Москва
Резюме № 26900499
Обновлено 19 сентября 2014
Превью фото соискателя

Менеджер по работе с клиентами, менеджер по контролю качества, руководитель отдела guest relations, sales

Была больше месяца назад
60 000 ₽
38 лет (родилась 11 ноября 1987)
Санкт-Петербург
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 5 лет и 10 месяцев

    • Май 2012 – июль 2014
    • 2 года и 3 месяца

    Manager of quality control department

    St.Peter Line, Санкт-Петербург

    Обязанности и достижения:

    Work Experience Start up and organization of quality control department work. Development and implementation of Standard Operating Procedures for Front office, F&B and HSK departments onboard as well as customer service standards for the direct sales offices. Implementation of measures to control the quality of customer service at all points. Interaction with related departments on improving the quality of service Monitoring compliance with company standards for training of staff involved in customer service Developing training programs and materials for staff training and conducting trainings. Identifying weaknesses to improve the quality of service Constant monitoring of customer feedback, identifying the causes of complaints from customers making suggestions for service improvement Informing HODs of identified violations and making suggestions for resolving the deficiencies. Setting goals to improve the quality of service. Analysis of complaints, reviews and customer feedback. Conflict resolution with the guests. Reporting on identified violations of Standard Operating Procedures to the company’s management. Taking part in marketing and sales activities, organization of company's participation in international and internal exhibitions such as ITB, MATKA and MITT.
    • Сентябрь 2011 – февраль 2012
    • 6 месяцев

    Guest relations agent

    Holiday Club Saimaa

    Обязанности и достижения:

    Sales assistant (before hotel opening) Obligations: organization of the department's work for promotion and better sales of the hotel's services on Russian and Finnish markets (hotel individual and group accommodation, food&beverage services, meeting&events services), guest's satisfactory level analysis, composing the offers and calculating it's costs for potential customers, organizing and helding hotel tours for customers. Customer care assistant Obligations: individual reservations of hotel rooms and cottages, preparing the necessary documents for registration of all arrivals, check in and check out guests, providing the customers with information about the hotel, it's services, distribution of relevant information concerning hotel's clients between the hotel departments, manage guests' accounts, receiving payment, taking phone calls, work with guest requests and complaints, resolving conflicts arising during guests' stay, assigning the rooms according to the room types, settling the accounts, evaluation of hotel's occupancy, preparing reports.
    • Февраль 2009 – июль 2011
    • 2 года и 6 месяцев

    Customer care assistant

    Solos hotel Vasilievsky, Санкт-Петербург

    Обязанности и достижения:

    Obligations: preparing the necessary documents for registration of all arrivals, check in and checkout guests, providing the customers with information about the hotel, it's services, distribution of relevant information concerning hotel's clients between the hotel departments, manage guests' accounts, receiving payment, taking phone calls, work with guest requests and complaints, resolving conflicts arising during guests' stay, assigning the rooms according to the room types, settling the accounts, evaluation of hotel's occupancy, preparing reports.
    • Август 2008 – октябрь 2008
    • 3 месяца

    Receptionist

    Marco Polo Hotel, Санкт-Петербург

    Обязанности и достижения:

    Obligations: individual guests reservation, check in and checkout, cash operations, making the reports, taking calls, offering and organizing all extra services (transfers, excursions, theater tickets), night audit.
    • Апрель 2008 – июль 2008
    • 4 месяца

    Hostess

    Astoria Hotel, Санкт-Петербург

    Обязанности и достижения:

    Obligations: meeting and welcoming guests, escorting guests to the rooms, informing about the services of the hotel, giving information about the room's facilities and equipment, group's check in

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Positive, good communicative skills, easy-trainable, responsible, diligent, stable to stress and firm to purpose.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Испанский язык — базовый
  • Финский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 549 похожих резюме
Обновлено 2 октября
Обновлено 24 июля
Обновлено 15 октября 2002Последнее место работы (8 мес.)Контролёр отдела бронированияФевраль 2002 – октябрь 2002
Обновлено 9 января 2003Последнее место работы (9 мес.)менеджер по работе с VIP-клиентамиЯнварь 2002 – октябрь 2002
Обновлено 19 марта 2004Последнее место работы (1 год и 8 мес.)менеджер по продажамЯнварь 2002 – сентябрь 2003
Обновлено 14 сентября 2012Последнее место работы (1 год и 2 мес.)Менеджер по продажамИюль 2011 – сентябрь 2012
Обновлено 5 апреля 2004Последнее место работы (5 мес.)менеджер по работе с клиентамиМай 2003 – октябрь 2003
Обновлено 12 марта 2005Последнее место работы (1 год и 4 мес.)АдминистраторНоябрь 2003 – март 2005
Обновлено 18 октября 2004Последнее место работы (9 мес.)VIP-менеджерЯнварь 2004 – октябрь 2004
Обновлено 8 декабря 2023Последнее место работы (2 года и 4 мес.)Начальник отдела продажДекабрь 2007 – апрель 2010
Работа в МосквеРезюмеТуризм, гостиницы, общественное питаниеГостиницы, отели, кемпинги, мотелиРуководитель отдела по работе с клиентами



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob