Москва
Резюме № 46832047
Обновлено 27 января 2021
Превью фото соискателя

Руководитель отдела

Был больше месяца назад
По договорённости
30 лет (родился 17 января 1995)
Москваготов к переезду
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 10 лет и 10 месяцев

    • Август 2019 – работает сейчас
    • 6 лет и 5 месяцев

    Complex Accounting Supervisor

    Обязанности и достижения:

    • Oversee daily operations, including income audit, general ledger, and bank reconciliations • Maintaining correct financial flows within the hotel • Manage month-end closing
    • Июнь 2018 – август 2019
    • 1 год и 3 месяца

    Income Audit Supervisor

    Renaissance hotel
    Hotel, Auditing, Management Accounting, Financial and Legal Consulting

    Обязанности и достижения:

    • Supervising other departments in Daily work to comply with Marriott SOPs. • Performing random audits of F&B outlets and Front Office • Maintaining accuracy of Balance Sheet accounts • Assets and liabilities verification by comparing and analyzing accounts and collateral to documentation • Providing financial control information by analyzing and summarizing data
    • Ноябрь 2017 – июнь 2018
    • 8 месяцев

    Обязанности и достижения:

    - F&B costs management - Optimize F&B inventory/ control outlet’s PAR stock - F&B revenue and cost audit - Support F&B outlets with purchasing orders/ requests - Supplier management (delivery timings were reduced to 1 day)
    • Февраль 2017 – октябрь 2017
    • 9 месяцев

    Обязанности и достижения:

    - Preparing GRR - Credit Card Reconciliation - Manage daily cash and cash floats on hand - Review F&B/ Rooms daily reports - Taxes reconciliation - Optimize rebates’ posting procedure - Decrease e-packet preparation timing - Improving packages set-up with Cluster Team
    • Ноябрь 2016 – февраль 2017
    • 4 месяца

    Обязанности и достижения:

    - Updates receivables by totaling unpaid invoices - Resolves deductions by entering adjusting entries. - PM management - Credit Card reconciliation - Build strong business relations with companies - Review monthly aging to control outstanding balance - Optimize special rates and package allocation - Reviewing rates (packages)/ its outcome with Cluster Revenue and Ebc teams
    • Декабрь 2015 – июнь 2016
    • 7 месяцев

    Night Auditor

    Обязанности и достижения:

    - Providing complete service to clients at front desk - Ensuring maximum security within the hotel - Reservations management - Checking financial reports and documentations of the day - Ability to maintain hotel alone during night hours - Following safety and security procedures
    • Июнь 2014 – декабрь 2014
    • 7 месяцев

    Assistant Housekeeping Manager

    Park Inn

    Обязанности и достижения:

    - Prepare opening & closing of the house - Control tasks to be done in the floors - Distribute the tasks to do to all trainees with further training - Build strong relationships with suppliers and outsource companies - Month-end closing - Internal communication with Front Office and F&B to achieve high service standards - Control linen inventory and stock - Decrease delivery timing with vendors
    • Январь 2013 – июнь 2013
    • 6 месяцев

    Обязанности и достижения:

    - Prepare the opening & closing of the house - Checking restaurant facilities - Serving guests following standards of excellence (including VIP's and special offers) - Working in banquets, business meetings and special occasions - Managing bar alone (incl night hours)

Обо мне

Дополнительные сведения:

Hospitality Management graduate with 4+ years of experience. I have passed through multiple sections in the Finance department that gives me a full understanding of its operations. Each section was optimized to increase the efficiency of the department. I'm interested in the following spheres: Finance, Investments, Business Development, and Retail. Аналитические способности, Analytical skills, Выездное обслуживание, Driving Licence B, Английский язык, MS Office, Opera, MS Word, Клиентоориентированность, Финансовый контроль, Presentation skills, Стандарты гостеприимства, Администрирование, Гостиницы, Точность и внимательность к деталям, работа с VIP клиентами, Гостиничный менеджмент, MS PowerPoint, Работа в команде, Умение работать в команде, Многозадачность, Умение принимать решения, Творческое мышление, Пользователь ПК, Стратегическое мышление, Negotiation skills, Управление персоналом, MS Outlook, Деловая переписка, Водительское удостоверение категории B

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
  • Французский язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено в 5:00Последнее место работы (11 мес.)Начальник управления по пусконаладочным работам (ПНР)Январь 2025 – работает сейчас
Обновлено в 3:54Последнее место работы (6 лет и 10 мес.)Заместитель начальника отделаФевраль 2019 – работает сейчас
Обновлено 4 декабряПоследнее место работы (9 мес.)Team LeadМарт 2025 – работает сейчас
Обновлено 25 ноябряПоследнее место работы (2 года и 3 мес.)Ведущий специалист ОТ, ПБ и БДДСентябрь 2023 – работает сейчас
Обновлено 28 ноябряПоследнее место работы (11 лет и 2 мес.)Заместитель генерального директораОктябрь 2014 – работает сейчас
Обновлено 27 ноябряПоследнее место работы (8 лет и 4 мес.)Руководитель отдела медицинских представителейАпрель 2017 – август 2025
Обновлено 26 ноябряПоследнее место работы (1 год и 11 мес.)Главный эксперт / руководитель проектаЯнварь 2024 – работает сейчас
Обновлено вчераПоследнее место работы (1 год и 10 мес.)Владелец продуктаФевраль 2024 – работает сейчас
Обновлено вчера
Превью фото соискателя
Руководитель отделаз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 6 мес.)Менеджер по снабжению, закупкамЯнварь 2024 – июль 2025
Обновлено вчераПоследнее место работы (2 года и 10 мес.)Главный специалистФевраль 2023 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналАдминистративная работа, секретариат, АХОРуководитель отдела