Москва
Резюме № 8135881
Обновлено 30 января 2012
Превью фото соискателя

Secretary

Была больше месяца назад
По договорённости
33 года (родилась 23 марта 1992), не состоит в браке, детей нет
Москва
Войковская
Тушинская
Митино
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 17 лет и 5 месяцев

    • Сентябрь 2011 – работает сейчас
    • 14 лет и 4 месяца

    Front office manager/marketing assistant

    Pericles ABLE Project, Москва

    Обязанности и достижения:

    Interviewing potential students and checking them, negotiating with the copy repair man, doing computer work, handling incoming calls, also ordering all the office supplies, keeping accurate log of everything, planning the day and decide which tasks are a must - most important and urgent (also working with deadlines), assisting to Admissions Director and Records Director, binding books, consulting with potential students in person and on the phone; keeping track of potential students in the leads database; helping to prepare advertisements and marketing materials, including web banners and web page updates; dealing with advertising sources such as newspapers and website administrators; checking and posting messages on social networking sites; helping to prepare and distribute the Graduate Advisor newsletter and similar publications; preparing posters, fliers and materials for educational fairs; occasionally attending fairs and presentations; helping to arrange “Friday club nights” and other special events; setting up audiovisual material and sometimes taking photographs or videos for promotional materials; and helping to make marketing studies as needed
    • Август 2008 – работает сейчас
    • 17 лет и 5 месяцев

    Teaching students English language

    Обязанности и достижения:

    Teaching students English language
    • Сентябрь 2011 – сентябрь 2011
    • 1 месяц

    Receptionist (temporary project)

    Oracle nederland b.v. moscow representative office (оракл в снг) подразделение: консалтинг, Москва

    Обязанности и достижения:

    Open the reception area and switchboard promptly at designated opening time and secure the switchboard and reception area after closing time Answer and direct all calls in an efficient, accurate, professional and pleasant manner Greet and assist all visitors Maintain and distribute visitor security badges in accordance with security policies Understand and follow office security procedures. Update employee phone list and publish to office employees on a monthly basis. Notify recipients upon receipt of faxes, tickets and other deliveries Place faxes in employee mailboxes during of business day Maintain conference room schedules for the facility Sort and distribute all incoming and outgoing mail and deliveries Place mail in appropriate employee mailboxes. Prepare standard letters related to the customs clearance of the shipment. Verify mail and/or packages being shipped are not personal items. Verify receipt of all deliveries prior to signing vendor delivery tickets/logs. Maintain accurate mail distribution records; package recipients need to sign for deliveries. Keep accurate log of deliveries for review by office manager or facility manager Secure all deliveries as required. Conflict management: Report problems as required, resolve or coordinate resolution for all conference scheduling conflicts Ensure all equipment is operational; coordinate repairs as required

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Knowledge: advanced English, also good in legal and business English; German - B1. Experience: 2009-2011 translations of business letters, visa forms; technical translations. Skills: fluency in English; touch-typing in both Russian and English over 280 symbols per minute. PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint); Outlook, The Bat; MS Windows, Linux; Internet. Personal qualities: hardworking, easy learning, active, ability to work under pressure, good-mannered, no bad habits. Компьютерные навыки: Touch-typing in both Russian and English over 280 char./min. PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, The Bat, Lotus; MS Windows, Linux; "Consultant +", "Garant"; Internet; FTP clients; VoIP clients. Capable of using printers, scaners, etc.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — разговорный
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 28 октябряПоследнее место работы (9 мес.)The Sales Director, DIYМарт 2015 – декабрь 2015
Обновлено 5 декабряПоследнее место работы (11 лет и 7 мес.)БухгалтерМай 2014 – работает сейчас
Обновлено 12 ноябряПоследнее место работы (7 лет и 10 мес.)Помощник руководителяАвгуст 2014 – июнь 2022
Обновлено 4 декабряПоследнее место работы (1 год)Офис-менеджерАвгуст 2024 – август 2025
Обновлено 20 ноября
Обновлено 6 декабря
Превью фото соискателя
Делопроизводительз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 6 мес.)Специалист HR-направления, специалист по охране труда, специалист учебного центраФевраль 2023 – август 2025
Обновлено 27 ноябряПоследнее место работы (2 года)Мобильный оператор 1 классаДекабрь 2023 – работает сейчас
Обновлено 6 декабряПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)Продавец-консультантАвгуст 2024 – октябрь 2025
Обновлено вчераПоследнее место работы (1 год и 10 мес.)Помощник бухгалтераЯнварь 2012 – ноябрь 2013
Обновлено в 12:20Последнее место работы (1 год)Офис-менеджерСентябрь 2024 – сентябрь 2025
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДелопроизводство


Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.

© 2000–2025 SuperJob