Москва
Резюме № 35418616
Обновлено 21 ноября 2016
no-avatar

Purchasing Director

Был больше месяца назад
По договорённости
38 лет (родился 19 февраля 1987), не состоит в браке, детей нет
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 16 лет и 3 месяца

    • Июнь 2013 – работает сейчас
    • 12 лет и 7 месяцев

    Purchasing Director

    Unitex, Москва

    Обязанности и достижения:

    Unitex is a Producer and wholesale-retail trader of Office furniture. One of the leaders on Russian Market. My career started in Unitex as a Head of Logistic Department. After one year and a half I became a Purchasing Director. Responsibilities include: • Management of Foreign Economic Activity (Purchasing, Logistic, Customs Clearance) In submission 7 employees. • Planning and Budgeting Calculations with Suppliers and Logistic (Customs) costs of Department. • Manage and optimization business processes. • Hold negotiations with suppliers, chose optimal suppliers and achieve the most beneficial conditions in purchasing • Establish employers motivation system in Purchase and Logistics. • Developing of regulations for processes in Department. • Recruitment and training of employers. • Monitor key results of process effectiveness, reports to the management Achievements: 1. After 6 month was made a reduction of 40% of employers in Logistics Department. That helps to cut a cost and increase efficiency of Department. 2. After 6 month due to full range of improving measures we achieved reduction of Logistic costs on 7 million rubles (7-8% of whole logistics costs for that period). 3. Establish understandable motivation system for employers. As a result increase of personal motivation and efficiency. 4. Reorganization two departments (Purchasing and Logistic) in one. Development and implementation new business processes and new staff list. Developing new Regulations for new Department.
    • Июнь 2011 – июнь 2013
    • 2 года и 1 месяц

    Logistic specialist

    OOO "Cummins", Москва

    Обязанности и достижения:

    - Organization, control and financial planning of shipping goods from China, Europe and the U.S. Organization of customs clearance of goods and distribution deliveries between customs posts; - Formation of contracts and arranging cooperation with 10 new forwarders and tree customs brokers, that made it possible to cut down logistic expenses by more than 20% within 12 months; - Participation in optimization of business-processes (request placement, preparation of documents, customs payments calculation, control over deliveries), that made it possible to substantially decrease the labour-output ratio of the Logistics department. It also led to an efficient rearrangement of responsibilities (the ratio of operational activities has decreased in favor of the time attended to a long-term planning).
    • Октябрь 2010 – июнь 2011
    • 9 месяцев

    Economist of procurement planning plant washing machines

    ZAO Indesit International, Липецк

    Обязанности и достижения:

    - Ensuring uninterrupted flow of components in continuous unstoppable conveyor and production growth; - The organization of cooperation with customs brokers; - Participation in a number of projects (optimization of long-term planning of supply of components from China by sea freight, etc.); - Planning in volumes of purchases and delivery time using the automated control system SAP; - The results of the work were a significant reduction in relapse production plans due to lack of spare parts and reduced logistical expenses of materials from China by 20-30%.
    • Октябрь 2009 – октябрь 2010
    • 1 год и 1 месяц

    Loan Officer lending entities

    OAO Sberbank (JSC Sberbank), Липецк

    Обязанности и достижения:

    - The duties of the lead inspector lending entities; - Full range of issuance and maintenance of credit; - Financial analysis of the borrower for 5 fiscal quarters, to issue opinions on the financial viability of the borrower and his creditworthiness; - Analysis of the borrower's business and deposit base; - Speech at the credit committee. Presentation of the client's business, the risks of the transaction and the expected income of the bank; - Attraction of new borrowers, presentation of Bank services to existing and new customers; - Comprehensive work with existing clients, promoting additional banking products (Payroll, credit card for management and staff, etc.); - The result of 6 months of work was increased to lead inspector, admitted to working with major borrowers of the Lipetsk region.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Key Skills and Achievements: 1. Got experience in developing and coordination of the Foreign Economic Activity Department. Experience of the building profitable relationships with suppliers, construction of transport schemes and optimization of relationships with Customs. 2. The accumulated database of transport and Customs services. 3. Experience of planning cash flow, budgeting, developing optimal schemes of payments to Foreign Suppliers. 4. Design new and optimization of existing business processes in the Department. 5. Developing and introduction of new KPI in Department. 6. Experience of reconciliation of disputes with Customs. 7. PC Skills: Microsoft Office, 1C, SAP, Lotus

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 74 похожих резюме
Обновлено 21 сентября 2020Последнее место работы (7 лет)Директор по логистике (Supply Chain Director)Октябрь 2012 – октябрь 2019
Обновлено 22 сентября 2014Последнее место работы (1 год и 6 мес.)CIS Logistics DirectorЯнварь 2012 – июль 2013
Обновлено 29 марта 2016Последнее место работы (2 мес.)Директор департамента закупок и логистики / Supply Chain DirectorНоябрь 2014 – январь 2015
Обновлено 5 сентября 2014Последнее место работы (3 года и 1 мес.)Специалист Управления организации перевозокИюнь 2011 – июль 2014
Обновлено 9 ноября 2016
Превью фото соискателя
Purchasing Directorз/п не указана
Последнее место работы (5 мес.)Deputy General ManagerФевраль 2014 – июль 2014
Обновлено 28 февраля 2020Последнее место работы (1 год и 7 мес.)Директор по логистикеФевраль 2016 – сентябрь 2017
Обновлено 16 ноября 2016Последнее место работы (13 лет и 3 мес.)Operations Network Development Project ManagerСентябрь 2012 – работает сейчас
Обновлено 7 марта 2018
no-avatar
Logistic directorз/п не указана
Последнее место работы (7 лет и 1 мес.)Директор филиалаЯнварь 2011 – февраль 2018
Обновлено 5 марта 2019
no-avatar
Logistics director150 000 ₽
Последнее место работы (1 год и 3 мес.)Управляющий / МенеджерФевраль 2016 – май 2017
Обновлено 21 сентября 2020Последнее место работы (7 лет)Директор по логистикеОктябрь 2012 – октябрь 2019
Работа в МосквеРезюмеТранспорт, логистика, ВЭДВЭД

Смотрите также резюме




Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob