Обязанности и достижения:
>
Исследование и анализ рынка сбыта;
Поиск и выявление потребностей потенциальных заказчиков;
Проведение переговоров и презентаций, привлечение новых клиентов;
Разработка и ведение проектной документации;
Ведение переписки с зарубежными партнерами и поставщиками.
Организация и непосредственное проведение тренингов для специалистов заказчика на производственной базе предприятия (Бельгия)
Ведение и предоставление отчетности о выполняемых проектах.
До 50 % рабочего времени командировки по Уральскому и Сибирскому ФО!
Успешное привлечение новых клиентов, продажи оборудования повышенных технических характеристик. Продажи на нефтяным компаниям и дочерним предприятиям холдинга ОАО “Газпром”.
Управление крупными проектами. Такие как переподключение второй нитки Северо-Европейского газопровода (СЕГ, Nord Stream).
Тесная работа с ООО “ВНИИГАЗ” по разработке новых стандартов для выведения на рынок нового типа оборудования и технологии.
02/2009-12/2011, TDW Eurasia (TDWilliamson S.A. affiliated undertaking)
Sales Manager
Sales/Purchasing
Building strong relationships with existing customers
Developing new business contacts.
Successful sales and the main achievements:
My active work with customers has allowed to increase sales volume of the company more than in 2 times, and confidently to win the market and to receive trust of clients.
I had been realised following projects:
 Connection of the second thread of the North European gas pipeline – the large-scale contract in the history of the company in Russia for the sum more than 30 million euro.
 Opening and development of sales on the market of the new equipment of the company, sales volume of 10 million euro in a year of the new equipment.
 Carrying out of attestative tests of new repair technologies of the company together with the state institutes.
 Participation in the international exhibitions and seminars.
 New clients have been involved: Lukoil, Rosneft, Verhnechonskneftegaz, Gazpromneft Khantos, TNK-BP Nizgnevartovsk, Sibur and other. Friendly contacts that has allowed to increase sales volume have been come into with all new clients.
 More than 50 % of time spent on business trips across Russia, Kazakhstan, Belgium, France.
I have received huge successful experience in sale of the multicomposite and expensive equipment for all large oil and gas companies of Russia