Москва
Резюме № 54950722
Обновлено 25 апреля 2024
no-avatar

Оператор call-центра на дому

Был больше месяца назад
60 000 ₽
27 лет (родился 10 мая 1998), не состоит в браке, детей нет
Москваудаленная работаготов к переезду: Ульяновск
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 1 год и 1 месяц

    • Февраль 2023 – февраль 2024
    • 1 год и 1 месяц

    Специалист call center

    Jobberman, Москва
    Served as the first point of contact for customers, providing assistance via phone, email, and live chat channels.Addressed customer inquiries, concerns, and complaints with empathy and professionalism.Provided accurate information about products, services, and company policies to customers.Good usage of CRM related applications.Processed orders, returns, and exchanges efficiently, ensuring a seamless experience for customers.Collaborated with other departments, such as sales, logistics, and technical support, to resolve customer issues.Documented customer interactions and maintain accurate records in the CRM system.Identified opportunities for process improvements to enhance the customer experience.Stayed updated on product knowledge, industry trends, and best practices in customer service.Handled escalated issues with diplomacy and tact, seeking solutions that satisfy both the customer and the company.

    Обязанности и достижения:

    Served as the first point of contact for customers, providing assistance via phone, email, and live chat channels. Addressed customer inquiries, concerns, and complaints with empathy and professionalism. Provided accurate information about products, services, and company policies to customers. Good usage of CRM related applications. Processed orders, returns, and exchanges efficiently, ensuring a seamless experience for customers. Collaborated with other departments, such as sales, logistics, and technical support, to resolve customer issues. Documented customer interactions and maintain accurate records in the CRM system. Identified opportunities for process improvements to enhance the customer experience. Stayed updated on product knowledge, industry trends, and best practices in customer service. Handled escalated issues with diplomacy and tact, seeking solutions that satisfy both the customer and the company.

Образование

Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 4 декабря
Обновлено 2 декабря
Обновлено 4 декабря
Обновлено 1 декабряПоследнее место работы (2 мес.)Оператор call-центраИюнь 2017 – август 2017
Обновлено 28 октября
Обновлено 15 октября
Обновлено 30 ноября
Обновлено 22 ноября
Обновлено 18 ноября
Обновлено 5 ноября
Работа в МосквеРезюмеПродажиCall CenterОператор call-центра на дому

Смотрите также резюме