Москва
Резюме № 41467115
Обновлено 26 февраля 2023
Превью фото соискателя

Customer service specialist

Была больше месяца назад
100 000 ₽
53 года (родилась 01 июня 1972)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 28 лет и 4 месяца

    • Февраль 2018 – работает сейчас
    • 7 лет и 11 месяцев

    Менеджер по экспорту

    Московское представительство БРИНКС , Москва
    Перевозка ценных грузов

    Обязанности и достижения:

    Экспортная перевозка ценных грузов
    • Апрель 2017 – июль 2017
    • 4 месяца

    Customer service specialist

    KMK, Москва
    Производство премиксов

    Обязанности и достижения:

    - Placing orders from consumers in the 1C database - Preparation of sales contracts and additional agreements - Tracking shipments to customers in conjunction with the logistics department - Maintenance of key customers for the production plant for the development of premixes - Check of receipts of money resources on the account of the company from clients - Document management - Written translation from English into Russian and vice versa - Assistance to the premix sales manager (coordination in business correspondence)
    • Февраль 2017 – март 2017
    • 2 месяца

    Senior customer service manager

    Merkator Holding, LLC, Москва

    Обязанности и достижения:

    - communication with foreign suppliers spare parts - preparation of commercial proposals spare parts - work in 1c warehouse - preparation of contracts and tracking their performance - dense work with warehouse to identify the presence of spare parts - close working with accounting for invoice issue and closing documents track - working with electronic directories of the cleaning equipment - co-ordination route movements of drivers park. quitted the job vluntarry as I was promised position of manager dealing with foreign suppliers, and in fact English was hardly used.
    • Октябрь 2013 – ноябрь 2016
    • 3 года и 2 месяца

    Quality service account manager

    AGCGLASSEUROPE, Москва

    Обязанности и достижения:

    1. Promptly support the consumer in the event of quality problems at the consumer plant. 2. To introduce on the territory of the consumer plant urgent actions in the event of problems in the quality of automotive glass: • block inappropriate or questionable batches of glass in the warehouse at the consumer to prevent their delivery to the consumer conveyor, • organize and sort out inappropriate or questionable products on the customer's conveyor, if possible, and before delivering it to the consumer's assembly line. 3. Collect information necessary for analyzing existing or potential quality problems at the consumer plant, transmit this information to the Avtosteklo Software Quality Service and to the Customer Service for analysis of the problem. 4. Provide management with the results of an analysis of the existing or potential quality problems, as well as planned corrective and preventive actions at the consumer plant. 5. Conduct negotiations on the level of PPM with quality specialists at the consumer plant in order to reduce the impact of the level of PPM on quality indicators. 6. To monitor the implementation of planned actions to eliminate the causes that lead to claims and comments from consumers in conjunction with specialists of the Autosteklo software to assess the effectiveness of actions. 7. Conduct an agreement with the consumer of border samples of all cosmetic defects in automotive glass both at the stage of development of new projects and for serial production. 8. Participate in meetings with AVO production (3P meetings). 9. To take part in the work on launching new types of products and developing technical documentation for new types of products (harmonization of border products), to support the specialists of JSC "AGC BSZ" starting from the 4th stage of the project development on supplying the consumer pilot-industrial party of new products. 10. Coordinate the work of the representatives of JSC "AGC BSZ" or companies that organize the sorting of products at the consumer plant. 11. Train and instruct the personnel who carry out the sorting of products, the correct methods of work. 12. Daily to provide management with information on all existing or potential issues on the quality of products received from consumers. 13. Maintain a file of claims, Timely fill out reports in accordance with customer requirements and internal requirements of the AGC Group. Check the accuracy of accounting documents, in particular, invoices for claims. 14. To travel on business trips for training, participation in meetings on the quality of automotive glass. 15. Make proposals on changing and improving the work with consumers and actively participate in their implementation.
    • Январь 1999 – апрель 2013
    • 14 лет и 4 месяца

    Customer service manager

    Ingersoll-rand, Москва

    Обязанности и достижения:

    Ensuring the activities of the distribution network in Russia and the CIS countries - coordination of work between head offices abroad and the Moscow office; - representation of the company's interests within the corporate code; Additional responsibilities: - preparation of commercial offers for spare parts for various types of compressors; - preparation of complaints and guarantees; help in resolving service issues on equipment; - sale of spare parts on a direct request from the buyer, registration of invoices and accompanying documents; - placing and tracking the fulfillment of orders in the corporate global database, both for direct customers and for distributors; - Logistics and preparation of shipping documents; communication with warehouses abroad; - Certification of equipment - collection of the complete package of necessary documents and support of the certification organizations to the sites of the manufacturing plants abroad; - control of receivables from distributors and direct customers; - preparation and tracking of contracts and additional agreements; - Preparation and carrying out of specialized trainings, seminars and exhibitions, manufacturing of promotional materials, souvenirs and special literature.
    • Август 1996 – август 1999
    • 3 года и 1 месяц

    Referent

    Ingersoll-rand, Москва

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Обо мне

Дополнительные сведения:

Мобильная. пунктуальная. честная. энергичная. стрессоустойчивая. легко схожусь с людьми. Имею личное авто Работа с рекламациями. Участие в переговорах. Подготовка презентаций. Интернет-маркетинг (работа со специализированными корпоративными порталами компании - САП, Oracle, обучение ключевых дистрибьюторов). Проведение маркетинговых промо-мероприятий. Знание 1С.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 7 похожих резюме
Обновлено 31 мая 2011Последнее место работы (16 лет и 4 мес.)Ведущий специалист отдела по работе с иностранными учащимисяАвгуст 2009 – работает сейчас
Обновлено 11 февраля 2010
no-avatar
Customer service specialistз/п не указана
Последнее место работы (16 лет)Receptionist - Part Time positionДекабрь 2009 – работает сейчас
Обновлено 7 октября 2016Последнее место работы (3 года и 7 мес.)Менеджер по логистикеНоябрь 2012 – июнь 2016
Обновлено 30 мая 2012Последнее место работы (14 лет и 8 мес.)Customer service specialistАпрель 2011 – работает сейчас
Обновлено 11 ноября 2016Последнее место работы (3 мес.)ManagerИюнь 2014 – сентябрь 2014
Обновлено 13 октября 2015Последнее место работы (11 лет и 9 мес.)Inbound managerМарт 2014 – работает сейчас
Обновлено 5 сентября 2017
Работа в МосквеРезюмеТранспорт, логистика, ВЭДВЭДCustomer service specialist

Смотрите также резюме




Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob