Москва
Резюме № 11199320
Обновлено 29 марта 2010
no-avatar

Assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
46 лет (родилась 06 февраля 1979), не состоит в браке, детей нет
Киев
Дарница
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 7 лет и 8 месяцев

    • Март 2008 – март 2009
    • 1 год и 1 месяц

    Pa

    Telegraaf News Media

    Обязанности и достижения:

    MAIN ACTIVITIES • Planning, scheduling and arranging meetings to ensure an effective and efficient agenda of the MD. • Manage the (printed) filing system of MD. • Prepare payment request, acts etc…, cooperate closely with accountants and the lawyer if requested. • Assist in translating during meetings. • Translation of documents/emails from English to Russian/Ukrainian and from Russian/Ukrainian to English to assist the MD in correct understanding of these documents/emails. • Ensuring a correct and timely follow-up of agreed action points. • Coordinate business trips, book tickets etc… • Support the distribution and marketing department in making researches and several other administrative and organizational tasks when needed. • Manage the ordering of branded accessories under supervision of the Marketing Manager. • Support the editorial department in cooperation with news agencies, picture banks and freelancers. • Support EiC with managing and controlling the freelance contracts and payments. • Support the Publisher with all administrative and organizational tasks. • Arrange visa, business expense reports, transport (drivers, taxi’s), tickets etc. • Arrange accreditation for journalists. • To manage tasks/projects independently within set deadlines and propose /implement alternative solutions in case of unforeseen challenges to ensure correct and timely completion of tasks and projects. • Manage the ordering of office supplies (stationary, cleaning products, tea, /coffee) and keeping track of inventory. • Manage and control the subscriptions to different magazines/newspapers for all departments. • Receive, count and manage the office correspondence and official documents. • Arrange and order new furniture if needed. • Manage and control office repairs and small renovations. • Manage and control the cleaning staff. • Coordinate and manage all contacts with landlord, reception etc in an effective way. • Coordinate and manage communication and overall planning towards staff of the company. • Support the organizing of PR/ marketing activities (parties, joint promotions). • Support activities by other departments (sales, distribution).
    • Июнь 2003 – март 2008
    • 4 года и 10 месяцев

    Logistics dptm

    ООО "Ферреро Украина"

    Обязанности и достижения:

    Issue and key in documents for goods dispatch and transition within the company, check invoices for warehouse services, input of invoices data into Navision.
    • Июнь 2002 – июнь 2003
    • 1 год и 1 месяц

    Secretary

    Interbudmontazh

    Обязанности и достижения:

    Phone calls coordination, assistance in writing letters, translations (rare), meetings organizations, work with travel agencies, hotels and tickets booking, etc.Main duties performed at a secretary position (for all the companies I worked at): • prepare, key in documents and correspondence; • dictation and handwritten copy using computers; • open and distribute incoming regular and electronic mail; • answer telephone and electronic enquiries and relay telephone calls and messages; • greet visitors, ascertain nature of business and direct visitors to employer or appropriate person; • arrange travel schedules and make reservations; • compile data or other information; • organize conferences; • order office supplies.
    • Февраль 2002 – май 2002
    • 4 месяца

    Secretary

    SPAR

    Обязанности и достижения:

    Phone calls coordination, documentation flow registration, office life support (supplying the office with all the necessary for its functioning starting from paper to tea and sugar).
    • Август 2001 – февраль 2002
    • 7 месяцев

    School teacher

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Компьютерные навыки: Working with all standard Microsoft Office programs.

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
  • Немецкий язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 6 ноябряПоследнее место работы (11 мес.)Дизайнер интерьеровИюнь 2021 – май 2022
Обновлено 6 октября 2010Последнее место работы (2 года и 11 мес.)ПереводчикМарт 2003 – февраль 2006
Обновлено 4 ноября 2011
no-avatar
Pr manager, assistent of Pr managerз/п не указана
Последнее место работы (7 мес.)Асcистент редактораОктябрь 2006 – май 2007
Обновлено 5 сентября 2006
no-avatar
Office-manager, personal Assistanceз/п не указана
Последнее место работы (1 мес.)Ассистент руководителя, Офис-менеджер, Переводчик, Зав. отдела кадровФевраль 2006 – апрель 2006
Обновлено 23 августа 2006
no-avatar
Assistant, manager, secretaryз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 10 мес.)Assistant managerСентябрь 2004 – июль 2006
Обновлено 14 сентября 2006
no-avatar
Assistantз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 9 мес.)Assistant managerСентябрь 2004 – июнь 2006
Обновлено 30 сентября 2006Последнее место работы (5 мес.)Personal Assistant to Vice-President SalesМарт 2006 – август 2006
Обновлено 11 апреля 2007
no-avatar
Personal Assistantз/п не указана
Последнее место работы (9 мес.)Communications SpecialistИюль 2006 – апрель 2007
Обновлено 17 января 2022
no-avatar
Marketing Assistantз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 5 мес.)Assistant/Project ManagerМарт 2005 – август 2007
Обновлено 22 октября 2009
no-avatar
Personal assistantз/п не указана
Последнее место работы (11 мес.)Администратор, Личный помощник Президента Киевского Гольф КлубаСентябрь 2008 – август 2009
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОПереводы