Москва
Резюме № 1091518
Обновлено 1 августа 2008
no-avatar

Project manager, office manager, marketing and communication manager

Была больше месяца назад
46 000 ₽
60 лет (родилась 16 июля 1965), не состоит в браке, детей нет
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 30 лет и 5 месяцев

    • Январь 2006 – работает сейчас
    • 20 лет

    Programme assistant

    WORLD HEALTH ORGANISATION / COORDINATION OFFICE CTRI RAMS

    Обязанности и достижения:

    • Provide regular update and information exchange between a TB control institute and the WHO TB Control Programme in the RF • Prepare draft letters, documents, reports in Russian and in English • Provide and organise written and oral translations • Plan and organise supervisory/inspectors’ visits in regions of the area under Consultant’s responsibility • Plan and organize office activities (sessions, meetings, conferences and others) • Provide assistance in planning and organization of training courses for experts from an area of Consultant’s responsibility • Provide proper functioning of the office • Encompass budgetary control (follow up on receipts and expenditures), prepare financial reports • Collect quarterly reports from regions of the area of Consultant’s responsibility, develop and maintain the database
    • Сентябрь 2000 – январь 2005
    • 4 года и 5 месяцев

    Project co-ordinator

    UNITED CONSULTANTS FDP/AUDITING FIRM ‘AVAL’

    Обязанности и достижения:

    PROJECT CO-ORDINATOR • ”Six Sigma in Russia” project MARKETING AND WEB-PROJECTS CONSULTANT Sphere of Responsibilities: • Project management • Supervision company web-site project (English version production, data fill-up, interactive projects generating) • Liaising with creative and design agencies
    • Ноябрь 1999 – май 2000
    • 7 месяцев

    Asisstant country manager

    IKEA

    Обязанности и достижения:

    • Liasing with business and home furnishing press • Distribution of information about the company activities • Together with marketing department organising PR support for different events (Store opening, Catalogue launch, new products launch) • Compiling press releases • Internal communication with employees • Translating/Interpreting • Taking minutes at meetings of the Board • Daily organizing of duties pertaining to my position
    • Октябрь 1997 – ноябрь 1999
    • 2 года и 2 месяца

    Account manager

    EURO RSCG MAXIMA

    Обязанности и достижения:

    • Supervision of the ATL and BTL activities for FMCG brands • Co-ordination, development and delivery of ATL and BTL campaigns in line with client brief and marketing research insights • Development of annual communication planning • Co-ordination of activities with local exclusive distributor • Budget planning, payments control • Liaising with research, design and creative teams, as well as with clients directly • Managing a team of Account Executives
    • Май 1996 – август 1997
    • 1 год и 4 месяца

    Assistant brand manager

    INTERNATIONAL DISTILLERS AND VINTNERS LTD.

    Обязанности и достижения:

    • Assisting in brand strategies compilation • Budget calendarization and split by accounts based on marketing priorities and historical data • Analysis of market information (retail audit data, key brand indicators) • Administration of POS materials, according to Promotional and Merchandising activities plans • Preparation of marketing presentations • Negotiating with advertising agencies for promotional projects implementation • Reporting directly to expat Marketing Director
    • Февраль 1994 – январь 1996
    • 2 года

    Deputy head of the russian desk

    CREDIT SUISSE FIRST BOSTON GROUP

    Обязанности и достижения:

    • Marketing Credit Suisse activities • Consulting the correspondent banks • Assisting in trouble-shooting (contact with Zurich Headquarters and the correspondent banks) • Organising of and taking part in business trips and seminars, arranged by CS Headquarters in Moscow and all over Russia • Call reporting to CS Zurich Headquarters • Staff management • Office Management • Basic bookkeeping • Translating/Interpreting

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Highly self-motivated individual with extensive organisational and administrative experience, encompassing project management and having work experience in internet projects, coordinating the activities to very successful conclusions for the company, with extensive experience of working within international environment, proactive, flexible, highly organized and attentive to detail, able to work independently and a team player, goal-oriented, open-minded & friendly Non-smoker Art, Photography, Design, Music (classical, jazz, rock), Literature, Sport (Alpine skiing, Figure skating, Riding, Swimming), Travelling - as means of perception and culture broadening and cross-cultural communication as well. Компьютерные навыки: IBM PC: MS-Office, Lotus Freelance, Internet Explorer

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — разговорный
  • Французский язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 18 ноябряПоследнее место работы (10 мес.)Бизнес-ассистентЯнварь 2025 – ноябрь 2025
Обновлено 24 октябряПоследнее место работы (5 лет и 2 мес.)Бизнес-ассистентМарт 2020 – май 2025
Обновлено 23 августаПоследнее место работы (1 год)Бизнес-ассистент руководителяАвгуст 2024 – август 2025
Обновлено 28 августаПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)Project Manager / Бизнес-ассистентОктябрь 2024 – работает сейчас
Обновлено 12 сентябряПоследнее место работы (1 год и 8 мес.)Руководитель группыАпрель 2024 – работает сейчас
Обновлено 9 декабряПоследнее место работы (7 мес.)Оператор-консультантАвгуст 2021 – март 2022
Обновлено 6 декабряПоследнее место работы (20 лет и 8 мес.)Репетитор английского языкаАпрель 2005 – работает сейчас
Обновлено 8 декабря
Обновлено в 10:16Последнее место работы (5 мес.)СекретарьИюль 2025 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментМенеджер проекта



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob