Москва
Резюме № 29194807
Обновлено 21 января 2015
Превью фото соискателя

Client Relationship Manager, KYC manager, sales assistant, клиентский менеджер

Была больше месяца назад
По договорённости
39 лет (родилась 15 марта 1986)
Москва
Занятость
не указано
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 3 года и 3 месяца

    • Октябрь 2013 – июль 2014
    • 10 месяцев

    Senior Spesialist, Clientonboarding division, CRM Department, Prime brokerage and Electronic trading

    BCS

    Обязанности и достижения:

    - Contact and build relationships with all new business introducers. These can be internal colleagues or external partner organizations. Educate and assist them with the new applications process, ensuring all compliance guidelines are adhered to - Assess all KYC information as provided on new applications. Ensure both corporate account and trust applications fit the defined offshore business parameters. Also make sure that all personnel accounts meet the KYC criteria. - Manage the new account processing queries that will arise from both internal colleagues and clients. Communicate clearly the current status of applications - Review all mandates and current business relationships. Manage the new additions and also removal processes. - Sign off KYC and due diligence when all criteria are meet. - Upon a monthly basis review the pending applications and establish whether they should be escalated, followed up or even terminated. - Act as the central point of KYC and due diligence advice for team members and other staff, especially with regards to account processing. - Provide the senior management team with accurate and informative data and reports on current workloads, KYC quality and escalate any issues. - Keep a good in depth knowledge and understanding of current compliance regulation and KYC procedures.
    • Май 2011 – октябрь 2013
    • 2 года и 6 месяцев

    Leading specialist in Clients Support Department of International Markets Division

    BCS

    Обязанности и достижения:

    Duties: Provide customer service and support to clients/Build long-term relationships with clients for further fruitful collaboration Maintenance of database of institutional and retail clients, preparing instructions on asset transfers/corporate actions, opening accounts and registration client terminals with different brokers, assisting clients in questions concerning broker reports, work with complains, consulting on broker and exchange fees, process optimization and identification of needs of clients, schedule appointments with clients for financial advisers, contact banks/brokers/custodians.

Образование

    • Высшее образование
    • Дневная/Очная
    • 2008
    Факультет: Taxation
    Специальность: Tax Administration

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено в 18:49Последнее место работы (9 мес.)Менеджер по работе с корпоративными клиентами (Sales Manager B2B)Март 2025 – работает сейчас
Обновлено 30 ноябряПоследнее место работы (2 года и 3 мес.)АналитикАпрель 2022 – июль 2024
Обновлено в 17:20Последнее место работы (1 год и 10 мес.)Младший менеджер по работе с ключевыми клиентамиДекабрь 2022 – октябрь 2024
Обновлено в 17:20Последнее место работы (1 год и 2 мес.)МенеджерОктябрь 2024 – работает сейчас
Обновлено 1 декабряПоследнее место работы (9 мес.)Менеджер проектаФевраль 2025 – ноябрь 2025
Обновлено 17 ноябряПоследнее место работы (3 года и 2 мес.)Менеджером по работе с ключевыми клиентамиОктябрь 2022 – работает сейчас
Обновлено 26 октябряПоследнее место работы (1 мес.)Менеджер по работе с клиентамиИюнь 2023 – июль 2023
Обновлено 28 ноябряПоследнее место работы (1 год и 4 мес.)Секретарь/Менеджер отдела сопровождения и поддержки клиентовИюль 2024 – ноябрь 2025
Работа в МосквеРезюмеБанки, инвестиции, лизингПродажа банковских продуктовМенеджер