Москва
Резюме № 33140153
Обновлено 15 декабря 2015
Превью фото соискателя

Sales coordinator

Была больше месяца назад
80 000 ₽
38 лет (родилась 11 октября 1987)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 5 лет и 2 месяца

    • Декабрь 2013 – август 2015
    • 1 год и 9 месяцев

    Billing Analyst

    IDeals Solutions Group, Москва

    Обязанности и достижения:

    I took part in the project of implementation and optimization of billing system on base of 1C into the company. After implemenation I was responsible for invoicing and debts collection. I worked closely with Sales Managers supporting them in day-to-day sales activity.
    • Сентябрь 2013 – декабрь 2014
    • 1 год и 4 месяца

    Sales Coordinator

    Tesco Corporation, Москва

    Обязанности и достижения:

    I provided day-to-day support in sales through the entire cycle, from quotation stage, through sales order, fulfillment, invoicing and collection. • Quotes creation; Agreements and Orders preparation; invoicing of customers, tender documentation preparation, monthly budget preparation; Parts shipment control • Dealing directly with customers and internal Supply Chain, Financial and other departments • Preparation and coordination of training for customers • Organization of exhibitions and customer events • Arranging travel, visas and accommodation for the business trips • Processing expenses sheets and invoices • Administrative Support
    • Июнь 2010 – июнь 2012
    • 2 года и 1 месяц

    Sales Support Specialist

    Avaya, Москва

    Обязанности и достижения:

    I prepared Pricing Offers for Sales managers across the EMEA region and supported Sales Managers in sales cycle • Creation of quotes and scope of works for direct sales as well as the indirect channel • 3d party engagement to finalize offer creation • Dealing directly with internal and external stakeholders, sales men support (handling conference calls and customer meetings; driving proper escalations) • Order preparation
    • Июнь 2008 – июнь 2009
    • 1 год и 1 месяц

    Receptionist

    Avaya, Москва

    Обязанности и достижения:

    • Handling incoming and outgoing calls • Dealing with correspondence, faxes and post, courier deliveries of documents, scanning of contracts and other document flow matters • Calendar management: meeting organization support, organization of telephone negotiations, travel-support I was promoted to position of Sales Specialist Assistant

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Good command of English Language Good business communication skills Good computer skills (MS Excel, Power Point, CRM) Documentation workflow control (orders, invoices, agreements)

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
  • Французский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 1 похожее резюме
Обновлено 9 февраля 2006Последнее место работы (2 года и 1 мес.)AdministratorСентябрь 2003 – октябрь 2005
Работа в МосквеРезюмеПродажиАвтомобили, запчасти



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob