Москва
Резюме № 47336496
Обновлено 13 января 2020
Превью фото соискателя

Project Coordinator, Document Controller, Assistant, Office-manager, Secretary

Была больше месяца назад
100 000 ₽
46 лет (родилась 05 июня 1979), не состоит в браке, детей нет
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 23 года и 10 месяцев

    • Июнь 2018 – работает сейчас
    • 7 лет и 6 месяцев

    Project Coordinator

    PR Agency CROS

    Обязанности и достижения:

    - Formalizing external financial and legal documents - Drafting monthly and final project reports - Filling-up project cost-estimate documents - Communicating with client/contractor/mass-media on current project issues - Writing announcements and press-releases - Assisting in press-tours arrangement - Attending press-conferences as a journalist - Drafting and updating data bases - Decoding audio recordings - Compiling tender documents set
    • Март 2010 – декабрь 2017
    • 7 лет и 10 месяцев

    Document Controller

    LUKOIL Uzbekistan Operating Company

    Обязанности и достижения:

    - Ensure document management accordingly to established procedures or standards (documents numbering, formats, issuance, review, filing, sorting, retreival, dispatch, recording and archiving) in a timely, accurate and efficient manner - Providing training and support to internal colleagues, external consultants and subcontractors and if appropriate client team members - Maintaining Electronic Document Management system - Make sure all controlled drawings or documentation are correctly identified, labelled, shared and kept - Preparing and generating progress reports as needed - Reviewing and proofreading documents for consistency in document formats and system concerns - Assigning correspondence reference number, transmittals, internal memo and other document tracking numbers
    • Декабрь 2004 – февраль 2010
    • 5 лет и 3 месяца

    Assistant to General Director

    JV Coca-Cola Bottlers Uzbekistan Ltd.

    Обязанности и достижения:

    - Manage and maintain executive calendar of appointments and travel arrangements - Reviews all correspondence prior to the General Director's signature - Arrange and coordinate meetings and events, including scheduling meeting rooms and equipment - Screen all emails and phone calls prioritizing importance and ensuring timely, thoughtful and well-researched responses - Arrange travel expenses - Receive and interact with incoming visitors - Assist with special projects and assignments maintaining a high degree of confidentiality - Organize local meetings including calendar invitations, refreshments, and meeting material preparation - Record minutes of the various meetings, when required - Filing and document storage/management - Provide corporate events planning and execution support to the General Director - Assist with personal errands as required
    • Февраль 2002 – декабрь 2004
    • 2 года и 11 месяцев

    Secretary-Receptionist

    JV Coca-Cola Bottlers Uzbekistan Ltd.

    Обязанности и достижения:

    - Greeting guests upon their arrival in the office and connecting them with appropriate company emplyees - Answering all incoming calls and directing messages to the proper person, as well as upkeep of company voicemail and forwarding messages - Managing/signing for incoming packages/deliveries and delivering mail throughout the office - Assists with various administrative tasks such as scheduling, vendor management, conference room booking, shipping, etc - Maintain the front-office condition and arrange necessary repairs - Manage inventory for office supplies e.g. stationery, tea, coffee, consumables - Manage and update building security passes - Prepare reports and oversee filing and record management - All other general ad-hoc administration duties
    • Сентябрь 2001 – февраль 2002
    • 6 месяцев

    Teacher of English

    English School #17

    Обязанности и достижения:

    Teaching English to pupils of 1-10 grades

Обо мне

Дополнительные сведения:

- Goodwill - Mindfulness - Sociability - Stress resistance - Responsibility - Intelligence - Knowledge of business etiquette - Grammatically correct speech - Ability to work with people - Team player - Desire to learn new things - Ability to work in multitasking mode Written Translation, Oral Translation, MS Office, 1C, CRM, Electronic document control, Contract work, Reporting, Cost estimation, Copyrighting, Archiving, Time sheets, Event Management, Database administration, Drafting of procedures, Travel Support, Confidential information

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 4 октября
Обновлено вчера
Превью фото соискателя
Assistant, translatorз/п не указана
Последнее место работы (8 лет и 8 мес.)Translator, englishАпрель 2017 – работает сейчас
Обновлено 14 ноябряПоследнее место работы (2 года и 7 мес.)Организация музыкальных мероприятий / диджеингМай 2023 – работает сейчас
Обновлено 11 ноябряПоследнее место работы (4 года и 9 мес.)Translator / Corporate AssistantДекабрь 2017 – сентябрь 2022
Обновлено 29 сентябряПоследнее место работы (8 лет)Executive assistant, interpreterНоябрь 2017 – работает сейчас
Обновлено 30 августа
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено 26 июля
Превью фото соискателя
Administrative assistantз/п не указана
Последнее место работы (6 лет и 10 мес.)Specialist of retailФевраль 2019 – работает сейчас
Обновлено 20 июня
Превью фото соискателя
Intern / Assistantз/п не указана
Последнее место работы (1 мес.)InternИюль 2017 – август 2017
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджмент