Москва
Резюме № 53849306
Обновлено 24 января 2023
no-avatar

Customer&Tech support specialist / fully remote

Была больше месяца назад
По договорённости
34 года (родилась 07 сентября 1991)
Москва
Занятость
неполный рабочий день
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Профессиональные навыки
  • Показать еще
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 11 лет и 11 месяцев

    • Декабрь 2021 – работает сейчас
    • 4 года

    Customer support specialist

    crypto broker

    Обязанности и достижения:

    Providing tech and product support to the platform's users, including audit for trading accounts, testing and escalating any discrepancies found in the work of the platform's services to developers. Working with databases, google spreadsheets, etc.
    • Апрель 2020 – август 2021
    • 1 год и 5 месяцев

    Customer Support Specialist

    E-commerce Group Ltd

    Обязанности и достижения:

    High-level customer support, handling a huge amount of queries, resolving complicated issues by talking to the customer, working with complaints, negotiating the best possible outcome for both the company and the customer. Application of customer-retaining practices, different approaches of cost-benefit analysis techniques. Mentoring, consulting for the company's newcomers. Communication with suppliers, compiling answer templates for a range of specific situations. Proofreading company's documentation; Copywriting.
    • Декабрь 2019 – март 2020
    • 4 месяца

    Customer Support Manager

    Social Discovery Ventures

    Обязанности и достижения:

    Working with databases, working with tickets in Jira, assistance in elimination&resolution of different technical problems, handling payment issues on the website, localization of blocked transactions in the system, advising clients on all kinds of the services of the websites, promotion of the services. (Desk.com, Casengo, HelpDesk, TalkDesk)
    • Июнь 2019 – ноябрь 2019
    • 6 месяцев

    Customer Support Manager

    Medlabel

    Обязанности и достижения:

    Organization of medical assistance for the RCCL employees in their hometowns under the relevant regulations in a timely manner. Interaction with representatives of the RCCL company, medical facilities, and medical team. Looking for new medical facilities and establishing new contacts with the insurance departments of medical facilities, keeping a history log for each case in the database, arranging hotels / tickets / taxi, creating invoices for payment, processing checks for reimbursement, working with documents (translation of doctors' CVs, collecting preoperative package, etc), 70% correspondence, 30% phone.
    • Октябрь 2013 – июнь 2019
    • 5 лет и 9 месяцев

    Private English tutor

    self-employed

    Обязанности и достижения:

    - Curriculum development, preparation of educational materials, tailoring the course for specific needs of a student. - Educational process enhancement with the aid of MyGrammarLab and personal ideas. - Preparing students for examinations on the English language (on the CAE type tasks basis)
    • Октябрь 2014 – февраль 2015
    • 5 месяцев

    Editor/translator

    ОАО "Red Star"

    Обязанности и достижения:

    Translation of technical documentation such as different worksheets, maintenance and overhaul manuals, operation order instructions, passports for different aircraft equipment. Proofreading of Russian texts.
    • Октябрь 2013 – август 2014
    • 11 месяцев

    Editor/translator

    Voentekhinizdat

    Обязанности и достижения:

    Translation of technical documentation such as maintenance manuals, operation cards, passports for different military airborne equipment.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Will tell more over the interview Databases, Technical Translation, Customer Support, Customer Service, Business English, Technical Editing, Written Translation, Auditing, Communication skills

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 31 похожее резюме
Обновлено 18 ноябряПоследнее место работы (9 мес.)IT support engineerФевраль 2025 – работает сейчас
Обновлено 18 июляПоследнее место работы (1 год)Support specialist L2 (NDA)Март 2023 – март 2024
Обновлено 24 июля
no-avatar
IT support specialistз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 4 мес.)Художник-иллюстраторИюль 2023 – работает сейчас
Обновлено 6 августа
Превью фото соискателя
Support specialistз/п не указана
Последнее место работы (3 года и 8 мес.)Личный ассистент руководителя / Специалист по операционной поддержкеМарт 2022 – работает сейчас
Обновлено 29 августа
no-avatar
Customer Support Specialistз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 2 мес.)Customer SupportАпрель 2024 – июнь 2025
Обновлено 8 сентября 2004Последнее место работы (1 год)technical director, system administratorСентябрь 2003 – сентябрь 2004
Обновлено 5 января 2013Последнее место работы (1 год и 3 мес.)Executive Technology SpecialistАпрель 2011 – июль 2012
Обновлено 12 ноября 2015
no-avatar
Helpdesk technical support specialistз/п не указана
Последнее место работы (4 года и 2 мес.)Старший Инженер по тестированиюОктябрь 2005 – декабрь 2009
Обновлено 14 апреля 2010Последнее место работы (1 мес.)Помощник системного администратораИюль 2007 – август 2007
Обновлено 5 январяПоследнее место работы (1 год и 8 мес.)Сustomer support specialistИюнь 2016 – февраль 2018
Работа в МосквеРезюмеIT, Интернет, связь, телекомТехническая поддержкаSupport specialist

Смотрите также резюме