Москва
Резюме № 30427165
Обновлено 4 декабря 2015
Превью фото соискателя

Руководитель отдела маркетинга

Был больше месяца назад
150 000 ₽
42 года (родился 16 марта 1983)
Москва
Занятость
не указано
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 20 лет и 3 месяца

    • Октябрь 2013 – работает сейчас
    • 12 лет и 3 месяца

    Head of Aftersales Marketing

    Suzuki motor rus , ООО, Москва

    Обязанности и достижения:

    Main Achievements: 1. Establishing of Marketing function in Aftersales division. 2. Build-up of effective team 3. Increase of parts and accessory yearly turnover. Overachievement of Gross profit target. Major projects: - Planning, conducting and controlling of dealers’ service marketing activities - Tactical marketing actions aimed to increase sales of spare parts&accessories. - Trainings and motivation programs for dealers aimed to increase dealer’s effectiveness - Launch of local products.
    • Март 2008 – октябрь 2013
    • 5 лет и 8 месяцев

    Aftersales Marketing Manager

    Volkswagen Group Rus, Москва

    Обязанности и достижения:

    During my work I established and managed aftersales marketing functions for Volkswagen Passenger Cars brand, such as: 1. Market Analysis: a. Analyzing car park, imports of spare parts and accessories b. Price analysis: comparison of VW dealers’ prices with recommended prices, grey market and other brands 2. Promotion: a. Developing communication strategy, creation advertising in cooperation with agencies. b. Marketing actions supporting sales of Parts, Labors, Accessories, and additional services. c. Seasonal and product campaigns. 3. Marketing support of new model launches 4. Implementation of Aftersales CRM Strategy 5. Marketing support of Loyalty programs, such as Roadside Assistance, Extended Warranty, Fleet Service, Body & Paint. I succeed to develop a motivated team which is able to cope with complicated projects having limited manpower resources. - Automatization of the workflow within a team, e.g. project management - Automatization of interaction with dealers - Developing IT solutions to reduce the workload and making processes fast and transparent. It is very important to steer a dealer network which should work in line with Importers’ standards and guidelines. In this respect I worked on following topics: - Dealer Bonus programs - Workshops and training programs for dealers - Adaptation and creation local guidelines for dealers - Controlling dealers’ marketing activities and compliance with Brand Standards - Initiation and execution of Merchandising project - Organizing and conducting customer Service Events for dealers - Retail price transparency program - Establishing channels for collecting dealers’ feedback
    • Октябрь 2005 – март 2008
    • 2 года и 6 месяцев

    Marketing Analyst and Planner

    Continental Tires Rus, Москва

    Обязанности и достижения:

    Main achievements: 1. Established and developed demand forecasting and production planning function. 2. Shift from actual sales-orientated forecast  to initial demand-oriented forecast Main scope of work: - Analysis: - Developing the Sales Budget. Sales analysis. Controlling of the sales budget execution on regional and single customer level. - Market analysis: passenger and truck tire market. Demand forecasting. - Coordination of the joint projects with research agencies - Planning: - Planning the production and deliveries for the Russian market. - Management of the supply chain (direct shipments and warehouse replenishment) - Pricing: - Developing the Price Lists. Optimizing the product range, prices and conditions. - Promotion and coordination: - Developing the marketing plan for 4 brands (Continental, Gislaved, Barum, Uniroyal) and individual product groups - Developing of the media plan and controlling of the B2C –activities: TV, Internet, Press - Coordination of the joint projects with research agencies Additional activities: - Designing and delivering training courses for employees (MS Excel basics, Data Analysis in MS Excel, Controlling and Accounting in MS Excel, Organizing the multi-dimensional data in IGrid)

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

- Can perform as trainer / coach: during my work for VW and Suzuki I delivered trainings and workshops for dealers on the subjects of “Effective aftersales business” and “Aftersales Marketing” - Professional knowledge of MS Excel and IGrid –based software: I2 FOS, PPM - Basic knowledge of SAP R/3; SPSS and E-views tools
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено в 16:10Последнее место работы (1 год и 4 мес.)Руководитель проектовАвгуст 2024 – работает сейчас
Обновлено 19 ноябряПоследнее место работы (2 года и 11 мес.)Руководитель отдела маркетингаЯнварь 2023 – работает сейчас
Обновлено в 15:50Последнее место работы (9 мес.)ПреподавательСентябрь 2024 – июнь 2025
Обновлено в 15:40Последнее место работы (4 мес.)Продакт-менеджерИюнь 2022 – октябрь 2022
Обновлено в 15:40Последнее место работы (2 мес.)Бренд менеджерИюль 2019 – сентябрь 2019
Обновлено в 15:50Последнее место работы (18 лет и 3 мес.)Руководитель отдела размещенияСентябрь 2007 – работает сейчас
Обновлено 1 декабряПоследнее место работы (1 год и 5 мес.)Менеджер по рекламеИюль 2023 – декабрь 2024
Обновлено 14 ноябряПоследнее место работы (8 лет и 7 мес.)Директор магазинаЯнварь 1990 – август 1998
Обновлено 7 ноябряПоследнее место работы (2 года и 10 мес.)Маркетолог / Marketing Manager / Head Of MarketingФевраль 2023 – работает сейчас
Обновлено в 15:20Последнее место работы (4 года и 7 мес.)Специалист по связям с общественностьюМай 2021 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеМаркетинг, реклама, PRБренд-менеджментРуководитель отдела маркетинга

Смотрите также резюме