Москва
Резюме № 2414386
Обновлено 14 февраля 2009
no-avatar

Manager

Был больше месяца назад
По договорённости
43 года (родился 20 августа 1982), не состоит в браке, детей нет
Ташкент
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 19 лет и 10 месяцев

    • Июль 2006 – работает сейчас
    • 19 лет и 6 месяцев

    Uniform service clerk

    InterContinental Tashkent

    Обязанности и достижения:

    Welcoming hotel guests, delicately handling their luggage, escorting guests to their rooms. Responsible for setting tone and image of hotel through providing guest services, including tourist information, tour arrangements, and hotel and airline reservations. Procure theater and symphony tickets, arrange car rentals and limousine hires. Answer telephone in friendly, professional manner, handle and route guest mail and faxes. accurately, completely, and promptly Make restaurant recommendations and dinner reservations based on comprehensive knowledge and contact with area restaurants and management. Extensive knowledge of all areas of hotel operation. Interact with other hotel departments to ensure full guest service. Ability to function in a variety of capacities within the hotel structure. Display a warm friendly, professional greeting to all who enter the Hotel. Diplomatically and effectively resolve guest grievances/problems; compose responses and make follow-up phone contact. Follow emergency life saving procedures as necessary; work well under pressure and in difficult situations. Maintain a log book in a professional and informative manner. Review all arrivals noting any special requests or challenges. Train and handle emergency situations in a calm and efficient manner. Handle customer and tenant requests for information and services. Market the project and coordinate guests, tenants, and visitors needs. Put customer service first. Ensure that customers receive the highest quality of service in a caring and compassionate atmosphere and recognize individuals’ needs and rights. Maintain a file on Community services including transportation sources, accommodations, and referral contacts. Exercise judgment while handling guest inquiries, and respond promptly with accurate and thorough information according to the individual needs of guests. Appropriately arrange and confirm recreational, dining, and/or business activities for both inside and outside the hotel
    • Март 2006 – август 2007
    • 1 год и 6 месяцев

    Call center operator

    NEWMAX

    Обязанности и достижения:

    Ensuring that all customers receive the highest quality of service in a caring and compassionate way. Handling customers’ requests and orders in friendly and professional manner. Communicating with individual and corporate clients. Having an extensive knowledge of audio video and home appliances. Updating the database of products. Updating the web page Monitoring and directing the couriers Suggesting new product promotions Training new staff. Ability to function in a variety of tasks with minimal supervision

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Strong knowledge of the surrounding area and all recreational, hospitality and business related information. Outstanding customer service skills and great ability to understand customers' needs. Strong decision making ability. Possess excellent organizational, communication and selling skills. Greatly technically proficient with computer skills. Exceptional ability to learn and work on multiple tasks In-depth ability to follow instructions and establish procedures. Profound ability to be proactively accessible and responsive to all customers, using a variety of methods, including physical availability on the floor, bulletin boards, and demonstrations. Superior spelling skills, and ability to perform simple math operations (addition, subtraction, multiplication, and division). Uncommon ability to take a creative and analytical approach to problem-solving. Excellent interpersonal skills and ability to communicate effectively with customers, other team members and leadership. Deep understanding of department operations. Complete awareness of hotel trends and industry trends. Huge knowledge of hotel services, local events and venues and transportation options. Computers, Cars, World literatire, Sport Компьютерные навыки: Microsoft Office, Internet and et.c

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Фарси — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 52 похожих резюме
Обновлено 29 июня 2005Последнее место работы (2 года и 6 мес.)ИнтервьюерДекабрь 2002 – июнь 2005
Обновлено 21 февраля 2007
no-avatar
Office managerз/п не указана
Последнее место работы (19 лет и 10 мес.)КассирФевраль 2006 – работает сейчас
Обновлено 16 апреля 2006
no-avatar
Office manager3 000 ₽
Последнее место работы (19 лет и 11 мес.)Офис менеджерЯнварь 2006 – работает сейчас
Обновлено 22 ноября 2006
no-avatar
Administrator/Tour Managerз/п не указана
Последнее место работы (20 лет и 5 мес.)Free-lance tour guideИюль 2005 – работает сейчас
Обновлено 8 января 2007
no-avatar
Office managerз/п не указана
Последнее место работы (22 года и 8 мес.)Customer service managerАпрель 2003 – работает сейчас
Обновлено 12 марта 2007
no-avatar
Secretary/ office managerз/п не указана
Последнее место работы (20 лет и 3 мес.)SecretaryСентябрь 2005 – работает сейчас
Обновлено 17 марта 2007
Превью фото соискателя
Managerз/п не указана
Последнее место работы (18 лет и 9 мес.)Deputy General ManagerМарт 2007 – работает сейчас
Обновлено 2 апреля 2007
no-avatar
Office managerз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 10 мес.)Помощник Менеджера - АдминистратораМай 2005 – март 2007
Обновлено 4 апреля 2007
no-avatar
Office managerз/п не указана
Последнее место работы (19 лет и 3 мес.)Кассир обменного пунктаСентябрь 2006 – работает сейчас
Обновлено 13 апреля 2012
no-avatar
Office-managerз/п не указана
Последнее место работы (2 года и 10 мес.)Администратор отдела кадровАвгуст 2006 – июнь 2009
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДелопроизводствоМенеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob