Москва
Резюме № 53259021
Обновлено 13 июля 2022
Превью фото соискателя

Personal assistant

Была больше месяца назад
100 000 ₽
42 года (родилась 29 января 1983)
Москваготова к переезду
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 17 лет и 11 месяцев

    • Январь 2020 – сентябрь 2021
    • 1 год и 9 месяцев

    CEO assistant

    UTLC ERA, Москва
    Transport and Logistics Systems, Ports (Air, Water, Railway), Rail Transportation

    Обязанности и достижения:

    - Monitoring working calendar of CEO; - Busness travelling support; - Registration of hospitality expenses; - Maintaining internal documentation; - Maintaining electroninc database; - Interaction with all structural units and other departments of company; - Preparing drafts of latters and all sort of documents (also in English); - Organizing on-line and off-line meetings.
    • Июль 2016 – август 2018
    • 2 года и 2 месяца

    Personal Assistant

    Люксофт, Москва
    Software Development, System Integration, Technological and Business Processes Automation, IT Consulting, Consulting Services, Recruitment Agencies

    Обязанности и достижения:

    Full general administrative back up - Working day planning, monitoring of working calendar; - Organizing and back up's with business meeting, business tours, travel suppor, family office; - Compleating tasks and control of copleating any actual tasks; - Record keeping and document managment (emails, protocols, preparing drafts of letters and contracts); - Information support (media review, structurin information, informational exchange); - Interpritation and translation; General responcibilities - Preparing any kind of reports, including financial; - Partners datdbase maintening; - Travelling support: - Compleating personal tasks: - Interaction with all structural units and other departments of holding.
    • Август 2015 – июль 2016
    • 1 год

    Personal assistant to vise-president

    NAI Becar, Москва
    Agent Services in Real Estate

    Обязанности и достижения:

    Full general administrative back up - Working day planing, monitoring of working calendar; - Organizing and back up's with business meeting, business tours, travel suppor for VP and his family; - Compleating tasks and control of copleating any actual tasks; - Record keeping and document managment (emails, protocols, preparing drafts of letters and contracts); - Information support (media review, structurin information, informational exchange); - Interpritation and translation; General responcibilities - Managment of administrative department (couriers, secretaries, personal driver, office manager); - Selecting contractors, preparation og those tasks, monitoring implementation of tasks; - Preparing any kind of reports; - Organising in-office events and corporative activities; - Client datdbase maintening; - Interaction with all structural units and other departments of holding.
    • Июль 2014 – июнь 2015
    • 1 год

    Personal assistant of CEO

    "Progress Group" Ltd, Москва
    Retail Chain (Perfumery, Cosmetics)

    Обязанности и достижения:

    Planing of working day. Working with personal requests of CEO. Organization of negotiations, meetings, visits and business travels of CEO in Russia and abroad. Implementation and monitoring of the assignments supervisor, record keeping (incoming / outgoing documentation, recording meetings, business correspondence in Russian and English), ticket booking, hotel reservations in Russia and abroad, information technology manager, monitoring of suppliers of any complexity, interpretation and translation (including technical). The selection of contractors, preparation of terms of reference, monitoring implementation. Internal and external logistics. Preparation of reports of any complexity. Reception and distribution of calls, work with e-mail. Record keeping and document management. Organization intra events. Office organization software. Work with courier services. Maintaining a database of suppliers. Control of supply, customs paperwork. Organization of participation in exhibitions turnkey. Postal and courier distribution of products to customers (the scope of parties from 2500 pieces). The interaction of all structural divisions and employees of other companies of the holding. In addition to all of the above I do priveta classes with make-up and teaching in tango school Saint - Petersburg and Moscow. I take part in a photo project as a makeup artist. I teach Argentine tango in my own school.
    • Январь 2010 – июль 2014
    • 4 года и 7 месяцев

    Personal assistant of the head of Medical Imaging Department

    Обязанности и достижения:

