Москва
Резюме № 41380097
Обновлено 17 сентября 2023
no-avatar

Officer, assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
36 лет (родилась 29 ноября 1989)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Почта
Будет доступна после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 14 лет и 4 месяца

    • Февраль 2018 – работает сейчас
    • 7 лет и 11 месяцев

    Import manager

    Trafalgar Group, Москва
    • Март 2017 – декабрь 2017
    • 10 месяцев

    Training Officer

    Mercy Corps, Ош
    NGO, charity organization

    Обязанности и достижения:

    Develop and prepare training materials: modules, presentations, brochures, advertising leaflets and other materials necessary for the training program Develop training schedules, calculate training budget estimates, ensure implementation and compliance with the schedules Organize and conduct training activities: trainings, workshops, round tables, coaching, meetings and other activities Evaluate training results and make analysis of trainings Translation of training materials and interpreting during the meetings
    • Ноябрь 2016 – февраль 2017
    • 4 месяца

    Program department officer

    Good Neighbors International, Бишкек
    NGO, charity organization

    Обязанности и достижения:

    Support the preparation of program budget Write reports/analyses on program activities Monitor implementation of each grant by requesting and reviewing written evaluations and by conducting site visits Translation of materials and interpreting during the meetings Other duties as assigned by program
    • Январь 2014 – июнь 2016
    • 2 года и 6 месяцев

    Training Assistant

    Mercy Corps, Бишкек
    NGO, charity organization

    Обязанности и достижения:

    Support to Training team in research of materials for training modules Translation of training materials and interpreting during the meetings Maintain all necessary program files and documents Process inquiries for purchase of necessary materials to provide trainings Conduct trainings and provide administrative support when developing and conducting trainings in communities Preparation of all service contracts with suppliers related to the training
    • Ноябрь 2012 – ноябрь 2013
    • 1 год и 1 месяц

    Liasion Officer/ interpreter/ Local coordinator

    Seureca, Ош
    Engineering company

    Обязанности и достижения:

    Fully accountable for the project progress at local level Collaborating with the local authorities and third parties on project progress Translation of all project correspondence and providing oral translation during the official and informal meetings Assisting in the process of preparation of reports for the donors Process e-mail correspondence from the supervisors and undertake appropriate actions Acting as an office manager Processing all logistics activities related to the project
    • Январь 2012 – октябрь 2012
    • 10 месяцев

    Assistant

    Osh State University, History and Law Faculty, Ош
    Education

    Обязанности и достижения:

    Preparation of general list of students for exams Administrative support during the state exams Registration of new students for the course Fill out the student books with the marks obtained Maintain all necessary student files and documents according to the general requirements of university
    • Ноябрь 2008 – август 2009
    • 10 месяцев

    Office manager/ cashier

    Altyn-Yug Real-estate agency, Ош
    Real-estate

    Обязанности и достижения:

    Receive and process of all income telephone calls and mails Active work with the requests of customers regarding purchase and sale of real estate Reception of visitors

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

I am self-motivated and creative person who has developed a mature and responsible approach to any task that I undertake or the situation that I am represented with. Have gained interpersonal, communication and negotiation skills and the ability to develop and maintain internal and external relationships. Experienced in working with international and national organizations I am looking for further development of my professional skills. I enjoy being a part of a productive team and thrive in challenging working environments.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — разговорный
  • Киргизский язык — cвободное владение
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 22 декабряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Проектный менеджерМарт 2024 – работает сейчас
Обновлено 31 октября
no-avatar
Project manager assistantз/п не указана
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 10 июля
no-avatar
Project manager assistantз/п не указана
Обновлено 5 ноябряПоследнее место работы (7 мес.)Шеф-баристаМай 2025 – работает сейчас
Обновлено 26 ноябряПоследнее место работы (6 мес.)КладовщикИюнь 2025 – работает сейчас
Обновлено 27 ноябряПоследнее место работы (4 года)Помощник нотариусаАвгуст 2009 – август 2013
Обновлено вчераПоследнее место работы (7 мес.)Главный специалистМарт 2025 – октябрь 2025
Обновлено в 10:30Последнее место работы (1 год и 4 мес.)Администратор-флористИюль 2024 – ноябрь 2025
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДругоеOffice assistant

Смотрите также резюме




Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob