Москва
Резюме № 24723336
Обновлено 7 октября 2024
no-avatar

Customer Service Coordinator / Project Administrator

Была больше месяца назад
По договорённости
47 лет (родилась 26 октября 1978), cостоит в браке, есть дети
Атырауготова к переезду: Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Казахстан
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 24 года и 5 месяцев

    • Январь 2013 – работает сейчас
    • 13 лет

    Старший специалист по хранению документации

    ТОО Саspian Logistic and Procurement, Атырау

    Обязанности и достижения:

    Archive, store, retrieve and destroy documents or other physical items safely and properly as per NCOC/NCPOC/AGIP Archiving requirements and National Kazakhstan Standards. To ensure that the Storage Facility is kept in a sound state of repair and condition. Keep confidentiality of VENTURE data. Archived documents or other physical items shall not be shown to or discussed with any third party. Ensure every physical item (i.e. document, sheet of paper, CD, tape etc.) should be kept in accordance with its unique Venture Physical item number (UID)/ CLP Company Bar - Code Item Cataloguing - Managing the storage Indexing (metadata) of The Client Data before placing Control items in or retrieval from storage. Item Handling - New Record, Record Retrieval (on temporary or permanent removal), Record Refiling. Item destruction Provide skilled computer capabilities in MS-WORD, Excel and other systems. Maintain archive of documents and ensure all documentation follows government norms, and provide issue resolution services Coordinate with clients on provision retrieval of documentation. Coordinate the office staff, control the stationary and any other office technical support. Liaise with Financial and HR department. Control the annual leaves, the sick notes, and any other staff issues.
    • Январь 2010 – январь 2013
    • 3 года и 1 месяц

    Старший специалист по документоведению

    ТОО Eurest Support Services, Атырау

    Обязанности и достижения:

    To register Material Request Forms received from end-users. Coordinate the creating of RFQ. Work abreast with end-users to provide Procurement department with correct Technical evaluation. Assist to department Manager. Liaise with contractors. Contact to contractors, provide Management with the price proposal received from contractors, create work authorizations, and supply with the completed documentation. Work jointly with Financial Dept on the contractors’ invoice payments. To monitor all documentation, drawings, and schemes used within the Facilities Maintenance Department as a main tool in repairing, installation, service of equipment, buildings, systems, and etc. Filing of documents (contracts, instructions, drawings, schemes, forms, agreements, and etc). Record correspondences between company and government, contractor, and other departments. Logging reports made by FM department. Minutes of meetings registration. Incoming and outgoing correspondence records. Translation of meetings, documents, and instructions if required.
    • Август 2001 – январь 2010
    • 8 лет и 6 месяцев

    Менеджер склада по производственной части

    ТОО Eurest Support Services, Атырау

    Обязанности и достижения:

    Warehouse operation supervising. Coordination of materials received and issued. To control over 58 subordinates and keep daily warehouse activities organized. Liaise with Suppliers, Procurement, Customers and as well as SES, Fire Dept, Customs, Veterinary inspectorate, and etc. In time and accurate raising of PO for Food and Janitorial staff, considering the weekly consumptions, Warehouse capacity, food’s storage conditions and shelf life, and etc. Monthly report on Delivery and Issue. Provide with the information for Monthly, Annual Financial Audit. Adhere HSE rules and to be sure that subordinates are followed those rules.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Казахский язык — cвободное владение
  • Русский язык — cвободное владение
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 2 похожих резюме
Обновлено 19 августа 2013Последнее место работы (12 лет и 10 мес.)Координатор по транзитному размещениюМарт 2013 – работает сейчас
Обновлено 27 августа 2013Последнее место работы (20 лет и 6 мес.)Координатор по таможенным деламИюль 2005 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеСтроительство, проектирование, недвижимостьПроектированиеCustomer service coordinator

Смотрите также резюме




Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob