Москва
Резюме № 43408228
Обновлено вчера
Превью фото соискателя

Директор по сервису

Был вчера в 17:50
280 000 ₽
51 год (родился 21 января 1974), cостоит в браке, есть дети
Домодедовоготов к переезду
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 18 лет и 10 месяцев

    • Октябрь 2010 – работает сейчас
    • 15 лет и 3 месяца

    Russia and CIS Training Manager

    John Deere Agricultural Holdings, Inc., Домодедово
    Мировой лидер по производству сельхозтехники; другие направления деятельности: производство, сбыт и сервисное обслуживание дорожно-строительной и лесозаготовительной техники; входит в список компаний S&P 500, а также в рейтинг 100 крупнейших промышленных

    Обязанности и достижения:

    • Training Center management (there are six reports: training coordinator, four technical trainers, instructor and promotion specialsits + 1 remote technical instructor in Ukraine); • Budget management (not more 1MEuro); • Creation of Training Annual Schedule in close touch with Branch stakeholders based on sales strategy; • Consideration of next items listed below in Training Scheduling:  Dealership training demands and expectations;  Internal Branch demands in terms of new product promotion and introduction, strategy application; materials and content adaptation for local goals and purposes, market demands and Training capabilities; • Products, solutions and soft skills training delivery in different modus-Instructor-Led, Distant and Web-Based; • Organization semi-annual dealership evaluation of Learning Plans execution and curricula completions; • Collaboration with third-part training vendors in terms of soft-skills classes delivery: • Core competences pool targeted curricula creation, in accordance to individual development plan; • Development management and quality verification; • Training team development using individual development plan; goal and metrics settings (podium days # and students satisfaction ratio), development management and internal training booking; • Regular technical information and sales features collection in close touch with Field Team for update training materials with most common issues and practical cases; • Material and technical provvision of educational process: receiving equipment, details, parts and components, preparation of tools, displaying equipment, training aids and rigs producing; • Cross-functional project participation and job-shadowing for experience and knowledge sharing and interchanging in collaboration with Customer Product Support, Marketing and Dealer Development Depts (invitiation of training team members to machines field tests, customer events and other field activities); • Development, preparation and delivery field trainings with purpose of practical exercises and demonstration of real values (duration- by 1 month, quantity– 1-2 events per year, up to 110 PAX):  Field lending with appropriate crop;  Machine delivery, unloading and preparation for field operation;  Accommodation management-tents, displays, flip-charts, catering, another convenience); - Charges and asset management. • Training Satisfaction analisys based on participants feedbacks; • Implementation of project “Development Your Team” (training of dealership sales leaders on individual development plan creation, employee evaluation and assessment, harmonization IDP with personal specifics using DISC-analysis tool:  Content adaptation for Russian market;  Development and delivery distant promo introduction using Adobe Connect;  Third part vendor funding. Key achievements • Starting “Development Your Team” project (11.2017) there are about 85�of dealership leaders learnt; • In 2017 I have provided the record growth of proceeds from sales of training in dealers: more than 140�to 2016 and more than 190�to 2012 (despite training team optimization in two times); • Increase of virtual trainings quantity more than two times; • Decreased receivables comparing to 2012 in 5 times; • Annual increase of delivered student training hours is secured on 35� • In 2012 have achieved 112 podium\training days with 210 working days in total-second results in EU&CIS; • During I taken over position I have increased the level of satisfaction with the held training events from 90 to 95 points, reaching, thus, target value on this metric.
    • Февраль 2023 – декабрь 2025
    • 2 года и 11 месяцев

    Директор по послепродажному обслуживанию

    Аст-трейд, Москва

    Обязанности и достижения:

    Обеспечение гарантийного обслуживания и компесаций, обучение, техническая поддержка дилерской сети. Проведение полевых мероприятий, показов техники и испытаний
    • Сентябрь 2020 – февраль 2023
    • 2 года и 6 месяцев

