Москва
Резюме № 45908100
Обновлено 22 ноября 2022
Превью фото соискателя

Customer support manager

Был больше месяца назад
120 000 ₽
35 лет (родился 11 декабря 1989)
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 13 лет и 7 месяцев

    • Июль 2019 – работает сейчас
    • 6 лет и 5 месяцев

    Sales Executive

    Volga Dream , Москва
    Tourism

    Обязанности и достижения:

    - Customer Service (email, phone, in person) - Sales and marketing campaign management - Email Marketing - Website content management
    • Ноябрь 2017 – июнь 2019
    • 1 год и 8 месяцев

    Visa and Passport Specialist

    CIBT Inc., Washington DC
    CIBTVISAS is the world's largest provider of global Visa and Immigration Solutions. CIBT offices operate in the United States, Europe, Middle East & Africa, and Asia Pacific.

    Обязанности и достижения:

    * Processed travel visa documentation; * Performed Data entry of the immigration related documents; * Analyzed errors in documentation and provided proper guidance to clients; * Monitored deadlines and timely solved work-related issues and problems; * Effectively interacted with team and assisted team leader with special assignments as requested.
    • Апрель 2017 – декабрь 2017
    • 9 месяцев

    Technical Support Specialist

    Setka LLC, Москва
    SETKA is a Russian software development company that specializes in creating content management tools for media companies.

    Обязанности и достижения:

    * Provided technical support for software users; * Conducted customers onboarding process; * Performed front-end software testing for quality control; * Developed and maintained knowledge base, instruction manuals, technical documentation, Help-Center articles and tutorials. * Interacted with team on product improvement and development.
    • Январь 2012 – ноябрь 2016
    • 4 года и 11 месяцев

    Leading Customer Support Specialist

    Ru-Center, Москва
    RU-CENTER is the largest domain name registrar and one of the leading web hosting providers in

    Обязанности и достижения:

    * Provided technical support for web hosting users; * Served as a liaison between web site owners and foreign Certification Authorities; * Interacted with top level domain registry operators, Certification Authorities (Symantec, Geotrust, Comodo) on partner contracts issues. * Assisted team leader with special projects as requested.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Technical support, Content Management, Account Management Website development and design, Software Testing Customer Support, Business English, Travel Support, Web Design

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 7 похожих резюме
Обновлено 30 августа
no-avatar
Manager Customer care supportз/п не указана
Последнее место работы (1 мес.)Менеджер по продажамИюнь 2021 – июль 2021
Обновлено 15 августа
Превью фото соискателя
Customer support managerз/п не указана
Последнее место работы (5 мес.)Секретарь-переводчикИюнь 2022 – ноябрь 2022
Обновлено 22 апреля 2016Последнее место работы (10 лет и 7 мес.)Sales Manager / Customer SupportМай 2015 – работает сейчас
Обновлено 26 июня 2024Последнее место работы Quality Analysis (QA) team & Customer Support ManagerИюнь 2024 – июнь 2024
Обновлено 21 января
no-avatar
Customer support managerз/п не указана
Последнее место работы (1 год)Customer support managerНоябрь 2023 – ноябрь 2024
Обновлено 21 декабря 2024
no-avatar
Customer support managerз/п не указана
Обновлено 29 января
Работа в МосквеРезюмеПродажиБытовая техника, электроника, фото, видеоCustomer support manager