Москва
Резюме № 43865353
Обновлено 30 октября 2018
Превью фото соискателя

Customer Support Director

Был больше месяца назад
450 000 ₽
35 лет (родился 20 марта 1990), cостоит в браке
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 9 лет

    • Август 2017 – октябрь 2018
    • 1 год и 3 месяца

    Customer Support Director

    ManyChat
    B2B SaaS Messenger marketing platform

    Обязанности и достижения:

    Building support team from scratch. Support strategy designing and execution. Data driven and customer feedback driven approach to customer support processes. Hiring and Managing operational performance of 2 tiers of support. Successfully reduced response times from up to 30h to less than 1h. Launched 24/7 support. Established process of providing consistent product feedback to product team. Established communication processes between support team and dev team. Running several projects related to support. Creating on boarding and training processes for newcomers. Managing personal development of support team managers and helping them develop support team agents. Created a culture of continuous improvement and customer focus mindset. Developed and implemented clear set of operational performance metrics and targets for both teams.
    • Май 2016 – июль 2017
    • 1 год и 3 месяца

    Player Support Manager

    Riot Games, Москва
    GameDev Company

    Обязанности и достижения:

    Managing operational performance of several teams in CIS and EUW 2 external and 1 internal Creating action plans based on analyzed performance data and players feedback. Successfully created new team of support agents Implementation of new mindset system which allowed to reach outstanding satisfaction rates worldwide among Riot regions and creating great player experience. Running internal projects in Product Owner and Project lead roles
    • Ноябрь 2012 – май 2016
    • 3 года и 7 месяцев

    Service Desk Senior Technician

    Обязанности и достижения:

    Service Desk Senior Technician Doing a role of a call monitoring champion for the first line of support. - Quality assurance of calls - providing feedbacks and recommendations to analysts Call center owner - DayLightSaving time changes for call center globally - Skillsworkload distribution between analysts Rewards and recongnition program implementation - Created a model of a monetary and non-monetary rewards and recognition for 1line of support - Designing of a mascot for this program Service Desk Technician Implementation of a remote tool project - Managing project team of 15 people Doing a role of Avaya IPT technology point of contact for the 1 line of support. Taking calls from associates around the world. Managing tickets, emails, forum messages. Primary Service Center Analyst Processing customers tickets, emails and calls. Doing translations for existing solutions. Creating a role of a new-comer trainer and remaking induction program.
    • Февраль 2010 – июль 2012
    • 2 года и 6 месяцев

    Player Support Engineer

    Обязанности и достижения:

    Processing tickets from players Performing night tasks Managing forum topics Negotiating with server administrators Creating reports
    • Август 2009 – январь 2010
    • 6 месяцев

    Selling Consultant

    ООО "Кей"

    Обязанности и достижения:

    Consulting customers with hardware description etc. Building desktop computer from hardware components

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Communication skills Leadership Skills Project management Presentation skills Negotiation skills Team management Analytical skills Time management Product Management Agile Project Management Budgeting Scrum People development Customer Service ITSM Coaching Less Customer success Strategic thinking Financial Planning Problem solving ITIL

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Итальянский язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 416 похожих резюме
Обновлено 27 июляПоследнее место работы (3 года и 6 мес.)Sales directorМай 2022 – работает сейчас
Обновлено 3 августаПоследнее место работы (7 мес.)Performance DirectorДекабрь 2024 – июль 2025
Обновлено 11 октябряПоследнее место работы (7 лет и 4 мес.)Генеральный директорЯнварь 2008 – май 2015
Обновлено 4 октябряПоследнее место работы (2 года и 3 мес.)Операционный директор (COO)Август 2023 – работает сейчас
Обновлено 27 октября
Обновлено 22 октябряПоследнее место работы (1 год и 5 мес.)Коммерческий директорЯнварь 2022 – июнь 2023
Обновлено 15 августа
Обновлено 25 августаПоследнее место работы (1 год и 11 мес.)Технический директорФевраль 2023 – январь 2025
Обновлено 1 июляПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)Помощница генерального директора / Администратор АХОАвгуст 2021 – октябрь 2022
Обновлено 23 апреля 2002Последнее место работы (1 год и 11 мес.)Commercial directorМай 2000 – апрель 2002
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналПродажи

Смотрите также резюме