Москва
Резюме № 9070310
Обновлено 5 декабря 2011
no-avatar

Marketing manager

Была больше месяца назад
По договорённости
46 лет (родилась 26 февраля 1979), cостоит в браке, есть дети
Москва
Тёплый Стан
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 8 лет и 7 месяцев

    • Март 2009 – октябрь 2011
    • 2 года и 8 месяцев

    Brand Director

    ОАО Концерн Калина, Екатеринбург

    Обязанности и достижения:

    Achievements: 1. Record brand share of market achieved; 2. Sales plans significantly exceeded; 3. Significant growth of all brand KPIs (Awareness, Loyalty, Usage); 4. Improvement of brand image KPIs. 5. Significant strengthening of the Company's positions in the category. Responsibilities: • 3 categories management; • Assigned Team management (leadership, coaching, training & development: 5 people reported); • Global Brand Strategy development from scratch & its’ implementation management; • Development, implementation and ownship of the Marketing Plans; • Identification of the opportunities to leverage brand portfolio; • Brand positioning & communication platform development from scratch; • Pricing Strategy definition; • Cost-effective Marketing mix development; • Media strategy development; • Educational multy-media campaign development – breaking news for the Category; • New Sub-brand launch (including concept, product, pack & name development) and its 360 degrees multy-media campaign development; • Loyalty multy-media campaign development; • All stages of 360 degrees management of Creative development; • Strong experience in NPD – over 20 new products launched locally according to the Strategy + new category launch; • KPI’s definition, tracking, and measurement the effectiveness of all consumer marketing activities & product launches; • Managing effective collaboration with the 3d parties; • Trade expertise; • P&L management; • Financial KPIs definition & Brand Sales forecasting; • Brand yearly Budget development, execution and control; • Total responsibility for business results.
    • Декабрь 2007 – март 2009
    • 1 год и 4 месяца

    Senior Brand manager

    Colgate-palmolive, Москва

    Обязанности и достижения:

    • 2 brands and 3 categories management (male, female deodorants, after shave preps); • Development and implementation of market plans in support of the Division's strategic and business plans; • Effective day-to-day interaction with Global Team • Portfolio management (2 leading brands, 3 categories, 70 SKUs); • Market analysis; • Brand performance analysis, issues & opportunities identification; • Right Marketing Mix definition; • Multy-media campaign development to support new product launches according to Division’s global strategy; • Providing expertise in working across functional fields with special attention to sales team in building reliable monthly forecasts, solving distribution and regional challenges and creating a powerful placement in stores; Sales forecasting and TM activities development; • Marketing Budget development, execution & control.
    • Август 2004 – декабрь 2007
    • 3 года и 5 месяцев

    Brand manager

    Danone (confectionary division), Москва

    Обязанности и достижения:

    Brand Shokobarokko (2004 - 2007) • New premium brand launch from scratch; • Short term and long term marketing strategy development; • Cross-functional management; • Right Marketing Mix definition; • Marketing plan development; • Communication platform development; • Multy-media campaign development to support the launch and after launch; • ATL & BTL campaigns development & implementation; • Market analysis; • Brand performance analysis; • Conducting researches & results analysis; • Sales forecasting and TM activities development; • Marketing Budget control; • Effective cooperation with Global Team members. Jubilee Brand (Junior Brand manager in 2004-2005) • New communication strategy development for the Brand re-launch; • Marketing activities coordination: ATL & BTL; • Retail data analysis (AC Nielsen), Ad. Tracking data evaluation (Ipsos). NPD projects coordination: new category launch (Jubilee soft cakes), break through innovation launch (Jubilee morning biscuits).
    • Апрель 2003 – август 2004
    • 1 год и 5 месяцев

    Account manager

    Leo Burnett LLC, international Advertising Agency, Москва

    Обязанности и достижения:

    Account manager for the Clients: Wimm-Bill-Dann and Procter&Gamble • Integrated campaign development: Strategical & Tactical planning; • Full coordination over Client-Agency interaction & projects realization; • All stages of 360 degrees Creative development: - New product concepts - Creative ideas - TV copies development & shooting - OOH campaign development - Point of sales support - PR & promo campaigns development • Budget management; • Analysis of competitors advertising activities.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Обо мне

Дополнительные сведения:

Skills: • Deep understanding and strong working experience with consumer segmentation, brand positioning, brand equity, and other core marketing fundamentals; • Excellent understanding of consumer marketing strategies (Above the Line and Below the Line); • Used to working in fast-tempo, high energy environment; • Great ability to work in English, with a Global team; • Supreme attention to detail and focus on successful completion of projects; • Strong Team management & Cross functional management skills; • Strong analytical & problem solving skills, negotiation, communication & presentation skills; • High self-motivation & result orientation. Компьютерные навыки: MS Office (Word, Excel, Power Point advanced) MS Project Internet

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 8 декабря
no-avatar
Marketing manager130 000 ₽
Обновлено 11 ноября
Превью фото соискателя
Junior marketer/ brand managerз/п не указана
Последнее место работы (6 мес.)Junior brand manager / marketorЯнварь 2025 – июль 2025
Обновлено 24 ноября
no-avatar
Marketing and PR managerз/п не указана
Обновлено 17 ноября
no-avatar
Lead Marketing Managerз/п не указана
Последнее место работы (3 года и 5 мес.)Lead Marketing ManagerИюль 2022 – работает сейчас
Обновлено 11 ноября
Превью фото соискателя
Product Marketing Managerз/п не указана
Последнее место работы (8 мес.)Ведущий маркетологАпрель 2025 – работает сейчас
Обновлено 23 октября
Превью фото соискателя
Marketing Managerз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 8 мес.)Marketing manager / Event-managerМай 2014 – январь 2017
Обновлено 7 августаПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)Marketing Operations SpecialistОктябрь 2020 – декабрь 2021
Обновлено 2 октября
Превью фото соискателя
Senior Marketing Managerз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 10 мес.)Менеджер по маркетингу и рекламеФевраль 2024 – работает сейчас
Обновлено 14 октября
Работа в МосквеРезюмеМаркетинг, реклама, PRБренд-менеджментМенеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob