Москва
Резюме № 28331149
Обновлено 10 февраля 2016
no-avatar

Personal Assistant / Translator

Была больше месяца назад
По договорённости
33 года (родилась 10 апреля 1992)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 1 год и 5 месяцев

    • Ноябрь 2014 – ноябрь 2015
    • 1 год и 1 месяц

    Administration specialist

    Societe Generale Insurance, Москва

    Обязанности и достижения:

    1) Providing full administrative support to business units: • Providing permanent reception; • Providing documents management: - Executing documents registration –incoming/outgoing; - Keeping documents; - Tracking the status of documents signing and returning them to implementation; - Typing and editing various documents (administrative, technical and confidential). • Cooperating with providers (courier service, taxis, printing house, office suppliers service, print media): - Organizing delivery; - Validating expenses (with Financial control and Accounting department); - Controlling payment of invoices. • Providing telephone conversations with foreign partners. 2) Implementing travel support for all staff: • Booking tickets and hotels; • Providing visa support and documents for business travels. 3) Providing full information support to expatriates: • Assisting CEOs: - Managing expatriates schedules; - Appointing external and internal meetings (coordinating CEOs with external partners) - Coordinating expatriates as foreign high-qualified specialists (work permit, migration card, visa support, car leasing/property); - Translating and interpreting (from/into English/French); - Providing internal communications on behalf of CEOs; - Preparing advance reports; - Fulfilling personal requests. 4) Providing translations to business units: • Providing oral and written translations. 5) Managing the arrival of foreign guests: • Communicating with guests or their personal assistants concerning the details of their arrival (purpose, period); • Preparing invitation letters; • Arranging accommodation and tickets for guests; • Preparing the agenda of guests visit (coordinating the plan of meetings, appointing meetings, booking restaurants and transfer). 6) Providing support in Purchasing and Tenders activity for all departments: • Following up purchasing requests; • Preparing Requests for quality; • Comparing received offers in order to choose more appropriate and corresponding to Company’s policy and deadlines conditions; • Validating agreements; • Arranging the signing of the agreements; • Controlling the validation of the expenses; • Organizing purchases; • Handling the process of closing documents (receiving documents from providers, controlling over the process of signing documents, sending documents to providers).
    • Июнь 2013 – июль 2013
    • 2 месяца

    Assistant

    Kelly Services, Москва

    Обязанности и достижения:

    Department: IT (practice) - assisting consultants - searching for candidates - describing and publishing vacancies - attending interviews - providing telephone interviews - conducting interviews in english (to test candidates' level of the english language) - working with database (my duties: update database, create profiles for new candidates)
    • Июнь 2012 – июль 2012
    • 2 месяца

    Assistant

    Kelly Services, Москва

    Обязанности и достижения:

    Department: engeneering (practice) - assisting consultants - searching for candidates - attending interviews - conducting interviews in english (to test candidates' level of the english language) - working with database (my duties: update database, create profiles for new candidates)

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Skills: IBM SPSS MS Axapta MS Excel MS Word Languages Russian — native English — I am a fluent speaker French — I am a fluent speaker Personal qualities: - Responsible, disciplined, good communication skills, hardworking, able to resist stress situations, psychologically stable, attentive. Additional information: one of the Moscow bursar, received special presidential studentship for the excellent results of my study at the Moscow Linguistic University
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 2 июля
no-avatar
Translatorз/п не указана
Обновлено 19 августаПоследнее место работы House keeping and remote jobs for nowАвгуст 2025 – август 2025
Обновлено 11 сентября
Обновлено 7 ноябряПоследнее место работы (1 год)Специалист по охране трудаДекабрь 2020 – декабрь 2021
Обновлено вчера
Обновлено вчераПоследнее место работы (3 мес.)Младший специалистМарт 2024 – июнь 2024
Обновлено 12 декабря
Обновлено 15 декабряПоследнее место работы (3 мес.)Помощник юристаНоябрь 2013 – февраль 2014
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОПереводы



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob