Москва
Резюме № 2651584
Обновлено 26 марта 2008
no-avatar

Customer service center manager

Был больше месяца назад
50 000 ₽
51 год (родился 20 января 1974), cостоит в браке, детей нет
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 5 лет и 10 месяцев

    • Май 2006 – октябрь 2007
    • 1 год и 6 месяцев

    Office Manager

    Magnum Group Inc

    Обязанности и достижения:

    Overseeing and managing Daily Office Operations; Assisting to the CPA with Accounting department; Performing bookkeeping tasks on a daily basis (Invoicing, Collections, A/P, banking) Managing CRC Department. Producing financial reports for the CEO; Managing IT department.
    • Март 2004 – май 2006
    • 2 года и 3 месяца

    Operations Manager

    Nebraska Plastics Inc.

    Обязанности и достижения:

    Manage 12 members of staff; Oversee and manage the Accounting Department including A/P and A/R; Perform financial data analysis. Conduct monthly financial audits. Create new financial strategy; Manage Customer Service department. Coach and train two Customer Service Reps on a weekly basis; Direct the company logistics operations including Shipping and Receiving; Other day-to-day operations duties.
    • Ноябрь 2003 – март 2004
    • 5 месяцев

    Customer Service Supervisor

    Cablevision Communications

    Обязанности и достижения:

    Supervised a team of 10 Customer Relations Coordinators on a daily basis; Conducted coaching and training sessions for the members of the Customer Service team aimed at improving critical Customer Service skills; Conducted daily call monitoring; Prepared daily, weekly and monthly reports on Call Center performance and on individual employees. Assistance to call center managers in developing new procedures and guidelines as well as new products implementation; Acted as Tier 3 representative in resolving complicated Customer Service issues.
    • Ноябрь 2001 – август 2003
    • 1 год и 10 месяцев

    Information Manager

    Youth Justice Board for England and Wales

    Обязанности и достижения:

    Assisted to the Systems Manager in handling and replying to Public/Government Data Inquires; Performed data collection, analysis, and report preparation for the Government and High-level Management; Responsible for maintaining and upgrading call center equipment and software; Call Center CSR Supervision and Coaching Conceptualized and implemented a number of software initiatives including an internal database for supervision and administration; a database for maintaining information on Secure Escorts and Vulnerable offenders. Organized conferences/meetings, workshops

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Over 7 years in corporate management positions; Experience in establishing and running a small enterprise; Sound analytical skills combined with creative approach to problem solving, logic, accuracy and attention to details; Strong interpersonal, team building, supervisory and management skills; International work experience in both markets: established (USA, UK) and emerging (Russia). Outstanding organizational and leadership skills, ability to work effectively under pressure and in uncertain environments. Tourism, Hair Styling as a hobby, cooking Компьютерные навыки: MS Office Suite (Word, Excel, PowerPoint); Crystal Reports 7 and Business Objects XI, Windows, Macintosh, Quick Books Pro; Quicken; Programming Skills: MS Access; SQL; JavaScript; .NET Graphic Designer Skills: Adobe Photoshop, Illustrator, FreeHand, Dreamviewer, Flash, QuarkXPress.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналАдминистративная работа, секретариат, АХОМенеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob