Москва
Резюме № 36085105
Обновлено 22 января 2024
no-avatar

Менеджер по персоналу / отдела кадров, менеджер по подбору персонала, ведущий специалист, HR-Manager

Была больше месяца назад
По договорённости
44 года (родилась 10 октября 1981)
Санкт-Петербургготова к переезду: Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 22 года и 8 месяцев

    • Декабрь 2016 – работает сейчас
    • 9 лет и 1 месяц

    HR and Business Operations

    SAS
    Information Technology
    • Октябрь 2014 – декабрь 2016
    • 2 года и 3 месяца

    HR Manager

    Help AG

    Обязанности и достижения:

    Main duties: - HR function start-up; - Acting as a partner to senior management through initiating, developing and implementing HR strategies and policies for the company with headcount 120+; - Set-up of Talent acquisition process and successful hiring of 60+ staff within first year; - Formulating HR, Admin and Operations policies, creation of Employee handbook, guidelines, ethical compass; - Creation of Employee induction program; - HRMS implementation; - Creation of the Training academy and Skills matrix; - Creation of HR pages on internal website; - Revision and creation of Employment offers, contracts, certificates, etc; - Formulating and developing new projects for compensation and benefits issues for different offices and implementing the overall salary systems as well as the company’s benefits program; - Revamping of performance management system; - Payroll management; - Employee relations; - Delivery of projects and initiatives designed to improve all aspects of employee relations & well-being; - Providing unbiased counsel to Managers and Directors on employee issues; - Monthly reporting; - Company events and team-building activities.
    • Ноябрь 2011 – октябрь 2014
    • 3 года

    HR Business Partner, CEMA

    IDC (IT markets intelligence and consulting)

    Обязанности и достижения:

    Main duties: - Responsible for recruitment for the region covering 21 countries (in-house recruitment); - Supporting the business by identifying the talent and making proposals for talent management and employee retention programs, taking active role in their implementation; - Creating and implementing revamped staff induction and onboarding procedures; - Planning and coordination of annual appraisals and performance management programs; - Preparing personnel training and development programs; - Providing unbiased ‘Counsel’ to PMs, Directors and Partners on employee issues; - Compensation and benefits analysis and restructuring; - Ensuring that the day-to-day human resources activities and/or office administration are in compliance with corporate policies and local laws.
    • Июль 2011 – ноябрь 2011
    • 5 месяцев

    Projects and Principal Consultant, MEA

    Executive Solutions Middle East (Recruitment and headhunting)

    Обязанности и достижения:

    I have been asked to join projects team at Executive Solutions as a part-time consultant in order to apply my expertise and assist the teams with their work on high volume international technical recruitment projects (hiring 150+ staff in any specific project).
    • Февраль 2009 – февраль 2011
    • 2 года и 1 месяц

    HR and Administration Manager, ME and India

    Edgen Murray FZE (Energy & Infrastructure)

    Обязанности и достижения:

    Main duties: - Recruitment; - Revision of the Employee’s Handbook and subsequent implementation of revised policies; - Annual appraisals and performance management planning; - Payroll and benefits for local and expat staff; - Compensation and benefits analysis and restructuring; - Staff Induction and onboarding procedures; - Personnel training and development; - Staff relocation and transfers programs; - Monthly staff costs reports, group finance consolidation reports, - Quarterly and yearly budget preparations; - Coordination with JAFZA and government authorities in Dubai, Sharjah, India, KSA, Bahrain and Iraq ensuring trouble-free operations of existing Representative Offices (RO) and timely opening of new offices; - Set up and overseeing ROs daily office management (India, KSA, Iraq, Bahrain); - In charge of Admin team in each of the ROs ensuring smooth daily operations; - Renewal of Trade License and related certificates for each RO; - Creating and developing maintenance infrastructure in the offices and yards; - Sourcing, purchasing, registering and maintaining records of company’s motor fleet; - In charge of offices and warehouses set of insurance policies and their timely renewal; - Coordinating design and orders of printed materials for ROs as per legal requirements in each country; - Revision of company’s policies and procedures manual and subsequent implementation of revised policies to each of the ROs; - Organizing events, seminars, corporate meetings; - In charge of travel and stay procedures (coordination with airlines, travel agents, hotels, consulates); - Also in charge of various IT-related tasks as an IT administrator.
    • Январь 2000 – январь 2006
    • 6 лет и 1 месяц

    HR and Administration Manager for TekLabs Oy and Recruitment Consultant for MPS Managent

    Americor International LLC (Holding and Investment corporation), Санкт-Петербург

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Управление проектами; Управление проектами; Массовый подбор персонала; Рекрутмент; Кадровое делопроизводство; Формирование планов по подбору персонала; Кадровый менеджмент; Организация мероприятий; Организация тренинга для новых сотрудников; Адаптация персонала.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — технический
  • Арабский язык — базовый
  • Русский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 15 ноябряПоследнее место работы (4 года)Начальник отдела кадровСентябрь 2014 – сентябрь 2018
Обновлено 7 июляПоследнее место работы (14 лет и 1 мес.)Методист, специалист по социальной работеНоябрь 2011 – работает сейчас
Обновлено 14 ноябряПоследнее место работы (1 год и 3 мес.)Государственный инспектор трудаСентябрь 2024 – работает сейчас
Обновлено вчераПоследнее место работы (1 год и 3 мес.)Инспектор отдела кадровАвгуст 2015 – ноябрь 2016
Обновлено 19 декабряПоследнее место работы (7 мес.)Специалист по персоналуМай 2025 – работает сейчас
Обновлено 10 декабряПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)Руководитель отдела по обучению и аттестации, кадровому делопроизводствуСентябрь 2024 – ноябрь 2025
Обновлено 27 ноябряПоследнее место работы (5 мес.)Специалист по КДПФевраль 2024 – июль 2024
Обновлено 18 ноябряПоследнее место работы (1 год)Начальник отдела кадровОктябрь 2024 – октябрь 2025
Работа в МосквеРезюмеКадры, управление персоналомКадровый учет, делопроизводство, кадровое администрированиеВедущий специалист отдела подбора персонала



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob