Москва
Резюме № 45877395
Обновлено 6 июня 2019
Превью фото соискателя

Customer service and logistics manager

Была больше месяца назад
100 000 ₽
41 год (родилась 21 января 1984)
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 16 лет и 8 месяцев

    • Апрель 2017 – работает сейчас
    • 8 лет и 8 месяцев

    Procurement specialist

    Zeppelin Rusland, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Support business needs for machinery spare parts, by running sourcing and suppliers’ selection process; - Responsibility for the development and performance of the new and the existing suppliers. - Performance management of the suppliers on the basis of price, quality and sustainability. - Negotiate and implement supply contracts. - Correction of the suppliers contracts according to internal rules, obtaining the approval from Legal and Finance departments. - Responsible for dispute / problem solutions with any assighed suppliers. - Set up and implement effective tools for effective management of the suppliers. - Fulfillment and support of supplier’s database. - Payment control and reporting. - Document preparation for customs clearance & logistics; - Tracking purchasing operations within SAP.
    • Июль 2013 – март 2017
    • 3 года и 9 месяцев

    Spare Parts Sales Administrator

    Manitowoc Crane Group CIS LLC, Москва
    Construction Machines, Equipment, Elevators, Loading, Warehouse Equipment (Manufacturing)

    Обязанности и достижения:

    - Transmit and prioritize approved by sales department purchase orders and supporting documents to supplier; - Contact suppliers in order to schedule or expedite deliveries and to resolve shortages, missed or late deliveries, and other problems; - Prepare, maintain, and review purchasing files, reports and price lists; - Track the status of requisitions, contracts, and orders; - Working with suppliers to ensure that key processes are running efficiently and cost-effectively; - Create and maintain spare parts database, track the certificate validity interval; - Ensure timely submission of invoices and acts to Finance Department - Documentation for customs clearance; - Organization and coordination of equipment handover to a customer.
    • Апрель 2011 – декабрь 2012
    • 1 год и 9 месяцев

    Purchasing manager

    Polymedia CJSC, Москва
    Software Development, System Integration, Technological and Business Processes Automation, IT Consulting

    Обязанности и достижения:

    - Placing and handling of purchasing orders for audio-visual materials and software licenses; - Controlling and following up the process as per company policies; - Negotiating with foreign providers (Finland, USA, China etc.) - Preparation and signing of contracts, ensuring the timely fulfillment of contracts conditions; - Controlling of payment for delivered goods; - Coordination with the providers of the shipping and invoicing process; - Controlling of documentary support of supplied goods (pro forma invoices, packing lists); - Coordination of the delivery, the choice of optimal logistic schemes together with a group of logistics; - Preparation of purchasing forecast in accordance with needs of sales departments; - Claim decision problems with suppliers (short delivery, product quality, etc.); - Document workflow management in 1C.
    • Октябрь 2008 – апрель 2011
    • 2 года и 7 месяцев

    Property Administrator

    General Electric (GE) International, Русский Камешкир
    Real Estate Management and Use

    Обязанности и достижения:

    - Administrative support for regional offices (Russia, CIS-countries, Eastern Europe), including provision of minor deliveries and management of agreements on the corresponding standard level; - Preparation of monthly reports by regions, including information from support services, customer surveys and data on any maintenance works planned (preparation of presentations); - Document workflow management in regional offices; - Monitoring and documentation of regional agreements; - Cooperation with regional offices regarding the support and upgrade of the list of assets; - Management, reporting and when necessary escalating issues on activities with vendors and lessors; - Comparison of budget and actual costs by main expenditure items, key capacity factors, unplanned costs.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

- ability to energize, develop and influence at all levels within an organization - ability to work on cross-functional, multi-cultural teams - project management, communication and analytical skills - solid communication and analytical skills, including experience with communicating with others from different countries and cultures - high level of responsibility, logical thinking - Driver's license category B

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 25 похожих резюме
Обновлено 17 августа 2021Последнее место работы (9 мес.)МЕНЕДЖЕР ПО ЛОГИСТИКЕЯнварь 2004 – октябрь 2004
Обновлено 22 января 2010Последнее место работы (9 мес.)Специалист по логистикеДекабрь 2008 – сентябрь 2009
Обновлено 7 октября 2016Последнее место работы (3 года и 7 мес.)Менеджер по логистикеНоябрь 2012 – июнь 2016
Обновлено 1 декабря 2021Последнее место работы (3 года)Менеджер по работе с ключевыми клиентамиСентябрь 2012 – сентябрь 2015
Обновлено 9 января 2013
no-avatar
Customer service managerз/п не указана
Последнее место работы (15 лет и 8 мес.)БортпроводникАпрель 2010 – работает сейчас
Обновлено 11 ноября 2016Последнее место работы (3 мес.)ManagerИюнь 2014 – сентябрь 2014
Обновлено 13 октября 2015Последнее место работы (11 лет и 9 мес.)Inbound managerМарт 2014 – работает сейчас
Обновлено 25 февраля 2020Последнее место работы (10 лет и 4 мес.)Self-employedАвгуст 2015 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеТранспорт, логистика, ВЭДЛогистика