    Руководитель отдела информационной поддержки

    АСТ, Ростов-на-Дону
    Корпорация "John Deere" - мировой лидер по производству сельскохозяйственного оборудования, крупнейший производитель дорожно-строительной и лесозаготовительной техники, а также техники по уходу за парками и газонами.Компания основана в 1837 году в США. С самого первого дня в основу ее деятельности был положен новаторский подход к решению практических задач, связанных с земледелием. На сегодняшний день "John Deere" имеет 70 заводов и конструкторских бюро по всему миру. Представительства "John Deere" расположены более чем в 160 странах мира. Ежегодно компания инвестирует более 577 млн. долларов в научные исследования и развитие."John Deere" в России является частью международной корпорации и работает внутри единой структуры производства, логистики и продаж, что гарантирует высокий уровень послепродажного обслуживания для покупателей. Техника "John Deere", предлагаемая в России, представляет собой широкий спектр моделей. Все машины относятся к премиум-классу, адаптированы для работы в российских условиях и оснащены русифицированными системами управления.Первая поставка оборудования "John Deere" в Россию была осуществлена ещё в 1880 году. Уже более 130 лет компания играет важную роль в становлении отечественного сельского хозяйства.В 2010 году компания "John Deere" открыла собственный производственный комплекс в подмосковном Домодедово. Это позволило значительно сократить издержки для российских партнеров, сохранив качество оборудования на самом высоком уровне. В дополнение к производственному центру в Домодедово у компании есть завод в Оренбурге, офисы в Москве и Санкт-Петербурге и более 70 точек продаж и технического обслуживания по всей России.В Южном федеральном округе корпорацию "John Deere" официально представляет компания «АСТ».
    • Ноябрь 2009 – сентябрь 2010
    • 11 месяцев

    Regional Salesmen

    «Agro-Construction Technology» LLC, Ростов-на-Дону
    Official John Deere dealer since 2005 in Rostovskaya oblast and Krasnodarskiy kray, one of the five biggest John Deere dealership, 16 outlets, total employee quantity is about 500

    Обязанности и достижения:

    • Customer relationship maintenance and development at the respective area: - Customer negotiations and prospecting, needs and demands on equipment evaluation; - offering and closing deal; - Participation in banking documentation process. Key achievement • Successfully closed the deal of biggest in area of responsibility irrigation linear machine (9 units, length about 900 meters, raining performance about 100 Ha per day), organization of delivery, assembling and put into operation before potato vegetation.
    • Март 2007 – октябрь 2009
    • 2 года и 8 месяцев

    Outlet Service Manager

    «Agro-Construction Technology» LLC, Ростов-на-Дону
    Official John Deere dealer since 2005 in Rostovskaya oblast and Krasnodarskiy kray, one of the five biggest John Deere dealership, 16 outlets, total employee quantity is about 500

    Обязанности и достижения:

    • Management of service department with 15 reports, 11 vehicles and about 350 machines in area of responsibility; • Workload of personnel and profitability management of department: customer fundings on acquisition of parts and additional services); • Customer visits, equipment diagnosis, repair organization, necessary parts ordering; • Accounting and cost management; • Customers feedback and concerns collection and processing to mitigate ones concerns and unsatisfactory; • Control and management of overdue; • Pre-delivery inspection and preparation, setting into the operation, operators trainings preparation and execution; • Tools, special tools and instruments ordering, repairing and accounting, service vehicles maintenance; • Support of demo events and field days; • Providing internal technical trainings based on real dynamics, issues monitored and experienced on tools, catalogs and; • Participation in 1C integration process-composing labor catalog, service pricing, customers profiles verification and validation. • I achieved reduction of time of specialist response of service department twice due to expansion of the staff (from 3 to 13 people), development of competences of personnel and also increase in the park of cars (from 2 to 11 pieces);Successfully certified by John Deere each year in sticking of Dealer Standart.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 2 похожих резюме
Обновлено 10 сентябряПоследнее место работы (2 года и 3 мес.)Директор департамента клиентского сервисаСентябрь 2023 – работает сейчас
Обновлено 22 декабря 2020Последнее место работы (7 лет и 2 мес.)Директор по развитию и продажамОктябрь 2018 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналПродажиДиректор по сервису

Смотрите также резюме




Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob