Москва
Резюме № 5801780
Обновлено 10 июня 2010
no-avatar

Finance manager

Был больше месяца назад
По договорённости
39 лет (родился 21 августа 1986), не состоит в браке, детей нет
Зеленоград
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 2 года и 1 месяц

    • Март 2008 – март 2010
    • 2 года и 1 месяц

    Manager of Financial Department

    Doctor Leasing Ltd., Москва

    Обязанности и достижения:

    Negotiations with clients Advising clients on the products provided by the Company Reports of potential lessees analysis Writing recommendations / conclusions considering the analysis Preparation, negotiation and signing of supply contracts and contracts of financial rent (leasing) Control of quality, completeness and integrity of goods purchased from suppliers Calculation of monthly lease payments and tracking of their earnings Work with the program "Bank-Client" (control over incoming payments, formation of payment order to pay suppliers for goods / services, payment of wages, payment of taxes, share payment to banks) Work with the program 1C: Enterprise (formation of invoices, plugging contractors, contracts, partially accounting) Managerial and financial accounting Risk-Management Negotiations with banks Necessary reports for banks preparation Signing contracts of the credit line Preparation of interim reports on the activities of the Company (reports of debt, in the whole company, as well as for all of the necessary lessees, reports of the Company's debt to the contractors, and reports of the assets on the balance of Company) Communication with tax authorities Preparing the necessary documents for the cameral inspection Communication with representatives of the traffic police, vehicles deregistration/ registration Deals with real estate to lease registration Tracking changes to the legislation of Russia, regarding the leasing activity, vehicles deregistration / registration and other laws related to the activities of Company. Resolution of the conflict situations Compliance with the pre-trial settlement of disputes (communication, writing claims) Preparation of documents for cases transfer to arbitration

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Обо мне

Дополнительные сведения:

Purposeful, industrious, easy-educating, ready to work in a team, focused on the overall result Music, computers, psychology, politics Knowledge in: accounting, financial, managerial and tax accounting comprehensive analysis of financial-economic activity of Company business valuation IFRS Frameworks technical and partially fundamental analysis of securities market risk-management budgeting partially financial management Contracts preparation, execution and maintenance rich experience in dealing with civil servants audit partially schedules of repayment of loan / lease payments preparation presentations preparation Компьютерные навыки: Windows, Unix, MacOS, Office, Internet, mail Experience in administration of the local network of 15 computers (WinXP) and 1 server (WinServ 2003) Knowledge of hardware and peripheral equipment (scanners, faxes, printers etc.) Experience in writing scripts for VB, php, html, python, c++ Experience in working with MySQL databases Experience in working with Photoshop, CorelDrаw, Flash Knowledge of 1C: Enterprise + taxcom + client-bank Installing and configuring any software Experience in SEO-management

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
  • Немецкий язык — базовый
  • Шведский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 29 похожих резюме
Обновлено 17 ноября
Обновлено 26 марта 2018Последнее место работы (8 мес.)Бухгалтер по отгрузке товараНоябрь 2013 – июль 2014
Обновлено 3 мая 2010Последнее место работы (6 мес.)АдминистраторСентябрь 2008 – март 2009
Обновлено 12 августа 2011Последнее место работы (3 мес.)Офис-менеджерМай 2011 – август 2011
Обновлено 22 января 2013
Обновлено 15 декабря 2021Последнее место работы (2 мес.)Менеджер по обслуживанию физических лицИюль 2008 – сентябрь 2008
Обновлено 8 сентября 2011Последнее место работы (6 мес.)БухгалтерСентябрь 2009 – март 2010
Обновлено 20 марта 2023Последнее место работы (2 года и 4 мес.)Менеджер по бронированиюСентябрь 2009 – январь 2012
Обновлено 6 ноября 2012Последнее место работы (4 мес.)Специалист эксперт отдела регистрированияФевраль 2012 – июнь 2012
Обновлено 26 марта 2016Последнее место работы (5 мес.)БухгалтерМай 2015 – октябрь 2015
Работа в МосквеРезюмеБухгалтерия, финансы, аудитФинансовый анализ и контрольМенеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob