Москва
Резюме № 31444578
Обновлено 15 августа 2015
Превью фото соискателя

Помощник менеджера по закупкам

Был больше месяца назад
По договорённости
37 лет (родился 10 июля 1988)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 4 года

    • Декабрь 2013 – январь 2015
    • 1 год и 2 месяца

    Logistics Administrator

    ICARDA, Город за рубежом

    Обязанности и достижения:

    - Managing Procurement. - Planning and Controlling various operations/ routes for smooth flow of people and goods. - Supervising Staff’s Performance (Receptionist, Drivers, Attendants, Security and Cleaners) - Coordination and supervision of shipments movements and their customs clearances. - Managing Petty Cash and controlling office’s budget. - Monitoring office expenses (Contractors’ and vendors’ invoices). - Following up Vehicles’ movements to maintain an efficient & effective usage. - Following up office’s facilities and their requirements (Facilities Management). - Managing National & International staff issues (conflicts, official letters, visas & residences). - Following up organization’s meetings, workshops and their requirements.
    • Июль 2011 – июнь 2013
    • 2 года

    Operations Officer

    FAO, Город за рубежом

    Обязанности и достижения:

    - Coordination and supervision of all shipments movements and their customs clearances. - Following up the overall administrative policy and regulations for the office. - Managing the Periodic Budget Report and verifying it with the Finance Unit. - Following up Vehicles’ movements to maintain an efficient & effective usage. - Following up office’s facilities and their requirements (Facilities Management). - Managing Projects’ and Office’s Assets. - Following up staff & Non staff travel associated operations (Tickets, Security clearance, Visas, Ministerial orders, hotel accommodation…etc). - Managing National & International staff issues (contracts, attendance, salaries, recruitment, medical claims, conflicts, official letters, staff lists, organizational charts, visas & residences…etc.) - Following up the organization’s meetings, workshops and their requirements. - Monitoring office expenses (Contractors’ and vendors’ invoices). - Managing Local procurement within level of authority. - Managing Local Contracts. - Representing FAO at monthly UN agencies meetings to follow up and update the synchronized related operations in Iraq & Jordan. - Coordinating with the Programme Unit to obtain regular info on Projects from various databases (GRMS, DW, FPMIS & COIN).
    • Сентябрь 2010 – июнь 2011
    • 10 месяцев

    Project Assistant

    FAO, Город за рубежом

    Обязанности и достижения:

    - Providing assistance to the Project Manager responsible for the project in Amman in day to day project management pertaining to implementation of project activities. - Providing necessary assistance to the Project Manager to implement and monitor the scheduled activities in Iraq. - Regularly communicating with counterpart colleagues and officials in Iraq via electronic media (Email), video conferences and telephones to assist in meeting project targets. - Facilitating with the senior operations officer responsible for the project in Amman and Headquarters to obtain ground information related to the project. - Providing monthly progress reports related to project management activities. - Representing FAO at UNDP for weekly progress report with other acting UN agencies within the project.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Supply Chain, Procurement, Logistics, Administration, Budget Management, Team Work, Flexible, Organized, MS Office, Oracle, Public Speaking, Fluency of English & Arabic, Manual driving license
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 3 декабряПоследнее место работы (1 год и 6 мес.)Бар-менеджерАпрель 2024 – октябрь 2025
Обновлено 21 июняПоследнее место работы (5 мес.)Ассистент отдела кадровАпрель 2012 – сентябрь 2012
Обновлено 8 октября
Обновлено 19 июля
Обновлено 26 августаПоследнее место работы (2 мес.)Практикант в отдел продажМай 2022 – июль 2022
Обновлено 1 июляПоследнее место работы (1 год и 5 мес.)Менеджер по закупкамИюль 2024 – работает сейчас
Обновлено 28 июля
Обновлено 16 октябряПоследнее место работы (9 мес.)КладовщикОктябрь 2024 – июль 2025
Обновлено 15 декабря
Работа в МосквеРезюмеЗакупки, снабжениеБытовая техника, электроника, фото, видеоМенеджер по закупкам



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob