Москва
Резюме № 2194478
Обновлено 6 мая 2009
no-avatar

Personal Assistant

Была больше месяца назад
50 000 ₽
39 лет (родилась 24 октября 1986), не состоит в браке, детей нет
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 1 год и 5 месяцев

    • Август 2008 – январь 2009
    • 6 месяцев

    Investment Banking Dept; Assistant

    Troika Dialog Investment Company

    Обязанности и достижения:

    Investment Banking Department Assistant and PA to 2 IB Managing Directors 1. Assistance to IB department a) Administrative support: - typing and editing documents; - answering phone calls; - filing, maintaining department database; - archiving documents; - arranging & coordinating meetings and help in organizing the working schedule of colleagues. - coordination of tasks & gather information; - performing bookkeeping responsibilities: pay invoices, reconcile accounts and other bookkeeping related duties; - communicating and handling incoming and outgoing telephone and outgoing mail as necessary; - reviewing and summarizing miscellaneous reports and documents; prepare background documents b) Travel arrangements: - liaising with travel agents; - arrangements of preferred routs; - hotel booking; - providing visa assistance (collecting the required documentation to the Visa Officer) for the companyí s staff, visitors 2. Assistance to 2 IB Managing Directors (English speakers) - providing administrative support (managing daily schedules, screening phone calls, arranging phone conferences, reimbursement reports, booking the participation in seminars and conferences) - handling of all travel arrangements both internationally and domestic - helping to arrange client visits (arranging transfers, hotel reservation, schedules for the trips, meetings, etc.) - support internal administration including preparing internal presentations, sending documents to clients, maintaining proper documentation storage, working with internal company systems, assistance in preparing internal financial documentation, assistance in documentation packagesí collection for external and internal reviews - preparation of timesheets and expense reports - various administrative tasks including telephone interaction with clients, scheduling of appointments, meetings and conference calls. ï arrange luncheons, dinners and special events
    • Сентябрь 2007 – июль 2008
    • 11 месяцев

    Менеджер-переводчик

    Гизеке и Девриент Технология

    Обязанности и достижения:

    • written translation of business documentation, customs documentation, guidelines, contracts, legal documentation, business letters, specifications and technical instructions, product brochures both from English into Russian, Russian into English, • Simultaneous interpreting during negotiations, meetings, • Office-management, Office administration activities, • Organization of guest facilities • Assistance to General Director, • Reporting, risk management • english lessons for company staff • Internet research

Обо мне

Дополнительные сведения:

Конный спорт Участие в программе Freedom Support Act Future Leaders Exchange Programm, академический год в школе США Участие в волонтерском лагере г. Берлин Компьютерные навыки: • Advanced PC user: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet, Outlook, Lotus, Adobe Photoshop, PowerPoint, Lotus

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 151 похожее резюме
Обновлено 14 мая 2002Последнее место работы (6 мес.)Главный Специалист Административно-правового управленияМай 2001 – ноябрь 2001
Обновлено 14 августа 2002Последнее место работы Менеджер по продажамАвгуст 2002 – январь 2002
Обновлено 6 октября 2002Последнее место работы (4 мес.)менеджерИюнь 2002 – октябрь 2002
Обновлено 10 ноября 2002Последнее место работы (9 мес.)специалист 1 категорииФевраль 2002 – ноябрь 2002
Обновлено 5 марта 2003Последнее место работы (11 мес.)БрокерАпрель 2002 – март 2003
Обновлено 11 апреля 2003Последнее место работы (7 мес.)секретарь-референтАвгуст 2002 – март 2003
Обновлено 1 июля 2003Последнее место работы (9 мес.)мерчендайзер , помощник руководителя отделаОктябрь 2002 – июль 2003
Обновлено 31 июля 2003Последнее место работы (4 мес.)юрист-патентоведФевраль 2003 – июнь 2003
Обновлено 2 сентября 2003Последнее место работы (8 мес.)Помощник руководителяЯнварь 2003 – сентябрь 2003
Обновлено 5 сентября 2003Последнее место работы (3 мес.)Помощник гл. менеджера по продажамМай 2001 – август 2001
Работа в МосквеРезюмеБанки, инвестиции, лизингДругоеПерсональный ассистент

Смотрите также резюме