department twice due to expansion of the staff (from 3 to 13 people), development of competences of personnel and also increase in the park of cars (from 2 to 11 pieces);Successfully certified by John Deere each year in sticking of Dealer Standart.

Образование

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 49 похожих резюме
Обновлено 8 ноябряПоследнее место работы (13 лет и 2 мес.)Специалист по логистике обучения персоналаОктябрь 2012 – работает сейчас
Обновлено 13 сентябряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Логист по обучению персоналаМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено 24 августа 2013
Превью фото соискателя
Тренинг-менеджерз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 11 мес.)Администратор службы приема и размещенияСентябрь 2011 – август 2013
Обновлено 16 января 2018Последнее место работы (2 мес.)Тренинг-менеджерМай 2017 – июль 2017
Обновлено 23 ноября 2018Последнее место работы (9 лет и 10 мес.)Начальник филиала Молодежного центраФевраль 2016 – работает сейчас
Обновлено 4 декабря 2018Последнее место работы (4 года и 3 мес.)Начальник Управления по работе с персоналомИюль 2014 – октябрь 2018
Обновлено 1 июня 2020
Превью фото соискателя
Тренинг-менеджерз/п не указана
Последнее место работы (5 мес.)Методист-разработчик отдела технологий и стандартовСентябрь 2019 – февраль 2020
Обновлено 31 октября 2020Последнее место работы (7 лет и 10 мес.)Продавец-консультант, тренинг-менеджерФевраль 2018 – работает сейчас
Обновлено 10 декабря 2015Последнее место работы (1 год)Руководитель отдела персоналаИюль 2013 – июль 2014
Обновлено 11 февраля 2016Последнее место работы (15 лет и 6 мес.)Оператор отдела сервисного обслуживанияИюнь 2010 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеКадры, управление персоналомОценка и развитие персонала, обучение, тренингиТренинг-менеджер