Москва
Резюме № 6330838
Обновлено 6 декабря 2018
no-avatar

Administrative manager

Был больше месяца назад
50 000 ₽
53 года (родился 11 февраля 1972), cостоит в браке, детей нет
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 22 года и 4 месяца

    • Октябрь 2011 – декабрь 2011
    • 3 месяца

    Security coordinator

    Organization for Security and Cooperation in Europe, Москва

    Обязанности и достижения:

    Information processing and security related activities. Administrative support to the Chief Security officer of the Mission.
    • Октябрь 2010 – август 2011
    • 11 месяцев

    Security Coordinator/Brunch Development Analyst at CISCO Systems (Vendor), Moscow

    LLC Business Security, Moscow

    Обязанности и достижения:

    Responsible for Strategic Analysis and Planning on quarterly bases in terms of Structural Development and Budget Planning, coordinating security and facilities related issues at Operational Level; • coordinated all security and emergency related issues with Security Facilities Operation Centre, London; • solving all security and emergency related issues in company's offices located in Commonwealth of Independent States, Eastern Europe and Russia; • prepared and released Emergency Response Plans for all the above mentioned company's offices; • conducted comprehensive Strategic Analysis and Planning on Work Place Resources and Facilities related issues in company's offices located in Commonwealth of Independent States, Eastern Europe and Russia; • conducting Risks Research and Analysis for all company offices in the regions Russia, CIS and Eastern Europe; • conducted Strategic Analysis in Brunch Structural Development and Budget Planning (PO raising) on quarterly bases.
    • Июнь 1989 – июль 2010
    • 21 год и 2 месяца

    Head of Intenational Military cooperation Department (Ministry of Defence RF)

    Ministry of Defence RF, Москва

    Обязанности и достижения:

    Head of International Military cooperation Department. (20 subordinate personnel). Planning, improving and coordinating the work of the Department. Maintained the required structural and operational level of the unit, fair enough to achieve assigned tasks. Working with United Nations in International environment held different positions including Military Information Officer/ Coordinator with NGOs, Deputy Team Leader, managed to coordinate the work of the whole team avoiding stress situations, improved relations with governmental and non governmental organizations. REWARDS AND RECOGNITIONS - In Service for peace – UN medal for peacekeeping operation in Western Sahara - In Service for peace – UN medal for peacekeeping operation in Ethiopia

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Language skills: able to make presentations, conduct telecons, process, analise and convey information in English; able to read and write, pass an interview in French. Computer skills All Microsoft Office programmes. Excel, Power Point, Visual Basic - Advanced User, able to develop presentations, analytical modules and statistical/business forecasts. Skiing and skating in winter, swimming and fishing in summer. My work experience, moreover, has helped me to develop an ability to deal with the personnel and subordinate officers, a valuable asset for a managing officer. I have had very extensive practice in documents processing as well as organizing paper work and correspondence. During my service I had frequently worked odd hours, including weekends and holidays, and had proven to be a hard-working and trustworthy employee. Thus, I’m familiar with the duties of an executive manager and I believe I prepared to anticipate and meet all your requirements and expectations. Able to process information quickly and apply it to the situation at hand. Able to convey information to others briefly and simply, as well as use writing to persuade and influence. Able to weigh available information and come to a supportable conclusion. Компьютерные навыки: All Microsoft Office programmes. Excel - Advanced User, able to develop analytical modules.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 5 похожих резюме
Обновлено 10 июля 2017
no-avatar
Administration work, Office-managerз/п не указана
Последнее место работы (6 мес.)Assistant to General Director on administrationИюнь 2006 – декабрь 2006
Обновлено 25 сентября 2007Последнее место работы (18 лет и 12 мес.)Project ManagerЯнварь 2007 – работает сейчас
Обновлено 27 июля 2018Последнее место работы (10 лет и 6 мес.)УправляющийИюнь 2015 – работает сейчас
Обновлено 23 октября 2014
Превью фото соискателя
Administration Managerз/п не указана
Последнее место работы (3 года)Руководитель административно-хозяйственного отделаСентябрь 2011 – сентябрь 2014
Обновлено 4 сентября 2021Последнее место работы (10 лет и 9 мес.)VP, Russia Head of Asset and Project Management/CIS FM Sustainability and ProcurementМарт 2015 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналАдминистративная работа, секретариат, АХОМенеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob