Москва
Резюме № 31799215
Обновлено 19 августа 2015
no-avatar

Старший бренд-менеджер / FMCG

Была больше месяца назад
По договорённости
44 года (родилась 07 августа 1981)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Почта
Будет доступна после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 18 лет и 7 месяцев

    • Февраль 2015 – работает сейчас
    • 10 лет и 11 месяцев

    Brand Manager

    Mead Johnson Nutrition LLC (Baby Food industry)

    Обязанности и достижения:

    Key responsibilities: • Development strategic annual Brand plan • Innovation development • Media buying / pitch Key achievements Q1: • Enfamil marketing plan roll out • Launch of Enfamil Comfort plan; new label design development; “Ambassador program” (WOM campaign) development • Initiated start of media pitch
    • Август 2012 – январь 2015
    • 2 года и 6 месяцев

    Brand Manager

    Mead Johnson Nutrition LLC (Baby Food industry)

    Обязанности и достижения:

    Key responsibilities: • Responsible for Enfamil brand within Infant Formula category: marketing strategy development and execution of consumer marketing initiatives (ATL (TV), BTL, Digital, and CRM) • Set & control brand budgets • Market analysis • Responsible for the Brand Market Share growth and financial objectives, which includes: a) Implementation of brand innovation (short and long term) b) Lead development & execution of: Media (TV, Print, Online), Promotion, POS activities • Coordination of market and consumer research programs • Digital program development (SEO and Social media monitoring programs) Key achievements: • Developed two local 360° marketing campaigns based on Russian consumer insights • Developed and launched first Enfamil TVC in Europe (off take growth +57%) • Launched demand generating program in ZAGS institutions • Launched two significant innovations in Russian market: Prebiotics blend and Large Cans • Launched support program in Moscow city in targeted area (+26% sales increase) • Introduced mobile app “Amazing baby” to raise brand awareness • Increased market share from 2% to 3,4%
    • Май 2010 – июль 2012
    • 2 года и 3 месяца

    Brand Manager

    HiPP Russ LLC (Baby Food industry)

    Обязанности и достижения:

    Key responsibilities: Proposal, implementation and analysis of all necessary market research activities for the brand (market shares, consumer attitudes, brand awareness/usage, competitors’ activities, etc.) • Leading Direct Marketing program (Maternity hospital program) • Brand platform adaptation, communication campaign development • Preparation and implementation brand media strategy, media management (budget control, media-buying, campaigns ATL/BTL) • Leading preparation of brand PR programs (coverage generation) • Web site supervision
    • Июнь 2008 – апрель 2010
    • 1 год и 11 месяцев

    Junior Brand Manager

    Russ LLC (Baby Food industry)

    Обязанности и достижения:

    Key responsibilities: • Monitor & analyze brand performance • Analyze efficiency of own campaigns • Organize BTL activities • Online campaigns (Banner designs execution, Internet campaign planning, Web site redesign plus further monthly activation) • Leading PR program (Selection, briefing and negotiation agencies) to insure required No. of publications and trust with TA through building loyalty of Journalists (Press club meetings; Creative send-outs, etc.) • Participation in development and launch of Direct Marketing program (Maternity hospital program) • Web site launch, redesign Key achievements: • 2012 – New significant product launch of HiPP Combiotic and new mass market brand Bebevita launch • 2011 – Rolled out loyalty program for consumers • 2010 – Launched 360° marketing campaign including TVC • 2009 – Developed and launched CRM program, PR program • 2008 – Developed and delivered strategic Start up business plan for the Brand on the Russian market based on Russian consumer insights (ATL, BTL, Communication campaign, CRM program); Developed and launched new integrated brand website
    • Апрель 2007 – март 2008
    • 1 год

    Junior Brand Manager

    Barilla Group / Harry’s CIS

    Обязанности и достижения:

    Local product launches based on adaptation to the Russian market (American Sandwich, De’jeuner, WASA, Doo Wap) • ATL and BTL (local production and launch of TV campaign) • Development and production of POS materials • Market competitive research and analysis (positioning) • Qual and quan researches (external, internal) • Portfolio/assortment supervision; Recipe optimization; Financial implication; Art work development; Pack production supervision • Cross team coordination Key achievements: Introduced 4 new brands in the Russian market from import to local production (Built market share of American Sandwich brand up to 1% within 1 year)

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Results-driven, career-oriented manager with proven track record in FMCG companies. Strong qualifications in brand management, project start-up & project development and analysis, all supported by strong academic backgrounds. Outstanding social, organizational and problem-solving skills.
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 46 похожих резюме
Обновлено 8 декабряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Старший дизайнерМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено 23 октябряПоследнее место работы (2 года и 2 мес.)Продакт-менеджерОктябрь 2023 – работает сейчас
Обновлено 23 июняПоследнее место работы (3 года)Ведущий менеджер по продуктовым проектам направления КитайДекабрь 2022 – работает сейчас
Обновлено 24 июня
Превью фото соискателя
Маркетолог FMCGз/п не указана
Последнее место работы (5 мес.)Менеджер по маркетингу и рекламеСентябрь 2024 – февраль 2025
Обновлено 30 августа 2002Последнее место работы (1 год и 2 мес.)маркетолог, брэнд-менеджерИюнь 2001 – август 2002
Обновлено 22 ноября 2002Последнее место работы (1 год)заместитель начальника отдела сбыта по маркетингу и рекламеДекабрь 2001 – декабрь 2002
Обновлено 27 ноября 2002Последнее место работы (7 мес.)Начальник отдела маркетингаАпрель 2002 – ноябрь 2002
Обновлено 26 ноября 2002Последнее место работы (1 год и 7 мес.)R&D assistantМай 2001 – декабрь 2002
Обновлено 11 декабря 2002Последнее место работы (11 мес.)управляющий проектомНоябрь 2001 – октябрь 2002
Обновлено 10 ноября 2004Последнее место работы (2 года и 3 мес.)аналитикМай 2002 – август 2004
Работа в МосквеРезюмеМаркетинг, реклама, PRАналитика, исследование рынковБренд-менеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob