Москва
Резюме № 7711660
Обновлено 13 мая 2011
no-avatar

Personal assistant

Была больше месяца назад
40 000 ₽
42 года (родилась 22 августа 1983), cостоит в браке, есть дети
Долгопрудный
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 6 лет и 8 месяцев

    • Май 2006 – январь 2009
    • 2 года и 9 месяцев

    Insurance Agent

    Galaxy Insurance Agency, Город за рубежом

    Обязанности и достижения:

    Provide customer service by assisting with inquiries about personal and commercial auto, and home insurance. Calculate premiums, refunds, commissions, adjustments and new reserve requirements, using insurance rate standards. Represent customers' interests in claim investigation process. Help customers to prepare claim reports and payment options with insurance companies. Participate in meeting with management, organize office-work. Maintain regular customer phone contact to ensure timely payment completion, account status, and changes. Negotiate policy cancellation status with insurance companies on customers' behalf. Process different types of financial transactions. Maintain files for each policyholder. Suggested to Agency Principals lead to a digital (paperless), transactional document filing operation. Resolved Customer policy disputes leading to a reduction of 60% errors and omissions claims. Developed excellent relationships with customers.
    • Октябрь 2000 – август 2004
    • 3 года и 11 месяцев

    Intern, Office-Manager

    Волга - Сибирь, Чебоксары

    Обязанности и достижения:

    Screen telephone calls, inquiries and requests, and handle them when appropriate. Respond to email inquiries. Greet and guide visitors, organize and maintain diaries and make appointments. Produce documents, briefing papers, reports and presentations, carry out background research and present findings into subjects the manager is dealing with. Monitor existing documents to ensure they remain thorough, accurate and up-to-date. Assist in organizing the meetings and ensure the manager is well prepared. Maintain the database and files. Liaise with suppliers, clients and staff of the organization. Market research. Performed other tasks as assigned. Helped to improve the database search and organize the files.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Perseverance to achieve desired results. Enthusiastic, attention to detail and ability to take initiatives. Tennis, mountain skiing, bike, jogging, skating, kayaking, photography, embroidering. Ability to communicate professionally and effectively. Possess excellent organizational and multi-tasking skills. Good with problem solving and has excellent time management skills. Possess good working knowledge of Microsoft Word, Microsoft Excel and the Internet. Excellent telephone etiquette. Customer service orientation. Good team player. Ability to work well under pressure reacting effectively and efficiently to changing structures priorities and workloads. Компьютерные навыки: MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 273 похожих резюме
Обновлено 9 октябряПоследнее место работы (2 года и 6 мес.)Оператор call-центраИюль 2013 – январь 2016
Обновлено 13 октябряПоследнее место работы (2 года и 9 мес.)Помощник директораМарт 2023 – работает сейчас
Обновлено 1 октября
Обновлено 29 ноября 2010Последнее место работы (3 года)АссистентИюль 2007 – июль 2010
Обновлено 11 декабря 2007Последнее место работы (9 мес.)Секректарь/менеджер шоу-румаСентябрь 2006 – июнь 2007
Обновлено 13 октября 2008Последнее место работы (6 мес.)Продавец-консультант переведена была на должность кассираНоябрь 2004 – май 2005
Обновлено 21 февраля 2008
no-avatar
Секретарьз/п не указана
Последнее место работы Офис - менеджерФевраль 2008 – январь 2006
Обновлено 1 мая 2011Последнее место работы (2 года и 7 мес.)Секретарь -диспетчер, методист, менеджер по работе с клиентамиОктябрь 2006 – май 2009
Обновлено 28 августа 2008Последнее место работы (4 мес.)Офис-менеджерЯнварь 2008 – май 2008
Обновлено 12 декабря 2008Последнее место работы (1 год и 5 мес.)Секретарь-референтАпрель 2007 – сентябрь 2008
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментПерсональный ассистент



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob