Дополнительные сведения:
Коммуникабельность, целеустремленность. Не конфликтен и работоспособен, быстрая обучаемость, презентабельная внешность, грамотная речь. Интерес к банковской сфере и финансам в целом.
Личный автомобиль - Honda 2008 года.
Resume:
Personal information:
1. Establishing and maintenance an effective contacts between ABN AMRO and huge list of corporate clients in order to provide all its employees by our financial products.
2. Negotiations with the decision makers.
3. Presentation of our finance facilities to all potential clients.
4. Consulting on all retail products. Assisting in choosing the most interesting financial solutions.
5. Bringing all necessary services in the most favorable place – from client office to our branch «Krasnie Vorota».
6. Providing a professional service in a branch area – opening accounts, deposits, cards opening, signing loans agreements, transfers questions, primary compliance and fraud control and etc.
7. Execution of all necessary documents.
8. Achievement of the sales plans.
9. Accounting.
10. Some kind of coaching with new employees and colleagues.
II. From 15 of August 2006 - «Raiffeisen Bank Austria» ZAO
Position – Officer.
«Informational centre».
Department – Retail Customer Services
Main Responsibilities:
1. Informational support of all potential and existing clients.
2. Consulting on all retail products. Assisting in choosing the most interesting financial solutions – Personal loans, mortgage, credit cards, accounts and debit cards questions, investment products, checks and cash ordering, etc.
3. Cooperation with different departments.
4. Solving all kind of private individuals problems associate with their service in «RaiffeisenBank».
5. Internet banking support.
6. Preparing different kind of documents according to client request.
7. Education of the new colleagues.
8. Accounting.
III. From 19 February 2004 – «Sodexho EuropeAsia»
«Ericsson»
Position - Operator
Department - Ericsson HQ.
Main Responsibilities:
1. Informational support of all potential and existing clients and partners.
2. Ingoing calls answering.
3. Redistribution of the guest and employees of the Ericsson Corporation representation.
IV. From February 2003 – «Sportmaster».
Position – Sales manager.
Department – Sales.
Main Responsibilities:
1. Sales of the sport goods and inventory.
2. Working in the sales area.
3. Describing functions and characteristics of the goods.
4. All kind of client support.
5. Achievement of the sales plans.
Course and trainings (besides internal lessons):
Time management
ООО «Организация Времени», г. Москва 2008
"Using MS Excel in professional activity"
"Центр Компьютерного мастерства Успех М", г. Москва 2008
"Effective Sales of the bank products"
Management Training International, г. Москва 2008
Visual basic, Ms Office
УПК, г. Москва 2000
Computer skills: Microsoft office, Lotus Notes, Diasoft, ICDB, Midas.
Recommendation – from RaiffeisenBank and ABN AMRO – RBS
Personal skills:
People oriented person.
Presentable externality.
Good aptitude to education and fast adaptation to unknown circumstances.
Good English language skills (upper intermediate)
I suppose that desire to work with customers, offering them financial solutions with the high level of services and excellent communication and presentation skills, with several years of experience would help me to make my work better and better every day.
Hobbies: Stock market – MICEX and other financial markets. Sport – kapueyro, water pool, chess and etc.
Последние два года являюсь частным инвестором на фондовом рынке ММВБ, чему посвящаю большую часть своего свободного времени, и, несмотря на финансовые потрясения, доходность превышает банковские депозиты. В целом - финансы, экономика, книги, история, иностранные языки, шахматы, компьютер, общение с интересными людьми, спорт (капуэйро, бассейн, дзюдо, фитнес)
Благодарю за внимание!
Наиболее важными достижениями считаю успешное выполнение поставленных в процессе работы задач. Целеустремленность. Коммуникабельность. Эффективные продажи. Перевыполнение планов. Хорошие отзывы о работе со стороны руководителей и клиентов. Клиентоориентированность. Отсутствие конфликтных ситуаций на работе. Премии и благодарности со стороны непосредственных руководителей. Рекомендации готов предоставить. Работодатель со своей стороны уделял повышенное внимание развитию своих сотрудников путем направления на различные тренинги и курсы как внутренние, так и внешние. Всего добиваюсь сам и быстро адаптируюсь к незнакомой среде. Благодаря полученным на последнем месте работы навыкам, считаю, что могу успешно выполнять любую работу, связанную с работой с клиентами. Особенно в банковской сфере. Полагаю, что полученный опыт позволяет развиваться в любом направлении в сфере предоставления финансовых услуг. Последние полтора года являюсь частным инвестором на фондовом рынке ММВБ.
Компьютерные навыки:
Microsoft office, ecrows, md 110, visual basic.Lotus Notes, ICDB, Midas, Diasoft.