    Planing of working day. Working with personal requests of CEO. Organization of negotiations, meetings, visits and business travels of CEO in Russia and abroad. Implementation and monitoring of the assignments supervisor, record keeping (incoming / outgoing documentation, recording meetings, business correspondence in Russian and English), ticket booking, hotel reservations in Russia and abroad, information technology manager, monitoring of suppliers of any complexity, interpretation and translation (including technical). Preparation of reports of any complexity. Reception and distribution of calls, work with e-mail. Record keeping and document management. Organization intra events. Office organization software. Work with courier services. Maintaining a database of suppliers. Control of supply, customs paperwork, interaction with Italian offices (production department and sales department).
    • Сентябрь 2006 – декабрь 2009
    • 3 года и 4 месяца

    Senior florist

    House of Flowers
    Non-Chain Retail, Small Wholesale

    Обязанности и достижения:

    Bouquets and floral arrangements, window dressing and interior of the inside and outside, drawing orders to suppliers for delivery of flowers and related products, conducting wedding journal and compilation albums with the design options of wedding and mourning ceremonies.
    • Октябрь 2004 – апрель 2006
    • 1 год и 7 месяцев

    Waiter/bartender

    Authentic Irish Bars "Molly Bar"
    Restaurant, Food Service Industry, Fast Food

    Обязанности и достижения:

    Guest services, cocktail preparation, cultural activities, execution of the administrator and assistant to art director.
    • Февраль 2004 – июнь 2004
    • 5 месяцев

    Administrator

    "Pelican" Ltd
    Hotel

    Обязанности и достижения:

    International negotiations, reception and accommodation of tourists, translation services
    • Май 2003 – декабрь 2003
    • 8 месяцев

    Secretary of sales dept

    JSC "Trading House "Piter"
    Publishing

    Обязанности и достижения:

    Outsourcing, international and long-distance calls, invitation and accommodation of employees affiliates, partners in publishing, order and purchase air - and railway tickets, organization and conduct of meetings, preparation of weekly reports on the sales department, working with office equipment
    • Октябрь 2001 – май 2003
    • 1 год и 8 месяцев

    Senior methodist

    Leningrad Regional Training Center of Culture and Arts
    Governmental Organizations

    Обязанности и достижения:

    Organization and holding of cultural events, seminars and exhibitions in St. Petersburg and Leningrad region.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Офисные программы: Internet, E-mail, Word, Power Point, Excel, Bat – уверенный пользователь. Оргтехника: ксерокс, сканер, факс, машинопись Письменный и устный перевод Навыки ведения деловых телефонных переговоров (русский/английский) Владение программой "Партионная почта" 1С-Битрикс, MS Office, MS Outlook, The Bat, Первичная бухгалтерская документация, Танго, Пользователь ПК, Деловая переписка, Работа в команде, Деловое общение, Организаторские навыки, Грамотная речь, 1С: Предприятие 8, Работа с большим объемом информации, Английский язык, Документооборот, Работа с оргтехникой, Умение работать в команде, Поиск информации в интернет, Деловая коммуникация, Грамотность, Ориентация на результат

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 11 ноябряПоследнее место работы (4 года и 9 мес.)Translator / Corporate AssistantДекабрь 2017 – сентябрь 2022
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено в 19:31Последнее место работы (1 год и 10 мес.)Ведущая мероприятийЯнварь 2024 – работает сейчас
Обновлено 11 ноябряПоследнее место работы (1 год)Ассистент отдела ЭкспансииСентябрь 2019 – сентябрь 2020
Обновлено в 7:16Последнее место работы (11 лет и 7 мес.)Помощник руководителя отдела закупок (удаленно)Апрель 2014 – работает сейчас
Обновлено 13 ноябряПоследнее место работы Оператор аттракционовСентябрь 2025 – сентябрь 2025
Обновлено вчераПоследнее место работы (9 лет)Старший менеджер по обслуживаниюАвгуст 2014 – август 2023
Обновлено 20 ноябряПоследнее место работы (3 мес.)Менеджер клиентского залаМай 2025 – август 2025
Обновлено в 15:38Последнее место работы (3 года)Директор магазина одеждыАвгуст 2022 – август 2025
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДелопроизводствоpersonal assistant