Москва
Резюме № 24878768
Обновлено 25 апреля 2020
Превью фото соискателя

Менеджер по подбору персонала

Была больше месяца назад
50 000 ₽
36 лет (родилась 30 января 1989), не состоит в браке, детей нет
Город за рубежомудаленная работаготова к переезду: Москва
Занятость
неполный рабочий день
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 8 лет и 2 месяца

    • Сентябрь 2017 – декабрь 2019
    • 2 года и 4 месяца

    Office Manager, Coordinator

    American University in the Emirates
    Education

    Обязанности и достижения:

    • Administrative management of the office • Development of administrative procedures and standards • Coordination of customers’ inquiries and troubleshooting • First point of contact for customers, employees and department heads for any issues • Development of new procedures to improve quality of work • Development of annual action plan and supervision of its execution • Orientation of new joiners and participation in recruitment • Management of department members’ schedules and attendance monitoring • Archive development and document management • Management of memos and announcements • Organization and coordination of Advisory Board meetings • Direct communication with high ranked local and international experts such as former and present ambassadors, government representatives and academics from abroad Exceeded expectations as per several performance evaluations, based on corporate standards, and have been rewarded in recognition of contributions and support to achieve higher standards
    • Июль 2014 – май 2017
    • 2 года и 11 месяцев

    Office Manager

    ZTCO Group of Companies DMCC
    Construction, Oil & Gas

    Обязанности и достижения:

    • Administrative management of the office • Development and implementation of administrative procedures and standards • Responsible for keeping the office running smoothly • Development and monitoring of staff attendance reports • Orientation of new staff and participation in recruitment • Management of office supplies • Coordination of customers’ inquiries and troubleshooting • Orientation of new joiners and participation in recruitment • Management of phone calls and email correspondence • Supervision of office assistants and overseeing administrative support
    • Май 2012 – ноябрь 2013
    • 1 год и 7 месяцев

    Бухгалтер

    Супермаркет Меркурий, Черкесск
    • Июнь 2011 – май 2012
    • 1 год

    Бухгалтер

    СтройДвор, Черкесск
    • Январь 2011 – декабрь 2011
    • 1 год

    Помощник Начальника Административно-хозяйственного отдела

    Военный Комиссариат Карачаево-Черкесской Республики, Черкесск

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

• Strong analytical and problem-solving skills • Leadership quality • Time management and punctuality • Professional written and verbal communication skills • Pressure and stress management skills • Staff supervision, ability to train and mentor others • Ability to make own decisions and delegate work • Budgeting, strategic planning & prioritizing • Adept in technology • Ability to anticipate needs and be pro-active • Highly organized and detail-oriented Executive administrative professional with over 9 years of total work experience, out of which almost 6 years in the UAE. Professional background in: - Office management and team supervision - Administrative standards and procedures development - Service quality improvement procedures - Organization and coordination of meetings comprises high ranked members - Direct work and communication with senior market and government representatives

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Арабский язык — базовый
  • Русский язык — cвободное владение
  • Кабардинский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 31 похожее резюме
Обновлено 26 ноября 2010Последнее место работы (5 мес.)Специалист по подбору персоналаИюнь 2010 – ноябрь 2010
Обновлено 22 июня 2012Последнее место работы (1 год)Преподаватель косметологииАвгуст 2009 – август 2010
Обновлено 30 сентября 2008Последнее место работы (1 год и 1 мес.)Товаровед-экспертИюнь 2007 – июль 2008
Обновлено 18 августа 2015Последнее место работы (11 мес.)АдминистраторМарт 2013 – февраль 2014
Обновлено 20 декабря 2016Последнее место работы (11 мес.)Специалист по вопросам управления информационной инфраструктуры сетейМай 2015 – апрель 2016
Обновлено 28 сентября 2017Последнее место работы (4 года и 8 мес.)Старший правовой инспектор труда КРО-СПОО Дорпрофжел на СКждДекабрь 2012 – август 2017
Обновлено 5 декабря 2017Последнее место работы (2 года и 11 мес.)Руководитель отдела персоналаСентябрь 2014 – август 2017
Обновлено 16 февраля 2017
no-avatar
Рекрутерз/п не указана
Работа в МосквеРезюмеКадры, управление персоналомРекрутмент, подбор персоналаМенеджер по персоналу