Москва
Резюме № 1450966
Обновлено 20 апреля 2006
no-avatar

User support engineer, call center operator

Была больше месяца назад
По договорённости
47 лет (родилась 11 сентября 1978), не состоит в браке, детей нет
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 5 лет и 8 месяцев

    • Ноябрь 2005 – апрель 2006
    • 6 месяцев

    User support enginner, SAP Call-centre operator at British American Tobacco Russia

    IBS

    Обязанности и достижения:

    1. SAP GUI installation; 2. SAP user profiles administration; 3. SAP user’s password resetting and unlocking. 4. SAP error related to the printing (localization and resolving;) • Communicating with Second Level Support of Global Service Desk and IBM; analyzing, logging and resolving errors, installing of pc applications
    • Июль 2001 – ноябрь 2005
    • 4 года и 5 месяцев

    Web and business applications tester, user supporter

    MakovaSoft

    Обязанности и достижения:

    Web and business applications tester, user supporter
    • Декабрь 2000 – июль 2001
    • 8 месяцев

    The curator of stating and moving exhibitions, English-Russian interpreter

    Private Art Gallery “Ensi”

    Обязанности и достижения:

    The curator of stating and moving exhibitions, English-Russian interpreter
    • Сентябрь 2000 – декабрь 2000
    • 4 месяца

    Pc operator, imposer

    The printing-house of Ministry of Agriculture of Turkmenistan

    Обязанности и достижения:

    Pc operator, imposer

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Компьютерные навыки: • Windows 2000 Professional, Windows XP; network, Active Directory • MS Office (Word, Excel, Access, Power Point); Internet (Explorer, etc.); Lotus Notes; Microsoft Outlook; IM applications (ICQ, MSN, Yahoo, Miranda, AOL); Adobe Suite Applications (Photoshop, Image Ready, Illustrator, Pagemaker); Corel Suite Application (CorelDraw, Photopaint); Macromedia (Flash, Dreamweaver, Fireworks); HTML; CSS, SQL • User’s support, user’s consultation; • Diagnoses and logs the issues into HelpDesk database; • SAP users support

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
  • Испанский язык — разговорный
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Работа в МосквеРезюмеIT, Интернет, связь, телекомСистемное администрированиеИнженер